ett par frågor till alla singlar???? *vuxna*

Sklass
18 oktober 2007 · 44 Inlägg

hur lyckas man va singel? mer än ett år tex? alla som vart singel över ett år och är över 18år.hur lyckas ni?

själv haft 3 seriösa förhållanden sedan ja va 18år. senaste 7år nu och lycklig

hur pallar man leva ensam?

varför är du singel?

med rätt partner är livet så underbart.man kan dela och diskutera om allt

hur pallar ni?

har alti fundera på en kompis som vart singel hela sitt liv.han ger inte bra svar
så nu får ni förklara

för det finns gott om trevliga snygga och bra partners för alla.i olika smaker.det kan ni inte
komma och skylla på.dating linjer som är seriösa på nätet mm.allt finns idag.borde gå inom
48h hitta på nån dating sida en passande partner.singlarna är tusentals ju

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
18 oktober 2007 · 2 933 Inlägg

Räcker det inte med en tråd ? big_smile big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
Sklass
18 oktober 2007 · 44 Inlägg

nej nu skriver ni här.det andra hamna fel i ALMÄNT..de för motor.de här är OFFTOPIC

Wanegardh Asgammal medlem.
18 oktober 2007 · 2 246 Inlägg

då skriver jag igen då..
finns ju många som vill vara ensamma..kunna göra precis som man vill..
ingen att visa hänsyn till osv..
är själv singel sedan 1½ år sen..trivs bra med det..jag kan ju göra precis vad jag vill,när jag vill,hur jag vill,om jag vill

Sklass
18 oktober 2007 · 44 Inlägg

kolla i ALMÄNT .det är äkta prat

Cerran Starter
18 oktober 2007 · 98 Inlägg

Det går av olika anledningar. Det kan vara så att du kommer ur ett fördjävligt förhållande och måste då hitta tillbaka till dig själv och återhämta dig. Men det kan även vara så att du inte hittar någon som du blir kär i.

Eller så kan det vara så att du springer på en massa stolpskott som antingen bara vill en sak eller så är de redan upptagna. Och då kan man bli rätt avskräckt wink

Hoppas mina svar dög..

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 oktober 2007 · 5 753 Inlägg

jag är 19år och har varit singel sen jag var 17år... hade då ett skapligt seriöst förhållande i nästan 2år.. men trots det så kändes det som en lättnad att bli singel, jag menar jag är så pass ung så jag vill vara ute och supa och härja, ragga runt med bilen och bara leva livet fortfarande och inte behöva tänka på vad jag ska göra eller inte göra eller bekymmra sig pga att man har en tjej att tänka på så man inte gör fel osv.... dock så kan det kännas lite ensamt på vardagarna men när helgen närmar sig så är det så skönt att vara singel smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
knohultarn Sporthojspilot Deluxe
18 oktober 2007 · 42 Inlägg

Hmm, varför man är singel. Bra fråga du.. jag har inte sett röken av ett fruntimmer de senaste 5 åren, har iofs inte letat så noga heller då jag tycks verka som en magnet för kommuns största idioter och är tämligen less på det. Vissa klarar inte att leva utan ett förhållande, andra tycks klara det ganska bra. Folk är ju olika, så enkelt är det bara.

good ´ol chicken
Ford SIERRA 2.0 "Bjärndräparn" (1986)
Sklass
18 oktober 2007 · 44 Inlägg

ok tack för svaren. ni har inte upplevt äkta kärlek då riktigt.ni som skrivit.specielt inte
Cerran .att förklara sig vilja va singel pga ett skit förhållande köper ja inte.för det finns
BRA FOLK som är singlar och ger hela sitt hjärta och skapar inte till med kaos för en
om man är själv *redo* att ge sitt hjärta

har detta med mognad att göra? kärlek.vissa mognar aldrig?

Sklass
18 oktober 2007 · 44 Inlägg

med mognad.menar ja inte direkt DIG.de kan va partner du mött som inte va mogen
alltså .har kärlek med mognad att göra? man måste va mogen för att kunna ge och få kärlek? kan de va så? och som sagt.vissa mognar aldrig?

knohultarn Sporthojspilot Deluxe
18 oktober 2007 · 42 Inlägg

Heh, det är till att sitta och praktisera hobbypsykologi såhär på kvällskvisten?

good ´ol chicken
Ford SIERRA 2.0 "Bjärndräparn" (1986)
Wanegardh Asgammal medlem.
18 oktober 2007 · 2 246 Inlägg

Sklass skrev:
ok tack för svaren. ni har inte upplevt äkta kärlek då riktigt.ni som skrivit.specielt inte
Cerran .att förklara sig vilja va singel pga ett skit förhållande köper ja inte.för det finns
BRA FOLK som är singlar och ger hela sitt hjärta och skapar inte till med kaos för en
om man är själv *redo* att ge sitt hjärta

har detta med mognad att göra? kärlek.vissa mognar aldrig?

