Åkte ut i morse igen och gav gärnet för mig själv. Har insett att man skruvar allra bäst när man får vara ifred, så det är bäst att passa på när chansen finns
Turbon monteras på grenröret. Skruvade bort kompressorhuset för att underlätta monteringen på motorn
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/9498/397219_3phgfv.jpg]()
Grenröret monterat på motorn.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/9498/397221_q4t02i.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/9498/397222_j94din.jpg]()
Sen var det dags för tryckrör och luftfilterrör att komma på plats
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/9498/397223_4aibzh.jpg]()
Luftfiltret hamnade där nere
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/9498/397224_4ixizp.jpg]()
Sen kom downpipe och resten av avgassystemet på plats.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/9498/397225_nai9up.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/9498/397226_mbujge.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/9498/397228_fwbbbt.jpg]()
Sen var det dags för wg'n att monteras
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/9498/397233_0f9uqo.jpg]()
Här ser man anledningen till varför kylaren numer sitter i bagaget

![https://www1.garaget.org/gallery/archive/9498/397236_vv5d4e.jpg]()
Fonten monterad och ic sprayen inkopplad igen
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/9498/397237_pir24j.jpg]()
Det var väl det lilla för idag. Återstår att justera till wg röret, bygga ett stag till turbon och lite småplock... Sen kan vi ut och mappa förhoppningsvis
