1599
Sök

dj_aggwa´s 244 blir multimediabil | Stopp p.g.a husköp och renovering. Börjat isolera + garage-el 12/03 -11 |

Vill bygga en bil helt efter mitt egna huvud och de idéer som dyker upp under tidens gång för att sedan åka runt på träffar med :-)

El- och Instrumenttekniker
600 720 Visningar
Uppdaterades senast 18 november 2012
Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
28 november 2007
Trevligt med paket big_smile
Kommer bli toppen med de där skärmarna, själv sitter man och kikar och dreglar framför  tyska ebay tongue haha
mvh kimpa

2 933 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Trevligt med paket big_smile
Kommer bli toppen med de där skärmarna, själv sitter man och kikar och dreglar framför  tyska ebay tongue haha
mvh kimpa

Nej de e inte fel att få lite leverans av grejer så man vet vad man har framför sig big_smile
Bara lite stereo grejer som fattas, men det kommer inte inhandlas nåt så dyrt denna månad då det ska köpas julklappar hit och dit.. tongue

Jaså, ja det finns nog mycke roligt där big_smile
Litar inte riktigt på Ebay jag så handlar inte där och kommer troligen aldrig göra heller tongue

Mvh

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

2 933 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
smile ^^ wink

4 506 Inlägg
29 november 2007
Wiii älskar paket jag med smile fick ett igår med en massa kolfiberväv smile

Har du betalt tv licensen nu då? big_smile

Kan du andas kan du dö.

Maskinförare
1 163 Inlägg
29 november 2007
Skärmar är alltid bra smile
Va fan, julklappar.. du ska väl också ha sånna ? du får köpa dina egna big_smile

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

2 933 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
_Wallis_ skrev:
Wiii älskar paket jag med smile fick ett igår med en massa kolfiberväv smile

Har du betalt tv licensen nu då? big_smile

Gött, blir nog snyggt med kolfibret tror jag big_smile

Haha, nej ingen tv-licenc betalad big_smile

2 933 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
_Spawned_ skrev:
Skärmar är alltid bra smile
Va fan, julklappar.. du ska väl också ha sånna ? du får köpa dina egna big_smile

Hehe, bra å ha vet ja inte. Men jäkligt kul big_smile
Hehe, jo de e klart jag ska ha klappar.. men måste handla till tjejen med som fyller 18 veckan innan jul med så kan bli lite cash "förlorade" då big_smile ;P

Mvh

Maskinförare
1 163 Inlägg
29 november 2007
Ähh, vadå.. hon får väl åka i din bil isf.. det är ju mer än nog som present big_smile

2 933 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
_Spawned_ skrev:
Ähh, vadå.. hon får väl åka i din bil isf.. det är ju mer än nog som present big_smile

Hehe, tror inte det räcker som julklapp eller present faktiskt.. För hon är inte direkt intresserad av de jag gör utan tycker bara det är onödigt sad  Men hon har slutat klaga iaf för jag har sagt att det inte hjälper wink big_smile

Mvh Magnus

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
29 november 2007
Ge na en tv skärm av dina och så säger du, det här är din skärm, kommer sitta "var du nu sätter dem" och du får titta på den hur mycket du vill wink hehe
Lycka till!
mvh kimpa

2 933 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Ge na en tv skärm av dina och så säger du, det här är din skärm, kommer sitta "var du nu sätter dem" och du får titta på den hur mycket du vill wink hehe
Lycka till!
mvh kimpa

Vet redan vad hon ska få när hon fyller år, tänker inte skriva upp det här för det är inte omöjligt att hon kommer få reda på det isf tongue
Vet dock inte vad hon ska få till jul än, men har några idéer tongue

Mvh Magnus

Maskinförare
1 163 Inlägg
30 november 2007
Ähh.. kvinnor kommer alltid ha åsikter om bilar och män.. så är det bara.. det är ungefär som man drar en liknelse med smink och kvinnor..  det bara är så big_smile

2 933 Inlägg
30 november 2007
Trådstartare
_Spawned_ skrev:
Ähh.. kvinnor kommer alltid ha åsikter om bilar och män.. så är det bara.. det är ungefär som man drar en liknelse med smink och kvinnor..  det bara är så big_smile

