2441
Sök

Köpa däck på www.dackonline.se

12 086 Inlägg
27 september 2007
onej84 skrev:
Köpråd va stängt så jag skriver här.

Måste ha snabb info tänkte beställa imorrn.

Vågar man beställa däck hos däck online?

Hörde idag att dom blåst flera eller så har folk fått vänta flera månader.

Jag måste ha däck fort och tänker inte betala 2000 st för 205/55/16

Tacksam för svar.

//Jocke

Blåst?

De där företaget är multinationellt och säljer troligen flera tusen uppsättningar däck per dag. Tror inte dom sysslar med fuffens smile

dARKiE
5 031 Inlägg
saabtok
1 306 Inlägg
27 september 2007
köpte nyligen däck därifrån och de funkade  utmärkt , tog en 7 arbetsdagar bara så hade  ja de levererade  till dörren

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

831 Inlägg
27 september 2007
Jag har beställt därifrån 1-2 gånger. Snabb leverans och sjyssta priser!

1 867 Inlägg
27 september 2007
Jag har också bara bra erfarenheter med dom.
Vid denna tiden på året brukar jag köpa ny uppsättning däck, då blir det däckonline.
Betalar alltid med VISA, sen nån vecka senare så ligger däcken utanför garaget när jag kommer hem smile

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

1 418 Inlägg
27 september 2007
jag och min far har totalt beställt 10 däck i 2 omgångar därifrån, aldrig några problem.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

1 854 Inlägg
29 september 2007
Trådstartare
JapMax skrev:
onej84 skrev:
Köpråd va stängt så jag skriver här.

Måste ha snabb info tänkte beställa imorrn.

Vågar man beställa däck hos däck online?

Hörde idag att dom blåst flera eller så har folk fått vänta flera månader.

Jag måste ha däck fort och tänker inte betala 2000 st för 205/55/16

Tacksam för svar.

//Jocke

Blåst?

De där företaget är multinationellt och säljer troligen flera tusen uppsättningar däck per dag. Tror inte dom sysslar med fuffens smile

Tack det lät bra smile

skriver när jag fått hem däcken.

Medlem 5280
552 Inlägg
29 september 2007
Bestält där ifrån flera ggr.
Helt klockrent att man kan skicka däcken direkt till en verkstad.
Tyvärr har posten försent grejerna 2 ggr men dackonline.se sköter sina grejer fin fint!
Köp på bara.

555 Inlägg
29 september 2007
3 dagar har gått och de har inte ens däcken hemma och fortfarande inte fått status när mina däck ska komma.. stod 5 dagar.. tror inte de kommer kunna följa tidsplanen..

1 854 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
Fick däcken nyss smile

Så det blir och köpa vinterdäck därifrån oxå.

Tack för alla svar.

4 586 Inlägg
16 oktober 2007
ta en stund att få in betalningen annars snabb frakt tog 3 dagar sedan var däcken hemma ska beställa sommarsulor där ifrån med

Bilmekaniker
25 Inlägg
18 oktober 2007
Köp inte där!!

jag jobbar i däckbranshen, och en kund ville att jag skulle montera 4 st Goodyear f1 däck åt honom som han hade köpt på däckonline....när jag kollade på däcken så stod det på dom att de var tillverkade i Kina!

han hade blivit lurad och köpt Goodyear-kopior!

Diamond
540 Inlägg
18 oktober 2007
M_Hjertqvist skrev:
Köp inte där!!

jag jobbar i däckbranshen, och en kund ville att jag skulle montera 4 st Goodyear f1 däck åt honom som han hade köpt på däckonline....när jag kollade på däcken så stod det på dom att de var tillverkade i Kina!

han hade blivit lurad och köpt Goodyear-kopior!

Men då kanske han bara hade otur?? Tror knappast dom skulle sälja kopior!!!

I'm Rick James Bitch!

Darth Vader
1 644 Inlägg
18 oktober 2007
Om man ska ha märkesdäck så skulle jag ngo inte vänt mig dit, men på billiga däck är de verkligen billiga, och leveransen går fort så fort betalningen kommit in.

Braaaaap?

1 228 Inlägg
18 oktober 2007
Fan jag har handlat av www.dackonline.se och är toknöjd... Varför betala flera 1000-lappar mer på däckfrima om man kan få samma däck mycket billigare via nätet..

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 oktober 2007
jag kommer nog beställa mina vinter sulor från dackonline.se... har tänkt att köpa däck därifrån förut men har inte gjort det på grund av att folk blivit "lurade" men då man läser att å många har bra erfarenhet av dom så kommer jag nog som sagt beställa vintersulorna därifrån, och det ganska snart då det snart är dags för vinterdäck och jag har inga än roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

saabtok
1 306 Inlägg
18 oktober 2007
köpte sommar däck därifrån och ja sparade  över 2000 kr  mot  va de skulle ha för samma däck  på firma här hemma .....

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

.......
2 655 Inlägg
18 oktober 2007
ska beställa 18"arna som ja har på bild på min sida därifrån me däck iallfall...

henkeboy77
18 oktober 2007
ja du har förståt vinken att dom är bra att ha med att göra.....även jag har bra erfarenhet av att köpa av dom:)

Sök