Asså, den är oändligt mycket snyggare med dne fronten du har nu. Dessutom ser den ut som en komplett rip-off från den vita 240 som redan existerar med 850-front. Usa-front då? Det vore najs!
Nu kom jag inte på mer anledningar till att inte ha 850front.
supermikaela skrev:
DoWahDiddy vet inte vad han pratar om.. Han kör franskt, således har han ingen talan!
Ska jag komma ut i skogen och ge dig smisk eller? Passa dig, jag vet nog vart du lever
Tror att anledningen att byta till 850-front främst är att få klarglas/angel eyes till 240n. Eller? Och den fronten som det finns styling-lyktor till och som är mest lik 240 är 850-fronten. Ungefär samma bredd, och stora lyktor som på 240n.
Ja jag tycker med de ser bra ut så ja ska nog ta å prova på det Ja låter bra å ser ut på PS:n, men ska ju få till de me.. tvivlar lite på mina tekniska kvalifikationer.. Ska man inte göra säger en på jobbet
Ja finn en som har gjort 940 front med 850 huv, såg den igår sen va det nån på vallåkra för nåt år sen med 850 front.. men inte klarglas
Jag gör inte mer än så här då jag tycker det känns rätt meningslöst med en klatrande skärm.. Eftersom det var 850 det var snack om så körde jag på den linjen och utvecklade det hela litegrann.
Personligen skulle jag gärna se ett eget kit med skärmbreddare o grejjer men de e jag det.
Tror att anledningen att byta till 850-front främst är att få klarglas/angel eyes till 240n. Eller? Och den fronten som det finns styling-lyktor till och som är mest lik 240 är 850-fronten. Ungefär samma bredd, och stora lyktor som på 240n.
DoWahDiddy: USA-front på 240 är ju så jävla fult
Precis, du har fattat.. iofs så har vi pratat en del om de Älltså ute efter klarglas å 850ns är inte så olikt till formen å storlek.. å så är de skita snygga
fan va jag har längtat efter denna läsnig:D och nu börjar längtan till nästa.
//mackan
Hehe, va bra Du kan få vänta ett tag till på nästa me.. Har jour nu.. jobbat 3 timmar över idag, sen så började jag bygga mig ett depå-stöd till mc:n på jobbet å kom inte hem förän nu
Får skicka upp bild på anledningen varför ja inte grejat nåt me bilen.. Har jour nu å då passar de bra å vara i verkstan på jobbet å grejsa lite.. Håller på å bygger mig ett "depå-stöd" till mc:n.
Ska alltså bygga en sånhär
På G. Hade tänkt göra allt i två bitar men är inte kung på å bocka rör så fick göra i tre delar istället
Alla huvudsakliga bitar på plats. Bara resten kvar.
Å så som den ser ut nu.. Med krokar på för att hänga hjulmuttrar på. osv.
Jupp jupp.. uppdatering på fel grejer.. men har iaf inte legat på slösidan
Materialet jag använder till stödet är 20 mm rostfritt syrafast rör som grund.. sen har ja använt lite andra bitar å prylar.
Enjoy
Mvh Magnus
EDIT* OBS. är inte speciellt kunnig på verktygen som används på mek. kablar å sånt är mer min sak men jag tycker jag fått till det väldigt bra.. Är trots allt rätt mycke tänkande bakom bockning av rör så det passar ihop med varandra!