Då vare dags för uppdatering igen då !
Idag så har jag gjort nersäkningar i båda ramarna till basarna men ska kanske ta ur lite till senare, får se.. När jag fått ur till dit jag hade tänkt mig så dök en idé upp i huvet, när jag ska skruva dit basarna med mina bamseträskruv så kommer det inte bli mycket material som de får dra i så jag gick ut i garaget och sågade till två exakt likadana ramar till som jag limmar och skruvar ihop med de andra så det blir tjockare gods

Tog också loss polyestret från fogskumsklumpen som jag gjutit av, det gick väldigt smärtfritt. Bara att klippa i ena hörnet och dra av den sen

Passade ju givetvis inte lika bra som klumpen gör så fick modifiera lite. Tog och formade den hyfsat bra sen tog jag två spännband och spännde fast plastkåpan i instrumentpanelen, sen gick jag efter varmluftpistolen och gick över hela så nu passar det hyfsat. Bara finjusteringar kvar sen ska det börjas spacklas å grejs

När jag gjort klart detta sen så tog jag fram "plastlapparna" igen och började spackla lite.
Blev bara spackel på 70% av den ena, får ta resten imorgon när det har stelnat ordentligt

Pillade lite med datan med, stoppade i ett USB 2.0 kort med 4 portar.
Inte mycke annat gjort idag, är rätt så nöjd med insatsen ändå

Och bilder vill ni ha och bilder ska ni få :
Helt torr nu 
Fin liten plastbit de blev 
Formar om den med hjälp av spännband och varmluftpistol![http://www.garaget.org/gallery/archive/2968/190896_qn1rp3.jpg]()
Ena ramen med nedsäkning, andra ska få precis efter bilden 
Båda ramarna med nersäkning, under ligger de andra ramarna som ska skruvas på under !
Limmar och skruvar lite här 
Passar riktigt bra faktiskt, nästan imponerad av mig själv 
![http://www.garaget.org/gallery/archive/2968/190915_enziai.jpg]()
USB 2.0 kortet som ska i datorn 
USB-kablarna som ska gå från kortet till armstödet mellan stolarna. Ska dra två 1 meters längder till mittkonsolen med så har man alla möjligheter sen
Har även ett dubbeluttag som ska sättas i plastlappen på passagerarsidan för tangentbord, mus osv.
Snyggt och prydligt ska kablar dras, måste klippa upp buntbanden igen när jag ska i med två kablar till
Plastlappen lite spacklad 
Blev visst större update än förväntat, men inga nackdelar med det

Enjoy!
MVH DJ AGGWA / Magnus