dj_aggwa skrev:
LillNaisarn skrev:
Tycker det vore tråkigt ifall du "la den på is" för isf måste jag börja regga mig på ngn annan sida för att följa ditt bygge så tänk inte ens tanken

Jo de tycker ja me. Men finns de inge intresse utan ja skickar upp bilderna åt mig själv på sidan så finns de ju ingen anledning..
Ja det kan ju vara en stor nackdel ja.. Ska ta å göra mig en projekttråd på svenska 200 klubben nu å se hur intresset är där. Det är ju som sagt ett forum för just 240 osv så då lär de ju va intresserade av en 240

Sen så äre för å smöra lite inför framtiden. Satsar ju stort så får ja upp intresset för bilen..å i en klubb för just denna modell så vet man aldrig vart man hamnar

Mvh Magnus
*Edit, blir ingen tråd där.. Va för hårda krav i bildstorlek.. 150 kb å 640x480 pixlar.. tar större bilder med mobilen fan

Synd..

Är medlem på 200klubben, besökte den hyffsat flitigt innan, men *jag* har inte något stort intresse o kolla där längre.. tycker de mesta där handlar om att rostlaga bilarna och sen uppgradera de lite.. (finns ju några undantag) (och jag gjorde också så, har en projekttråd där, men den innehåller mer eller mindre bara bilder på rostlagning)
Jag tycker om o läsa där de händer lite fräckare saker, lite mer brutala byggen.. Men jag tycker inte du ska lägga de på is, inte projekttråden.. o inte ditt projekt heller.
Visst, detta är mitt 2'a inlägg i denna tråd.. har inte följt den från början till slut, men jag har för mig jag bläddrade igenom de första 40sidorna innan jag såg att de var närmare 78sidor då.. :S sen fuskade jag lite o hoppa fram. Men sen har jag mer eller mindre följt tråden.. Skriver inget, helt enkelt för jag har inget o säga, tycker de är lite jobbigt bara att efter varje update så ska 40pers skriva "snyggt" "bra jobbat".

Utan när där är nått du har lite problem med, som där med att få in o ut taket lite lättare. Då ploppade jag fram.

Tror där är fler som också gör så.
du har en tråd som är 5månader gammal, med c:a 1280 inlägg.. snabbt räknat, 135dagar har tråden funnits, c:a 9,48 inlägg om dagen.
Kollade visningar också, du har 60438 visningar i skrivande stund, 447.69 visningar per dag.

Det är nog fler som följer tråden än som skriver du..

Visst, de peppar dig kanske genom o få kommentarerna, men tror den där lilla jag räknade ut nu är en hyffsat bra peppning?

Men lycka till med ditt projekt oavsett vad du gör..