2488
Sök

dj_aggwa´s 244 blir multimediabil | Stopp p.g.a husköp och renovering. Börjat isolera + garage-el 12/03 -11 |

Vill bygga en bil helt efter mitt egna huvud och de idéer som dyker upp under tidens gång för att sedan åka runt på träffar med :-)

El- och Instrumenttekniker
601 201 Visningar
Uppdaterades senast 18 november 2012
2 933 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
isak90 skrev:
dj_aggwa skrev:
Äre nån som protesterar om ja lägger tråden på is ett tag ? 
E ju så förbaskad dåligt aktivitet i den när ja inte har nya bilder sad

Det förbjuder jag dig till o göra! mad
Allt du gör blir klockrent och då vill vi ju se det! smile

Projekttrådar har alltid lite mindre aktivitet dom stunderna de inte e bilder. hmm Men med dina fina uppdateringar är de mängder av bilder. tongue

Kämpa på! smile
Mvh/ Fredrik

Tack smile

Får se hur de blir, de e ju i princip bara ja som håller igång tråden. Mellan uppdateringarna så kommer de ingen kommentar eller dyl. Inte ens när jag hållt uppe i en vecka å inte skrivit nåt så äre nån som frågat va som händer hmm

Men men, förstår ju om de ja håller på me nu inte är så intressant, rostlagning tycker ju ingen om hmm

Mvh Magnus

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

2 933 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
båge skrev:
läser i tråden så fort jag ser att den e uppdaterad smile så lite tråkigt hade det ju varit.. men d e ju inte kul å ha en projekttråd om man inte får svar på den..

smile  En som förstår mig.
De e ju ni som håller fart på elden, ju mer aktivitet de e i tråden här ju mer vill ja ju jobba.. Vill ju givetvis jobba ändå så de blir nå slutresultat nån gång.  Men ni, hmm... hur ska ja säga de.. Ni slänger i en extra kolpåse i grillen.. förklarar situationen bättre smile

Mvh Magnus

2 933 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
Olzzon skrev:
Jag protesterar! smile Jobba på och ge oss mycket bilder så ska du se att kommentarerna flödar in! wink

smile

Får se hur ja gör, kanske lägger på is här å startar upp en på Gatbilar eller stylingtorget istället.
I princip alla som är med här har ju en användare där me..
Sen så har ju Admin på Stylingtorget frågat efter en projekttråd på bygget me men ja la den här istället för använder Gorg mer.  Risken för å få va me i stylingtorgets tidning ökar ju då me cool

Mvh Magnus

LillNaisarn
16 mars 2008
Tycker det vore tråkigt ifall du "la den på is" för isf måste jag börja regga mig på ngn annan sida för att följa ditt bygge så tänk inte ens tanken wink

2 933 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
LillNaisarn skrev:
Tycker det vore tråkigt ifall du "la den på is" för isf måste jag börja regga mig på ngn annan sida för att följa ditt bygge så tänk inte ens tanken wink

Jo de tycker ja me. Men finns de inge intresse utan ja skickar upp bilderna åt mig själv på sidan så finns de ju ingen anledning.. 
Ja det kan ju vara en stor nackdel ja..  Ska ta å göra mig en projekttråd på svenska 200 klubben nu å se hur intresset är där. Det är ju som sagt ett forum för just 240 osv så då lär de ju va intresserade av en 240 tongue

Sen så äre för å smöra lite inför framtiden. Satsar ju stort så får ja upp intresset för bilen..å i en klubb för just denna modell så vet man aldrig vart man hamnar smile

Mvh Magnus

*Edit,  blir ingen tråd där.. Va för hårda krav i bildstorlek.. 150 kb å 640x480 pixlar.. tar större bilder med mobilen fan hmm
Senast redigerat av dj_aggwa (16 mars 2008)

136 Inlägg
16 mars 2008
dj_aggwa skrev:
LillNaisarn skrev:

Jo de tycker ja me. Men finns de inge intresse utan ja skickar upp bilderna åt mig själv på sidan så finns de ju ingen anledning.. 
Ja det kan ju vara en stor nackdel ja..  Ska ta å göra mig en projekttråd på svenska 200 klubben nu å se hur intresset är där. Det är ju som sagt ett forum för just 240 osv så då lär de ju va intresserade av en 240 tongue

Sen så äre för å smöra lite inför framtiden. Satsar ju stort så får ja upp intresset för bilen..å i en klubb för just denna modell så vet man aldrig vart man hamnar smile

Mvh Magnus

*Edit,  blir ingen tråd där.. Va för hårda krav i bildstorlek.. 150 kb å 640x480 pixlar.. tar större bilder med mobilen fan hmm

Synd.. hmm

Är medlem på 200klubben, besökte den hyffsat flitigt innan, men *jag* har inte något stort intresse o kolla där längre.. tycker de mesta där handlar om att rostlaga bilarna och sen uppgradera de lite.. (finns ju några undantag) (och jag gjorde också så, har en projekttråd där, men den innehåller mer eller mindre bara bilder på rostlagning)

Jag tycker om o läsa där de händer lite fräckare saker, lite mer brutala byggen.. Men jag tycker inte du ska lägga de på is, inte projekttråden.. o inte ditt projekt heller.

