Solfilm på framrutan?!

DavidZZ0n Syte Strf90
26 september 2007 · 164 Inlägg

Är det någon här som vet om det går att köpa någon slags "solfilm" som man klistrar på framrutan så att man slipper bli bländad av solen...?

Lindberg88
26 september 2007 · 1 418 Inlägg

använd vanlig solfilm

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
fredda_king Fotograf
26 september 2007 · 1 319 Inlägg

du kan ta vanlig solfilm som du skär till som en rutsänkning är itne så svårt blir snyggt också. men den ska ju sättas på insidan så klart:)

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
DavidZZ0n Syte Strf90
26 september 2007 · 164 Inlägg

okej:p tackar...

Gone-in-60-sec
26 september 2007 · 83 Inlägg

jag har en 20cm bred plastfil på min framruta.. Den släpper dock inte igenom ngt ljus överhuvudtaget.. ser faktiskt inte  trafikljusena när jag står som 1:a bil men de e bara o sänka huvudet lite smile Den är totalt kolsvart hela tiden även när solen lyser o jag är sååå nöjd me d för jag blir verkligen ALDRIG bländad.. hehe ser snyggt ut som fan innifrån, och utifrån... 150:- på tibro reklamatalje´ och då fick jag den monterad.. inget krångel för min del.. Och den sitter på Utsidan!! sitter som berget, och på besiktningen komenterade dom den inte.

Senast redigerat av volvo945a (26 september 2007)

har kontroll
Volvo 945 (1992)
MissLazer
26 september 2007 · 68 Inlägg

ja röstar för solfilm!

I don´t care what people say, I just do it anyway
_fillan_ med lem
26 september 2007 · 1 925 Inlägg

solfilm är för mesigt smile ta en riktig " tejp " istället, finns på dom flesta reklamfirmor smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang