Jag har också bara bra erfarenheter med dom. Vid denna tiden på året brukar jag köpa ny uppsättning däck, då blir det däckonline. Betalar alltid med VISA, sen nån vecka senare så ligger däcken utanför garaget när jag kommer hem
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
Bestält där ifrån flera ggr. Helt klockrent att man kan skicka däcken direkt till en verkstad. Tyvärr har posten försent grejerna 2 ggr men dackonline.se sköter sina grejer fin fint! Köp på bara.
3 dagar har gått och de har inte ens däcken hemma och fortfarande inte fått status när mina däck ska komma.. stod 5 dagar.. tror inte de kommer kunna följa tidsplanen..
jag jobbar i däckbranshen, och en kund ville att jag skulle montera 4 st Goodyear f1 däck åt honom som han hade köpt på däckonline....när jag kollade på däcken så stod det på dom att de var tillverkade i Kina!
jag jobbar i däckbranshen, och en kund ville att jag skulle montera 4 st Goodyear f1 däck åt honom som han hade köpt på däckonline....när jag kollade på däcken så stod det på dom att de var tillverkade i Kina!
han hade blivit lurad och köpt Goodyear-kopior!
Men då kanske han bara hade otur?? Tror knappast dom skulle sälja kopior!!!
Om man ska ha märkesdäck så skulle jag ngo inte vänt mig dit, men på billiga däck är de verkligen billiga, och leveransen går fort så fort betalningen kommit in.
Fan jag har handlat av www.dackonline.se och är toknöjd... Varför betala flera 1000-lappar mer på däckfrima om man kan få samma däck mycket billigare via nätet..
jag kommer nog beställa mina vinter sulor från dackonline.se... har tänkt att köpa däck därifrån förut men har inte gjort det på grund av att folk blivit "lurade" men då man läser att å många har bra erfarenhet av dom så kommer jag nog som sagt beställa vintersulorna därifrån, och det ganska snart då det snart är dags för vinterdäck och jag har inga än
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!