Ja då blire en liten uppdatering!
Inte gjort nåt mer än åkt till konsum och hämtat paket men, kan ju va kul för er å veta vad paketet innehöll

Ett av de 2 paket som ska komma, det andra kommer om nån vecka 
Min lilla hög 
Mina fyra skärmar, märke= Blitz BZ70HM = Budget modell men ska vara bättre bild på dem än BOSS skärmen fast de är billigare.Som sagt så va detta billiga skärmar, hörde av mig till företaget för jag va ute efter 3 BOSS skärmar av samma sort som jag har fram men då företaget som gör dem skulle läggas ned så fick jag kolla in ett annat alternativ och då kom just BlitZ upp som skulle ha en bättre bild + att de va billigare så det va inget att undra på. BOSS skärmen hade ju kanonbra bild när jag provade den på en vanlig DVD, får se hur det blir i bilen bara men blir nog inte besviken

Men så behövs de ju bildväxlar med så frågade om de med så han bakade in de och nån "splittkabel" i priset och bjussade på frakten. Vart rätt så billigt ändå med tanke på att skärmarna kostar 1400 kr/st i på deras hemsida, bildväxlarna går på 550 kr/st om jag får de jag tror.
Jupp, allt för denna gången. Blir nog kanon när allt kommer på plats.
2 av skärmarna kommer sitta i bagaget och en bak på varje sportstol(När det inhandlas) är det tänkt!
Dock så va en grej som jag inte tänkt, det va två AV-ingångar (lr va de kallas, bild in) dock så va det bara en på baksidan så den andra sitter fram. Trodde det va två på baksidan och en fram jag!
NÅGON som har nåt tips på hur jag ska göra för att kunna växla bilden mellan DVD-spelaren och datorn utan att behöva koppla med AV-ingången på framsidan.
Skulle haft nån liten växlande brytare eller relä av nåt slag då ?
Måste ju vara möjligt att visa olika bilder på alla ställen

Mvh