Haha, stämmer nog ganska bra det tror jag big_smile

mvh

Maskinförare
1 163 Inlägg
30 november 2007
precis.. så ge henne en åktur hon sent glömmer ist big_smile

2 933 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
Hehe, får se va de blir big_smile

Fan, vill greja nu! Men har halva teoriboken att plöja igenom sad :S Ska lära mig nåt med så att ja klarar provfan på torsdag me big_smile

Mvh

2 933 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
Skönt att ha kommit igenom den satans teoriboken nu, ska göra nåra prov på datan imorgon och se om nåt fastnat bara sen ska ja bläddra lite till i mc-boken sen ska jag nog vara redo för provet på torsdag smile

Har funderat lite på projektet med och tänkte höra lite med er vad ni tycker!?: smile

Har funderat på att skippa detta med lambo-dörrar fram då jag inte vet om jag fixar det + att det troligen kostar skjortan. (Vet en som har passande gångjärn men han verkar inte vara sugen på att tillverka ett par till och sälja)

Sen har jag funderingar på att riva loss vingen som jag har, svetsa igen hålen efter den och sen köpa en annan, typ R-vinge lr liknande.

Sen vet jag inte om jag ska köra tonade rutor eller inte.
Det är både till vinst och förlust, på utställningar så måste ju de som vill se vad som finns i den kolla in (vilket är bra tongue) men utan toning så syns ju allt vilket gör det lättare att få folk till att just titta in.
Sen så ser ju inte tjuvarna allt som finns i bilen om jag har tonade rutor.
Personligen så tycker jag det är snyggast när det är tonat med smile

Sen va de nåt mer jag tänkte på men nu finns det inte kvar i skallen hmm tongue

Har ni några förslag så får ni gärna komma med det me!

Mvh DJ AGGWA / Magnus

108 Inlägg
2 december 2007
planerna låter bra ! har funderat på att skaffa en ny vinge jag med, då några idioter snodde min en natt så man har ju de i baktanke att nån ska plocka den nya isf.
men du gör bra resultat på dina ideér , så kör på wink

bil intreserad anläggare
467 Inlägg
2 december 2007
nu har jag läst igenom det mesta i denna tråden och kommer följa den så fort det händer nått mer i denXD. hoppas du snart börjar jobba med bilen igen//mackan

2 933 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
weser skrev:
nu har jag läst igenom det mesta i denna tråden och kommer följa den så fort det händer nått mer i denXD. hoppas du snart börjar jobba med bilen igen//mackan

big_smile
Ska börja greja snart igen men blir tidigast på lördag skulle jag tro de blir.
Provet är ju på Torsdag så då borde jag ju kunna greja på Fredag tänker ni, men icke, då ska jag på julbord med jobbet så då går det inte heller.. Om inte jag grejar på kvällen efter det då tongue

mvh Magnus
Senast redigerat av dj_aggwa (2 december 2007)

2 933 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
dj_aggwa skrev:
Skönt att ha kommit igenom den satans teoriboken nu, ska göra nåra prov på datan imorgon och se om nåt fastnat bara sen ska ja bläddra lite till i mc-boken sen ska jag nog vara redo för provet på torsdag smile

Har funderat lite på projektet med och tänkte höra lite med er vad ni tycker!?: smile

Har funderat på att skippa detta med lambo-dörrar fram då jag inte vet om jag fixar det + att det troligen kostar skjortan. (Vet en som har passande gångjärn men han verkar inte vara sugen på att tillverka ett par till och sälja)

Sen har jag funderingar på att riva loss vingen som jag har, svetsa igen hålen efter den och sen köpa en annan, typ R-vinge lr liknande.

Sen vet jag inte om jag ska köra tonade rutor eller inte.
Det är både till vinst och förlust, på utställningar så måste ju de som vill se vad som finns i den kolla in (vilket är bra tongue) men utan toning så syns ju allt vilket gör det lättare att få folk till att just titta in.
Sen så ser ju inte tjuvarna allt som finns i bilen om jag har tonade rutor.
Personligen så tycker jag det är snyggast när det är tonat med smile

Sen va de nåt mer jag tänkte på men nu finns det inte kvar i skallen hmm tongue

Har ni några förslag så får ni gärna komma med det me!

Mvh DJ AGGWA / Magnus

Vad tror ni om mina tankar ? smile

Sök