Visst, detta är mitt 2'a inlägg i denna tråd.. har inte följt den från början till slut, men jag har för mig jag bläddrade igenom de första 40sidorna innan jag såg att de var närmare 78sidor då.. :S sen fuskade jag lite o hoppa fram. Men sen har jag mer eller mindre följt tråden.. Skriver inget, helt enkelt för jag har inget o säga, tycker de är lite jobbigt bara att efter varje update så ska 40pers skriva "snyggt" "bra jobbat". smile Utan när där är nått du har lite problem med, som där med att få in o ut taket lite lättare. Då ploppade jag fram. smile

Tror där är fler som också gör så.

du har en tråd som är 5månader gammal, med c:a 1280 inlägg.. snabbt räknat, 135dagar har tråden funnits, c:a 9,48 inlägg om dagen.
Kollade visningar också, du har 60438 visningar i skrivande stund, 447.69 visningar per dag. smile
Det är nog fler som följer tråden än som skriver du.. wink Visst, de peppar dig kanske genom o få kommentarerna, men tror den där lilla jag räknade ut nu är en hyffsat bra peppning? tongue

Men lycka till med ditt projekt oavsett vad du gör.. big_smile
Senast redigerat av SweeXic (16 mars 2008)

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
16 mars 2008
Fyfan här har de shoppats smile

Blir riktigt bra som vanligt du big_smile

Om de är någon som ska lägga tråden på is är det jag tongue

Kämpa på!
Mvh Kim

bil intreserad anläggare
467 Inlägg
16 mars 2008
tycker inte att du ska sluta skriva här då för det är din tråd jag fölker flitigast. och tycker om vad du puillar med för jag har stort intresse för att bygga om inne i bilen själv men vet inte hur jag ska göra. så därför är det bra att se hur du gör så jag lär mig av dina mistag.big_smile så tycker värkligen inte att du ska lägga tråden på is.

//mackan

2 933 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
SweeXic skrev:
dj_aggwa skrev:
LillNaisarn skrev:

Mvh Magnus

Synd.. hmm

Är medlem på 200klubben, besökte den hyffsat flitigt innan, men *jag* har inte något stort intresse o kolla där längre.. tycker de mesta där handlar om att rostlaga bilarna och sen uppgradera de lite.. (finns ju några undantag) (och jag gjorde också så, har en projekttråd där, men den innehåller mer eller mindre bara bilder på rostlagning)

Jag tycker om o läsa där de händer lite fräckare saker, lite mer brutala byggen.. Men jag tycker inte du ska lägga de på is, inte projekttråden.. o inte ditt projekt heller.

Visst, detta är mitt 2'a inlägg i denna tråd.. har inte följt den från början till slut, men jag har för mig jag bläddrade igenom de första 40sidorna innan jag såg att de var närmare 78sidor då.. :S sen fuskade jag lite o hoppa fram. Men sen har jag mer eller mindre följt tråden.. Skriver inget, helt enkelt för jag har inget o säga, tycker de är lite jobbigt bara att efter varje update så ska 40pers skriva "snyggt" "bra jobbat". smile Utan när där är nått du har lite problem med, som där med att få in o ut taket lite lättare. Då ploppade jag fram. smile

Tror där är fler som också gör så.

du har en tråd som är 5månader gammal, med c:a 1280 inlägg.. snabbt räknat, 135dagar har tråden funnits, c:a 9,48 inlägg om dagen.
Kollade visningar också, du har 60438 visningar i skrivande stund, 447.69 visningar per dag. smile
Det är nog fler som följer tråden än som skriver du.. wink Visst, de peppar dig kanske genom o få kommentarerna, men tror den där lilla jag räknade ut nu är en hyffsat bra peppning? tongue

Men lycka till med ditt projekt oavsett vad du gör.. big_smile

Kanske mest är om rostlagningar där ja, gjorde mig ett konto där nyss ja så jag har ingen aning faktiskt. Tänkte göra en tråd ja med men som sagt så fick man ju inte ha större bilder än 640x480 å 150 kb, vet du hur de e om man länkar in från t.ex. Photobucket lr liknande ?

Ja brutalar byggen är heltklart mycke roligare att läsa om, de håller jag med på. Projektet kommer inte läggas ner men ja kanske pausar uppdaterandet ett tag, de har ja inte bestämt mig om än. hehe, att du har fuskat förbi några sidor är inte konstigt för de har som du säger blitt en del smile

Förstår att du inte velat vara med i vågen med "bra jobbat" osv, blir ju rätt ofta iochmed att ja uppdaterar nästan varje dag. Men som gympaläraren sa när vi skulle anordna egna lektioner så är det ingen nackdel å ge beröm! Men att dyka in när det behöv funkar de me smile smile

Oj, va en rejäl uträkning, peppar på bra ja. smile Säger ju en del ändå om intresset men tror ja har skrivit större delen av inläggen, men vet inte ja. Verkar som att det är mer som läser än det är som kommenterar.

Får se hur de blir, kommer ju inte lägga ner tråden utan kanske bara en paus lr nåt. Visar sig ju ganska fort då vilka och hur många som kommer sakna den smile smile

Tack för stödet smile
Mvh Magnus

2 933 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:

Kämpa på!
Mvh Kim

Jo då, gick på 3,500 me men de va inte skit ja köpte.. Fick mig en del bra grunkor faktist smile

nja vet inte ja.. Ser kommentarer i din varje dag så de ska du inte big_smile

Mvh Magnus

620 Inlägg
16 mars 2008
dj_aggwa skrev:
kimpan_90 skrev:

Kämpa på!
Mvh Kim

Jo då, gick på 3,500 me men de va inte skit ja köpte.. Fick mig en del bra grunkor faktist smile

Mvh Magnus

MEN VA FAN SER JAG Det är garanterat lika många om inte fler som kollar i denna varje dag!! (inget ont kimpa) SÅ GE BLANKA FAN ATT LÄGGA DENNA TRÅD PÅ ISEN!!!!!!!!!!!

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
16 mars 2008
dj_aggwa skrev:
kimpan_90 skrev:

Kämpa på!
Mvh Kim

Mvh Magnus

Jasså ingen dålig summa, men grejerna kommer ju väl tillhands wink

Näfyfan, uppdaterade idag va typ 2 veckor sen sisst jag uppdaterade tongue hehe
Men har inte varit inne så mycket för haft mycket läxor och så, därför det va lungt me kommentarer i din tråd wink hehe

Keep it up!
Mvh Kim

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
16 mars 2008
ReApEr__88 skrev:
dj_aggwa skrev:
kimpan_90 skrev:

Kämpa på!
Mvh Kim

Mvh Magnus

MEN VA FAN SER JAG Det är garanterat lika många om inte fler som kollar i denna varje dag!! (inget ont kimpa) SÅ GE BLANKA FAN ATT LÄGGA DENNA TRÅD PÅ ISEN!!!!!!!!!!!

Lugna puckar, Såg nyss att Dj_aggwa´s tråd är 6 månader gammal mot min som är 12 månader gammal, jag har 111 tusen besökare, och du har 60 tusen besökare på 6 månader, alltså så har du igenom snitt efter 12 månader 120 tusen besökare wink så de är fan imej inte dåligt! bättre än mig ju!

Kämpa på!
blir grymt big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile

2 933 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
Olzzon skrev:
Nå, blir det någon uppdatering? smile

Jobbar på en nu.. kommer upp snart smile

2 933 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
ReApEr__88 skrev:
dj_aggwa skrev:
kimpan_90 skrev:

Kämpa på!
Mvh Kim

Mvh Magnus

Här har vi en riktig kämpe med en egen åsikt smile Inte bestämt nåt än, bara på funderingsstigen änsålänge.
smile

2 933 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
dj_aggwa skrev:
kimpan_90 skrev:

Kämpa på!
Mvh Kim

Mvh Magnus

Jasså ingen dålig summa, men grejerna kommer ju väl tillhands wink

Näfyfan, uppdaterade idag va typ 2 veckor sen sisst jag uppdaterade tongue hehe
Men har inte varit inne så mycket för haft mycket läxor och så, därför det va lungt me kommentarer i din tråd wink hehe

Keep it up!
Mvh Kim

Nej, men fick ju rätt mycke grejer ändå.. å prylarna kan ja ju använda när bilen e klar med tongue

Jaså de va hela 2 veckor sen ja.. lång tid tongue
ja de kanske e därför ja, alla kommentarer e ju värdefulla. Håller ju tråden synlig på förstasidan big_smile hehe

Mvh Magnus

FreddeK
17 mars 2008
tur man inte bor kvar på tingsgatan stycåsvägen...haha

The one and only
1 091 Inlägg
17 mars 2008
INGEN ISLÄGGNING HÄR OM JAG FÅR BE!!! tongue Jag (o säkert flera med mig) tycker det här är en av dom bättre projekttrådarna här på garaget smile Så fortsätt uppdatera här för jag vill inte hålla på o regga mig på massa nya ställen bara för att få möjlighet att få följa ditt underbara projekt wink

Skynda, skynda med den där uppdateringen nu smile

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

2 933 Inlägg
17 mars 2008
Trådstartare
Freddeponken skrev:
tur man inte bor kvar på tingsgatan stycåsvägen...haha

?

Sök