dig är det nåt fel på..du kan inte komma och säga vad andra ska tycka och känna..ALLA är olika

Mange_C5
18 oktober 2007 · 220 Inlägg

Sklass skrev:
hur lyckas man va singel? mer än ett år tex? alla som vart singel över ett år och är över 18år.hur lyckas ni?

själv haft 3 seriösa förhållanden sedan ja va 18år. senaste 7år nu och lycklig

hur pallar man leva ensam?

varför är du singel?

med rätt partner är livet så underbart.man kan dela och diskutera om allt

hur pallar ni?

har alti fundera på en kompis som vart singel hela sitt liv.han ger inte bra svar
så nu får ni förklara

är man så ful? är man så knäpp? är man socialt handikappad?
för det finns gott om trevliga snygga och bra partners för alla.i olika smaker.det kan ni inte
komma och skylla på.dating linjer som är seriösa på nätet mm.allt finns idag.borde gå inom
48h hitta på nån dating sida en passande partner.singlarna är tusentals ju

Blir inte riktigt klok på vad du är ute efter?

1. Ryggdunkningar för dina egna förhållanden?
X. Ser andra som misslyckade och som då (enligt dej) borde vara deprimerade?
2. Ful, knäpp eller socialt handikappad bara för att man är singel??

Motsatsen kan ju vara dålig självkänsla med behov att intala sig själv att man är snygg, smart och socialt framgångsrik med följd att man fastnar i ett samboförhållande, eller? hmm

Tanken har aldrig slagit dej att din polare och andra inte är intresserade av sambolivet helt enkelt eller prioriterat annat? smile

Jag pallar!
Sen eftersom vi är på garaget så kan jag ju förklara det mer så att folk förstår:

Jag stress köper inte första bästa bil bara för att jag måste köpa en, bättre att ha is i magen och provköra ett par stycken så att man är säker på att man hittar det bästa exemplaret..  big_smile

//Mange

Mange_C5
Livet är 50/50
Antingen så går det, eller så går det inte!
HoKkee
19 oktober 2007 · 845 Inlägg

när ajg väl blir singel saknar jag bara grejen att få kramas med en tjej.. så är de bara.. n är jag lyckligt lottad. förut hade ajg abra förhållanden pånågra månader men nu har man insett att de är fan underbart med flicka.. men alla vill itne ha tjej/kille så är de bara...

MrTobias
19 oktober 2007 · 1 297 Inlägg

vad är det för fel med att vara singel? ALLA är olika Sklass, vad exakt försöker du få ut av denna tråd? Är det så konstigt om man haft ett dåligt förhållande att man vill vara singel ett tag? För att man blivit avskräckt?

Alla är olika så respektera din kompis som vill vara singel! Du kommer knappast kunna tjata till han ett förhållande. När han hittar en tjej så kommer de säga pladask och sedan är han gift några år senare. ^_*

Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

inga personliga atacker på mig
jag försöker förstå.förklara istället
för trycka på mig.jag mår bra.har bra liv.undrar bara en smula.de ingen världs sak alls
ni få låta bli.men ni som vill diskutera detta.håller i ämnet.punkt slut.ingen är dum .man får inte säga så till en person rakt av med namn på underskrivet.då blir man varnad och sparkad härifrån

återigen till ämnet

varför?
jag undrar en smula bara smile

Anna_ GirlsGoFast
19 oktober 2007 · 172 Inlägg

Sklass: Alla är nog inte som dig vettu wink

Själv trivs jag utmärkt som singel, men har även hunnit med två samboförhållanden på 7 år styck. Både samboliv och singellivet har sina fördelar och olika tider i livet passar det ena bättre än det andra. Just nu passar det sistnämnda mig bäst. Har helt enkelt inte tiden eller energin som krävs för att driva ett förhållande nu. smile

Att ha en partner är faktiskt inte allt här i världen. Bara för att man är singel betyder ju inte det att man behöver vara ensam. Vännerna blir ens självvalda "familj" i stället och har man lust att vara ifred en kväll...? Då stänger man av telefonen, lägger sig till rätta på soffan och sen ingen kan störa en. Underbart! big_smile

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
19 oktober 2007 · 5 042 Inlägg

räcker med 1 tråd..

C H E V R O L E T <3
Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

MrTobias skrev:
vad är det för fel med att vara singel? ALLA är olika Sklass, vad exakt försöker du få ut av denna tråd? Är det så konstigt om man haft ett dåligt förhållande att man vill vara singel ett tag? För att man blivit avskräckt?

Alla är olika så respektera din kompis som vill vara singel! Du kommer knappast kunna tjata till han ett förhållande. När han hittar en tjej så kommer de säga pladask och sedan är han gift några år senare. ^_*

det är vad jag hoppas på..våre skoj med parmiddag tex

Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:
räcker med 1 tråd..

ja.och de DEN HÄR

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang