ett par frågor till alla singlar???? *vuxna*

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
19 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

Sklass skrev:
underbar tråd
nu fattar jag mer än igår
forsberg.jobba lite mindre smile ?

Eh.. (?!) Vet du att det kostar att ha egna barn? Dem äter mat (det kostar pengar tro det eller ej).

Och för att köpa denna mat till sina barn måste man jobba. wink

I do it my way
Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

BadGirl_854T5 skrev:

Sklass skrev:
underbar tråd
nu fattar jag mer än igår
forsberg.jobba lite mindre smile ?

Eh.. (?!) Vet du att det kostar att ha egna barn? Dem äter mat (det kostar pengar tro det eller ej).

Och för att köpa denna mat till sina barn måste man jobba. wink

jo presis.och de bättre om man är två.ta ledigt ett par fredagar .ragga
de ja mena.två är starkare ekonomi.mer tid för barn.två är allti bäst med barn
ta tid att fixa en partner.det bör man kunna.sen blir allt lättare faktiskt.så menade jag
du behöver inte komma med EH och sånt wink jag vet precis!!!

Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

MikeAero skrev:
Är inne på mitt 10 år med min tjej,två barn och hela Svenssonpaketet. Inga feltramp eller ngt annat som skulle kunna spräcka oss. Men skulle heller inte ha klagat på att vara singel och bara vara jag! Sitta och ta det lugnt, ta en bärs med grabbarna, gå ut, resa och meka! Men men det får jag göra när jag blir pensionär, så se upp när gammelfarfar kommer och drar ifrån er!
Tur är väl att alla är olika. Och jag respekterar allas sätt att leva på.Singel som gift!

man kan ta öl me grabbarna.va för sig själv.dra på F1 resor se racing mm med grabbarna
de kan jag i alla fall.absolut inga problem.jag har fritt.får göra allt utom va otrogen som sagt
jag skulle aldrig vilja va singel.jag har det bra .en perfekt partner som ger mig fritid och
kärlek .om man är seriösa.mogna.lita på varann.är ej svartsjuka.då är ett förhållande kanon.det beror på dig.och din partner som sagt.allt utom va otrogen då.och det vill jag inte
vara.har såna känslor för min dam.vill bara med henne.vi har glödande het passion och kärlek.vi litar på varann fult ut!

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
19 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

Sklass skrev:

BadGirl_854T5 skrev:

Sklass skrev:
underbar tråd
nu fattar jag mer än igår
forsberg.jobba lite mindre smile ?

Eh.. (?!) Vet du att det kostar att ha egna barn? Dem äter mat (det kostar pengar tro det eller ej).

Och för att köpa denna mat till sina barn måste man jobba. wink

jo presis.och de bättre om man är två.ta ledigt ett par fredagar .ragga
de ja mena.två är starkare ekonomi.mer tid för barn.två är allti bäst med barn
ta tid att fixa en partner.det bör man kunna.sen blir allt lättare faktiskt.så menade jag
du behöver inte komma med EH och sånt wink jag vet precis!!!

EHHH! wink

Men sedan är det ju inte bara att skaffa sig en partner heller när man har barn. Allting är inte så  lätt här i livet vet du, men du lär dig väl tids nog. (?)

I do it my way
Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

BadGirl_854T5 skrev:

Sklass skrev:

BadGirl_854T5 skrev:

Eh.. (?!) Vet du att det kostar att ha egna barn? Dem äter mat (det kostar pengar tro det eller ej).

Och för att köpa denna mat till sina barn måste man jobba. wink

jo presis.och de bättre om man är två.ta ledigt ett par fredagar .ragga
de ja mena.två är starkare ekonomi.mer tid för barn.två är allti bäst med barn
ta tid att fixa en partner.det bör man kunna.sen blir allt lättare faktiskt.så menade jag
du behöver inte komma med EH och sånt wink jag vet precis!!!

EHHH! wink

Men sedan är det ju inte bara att skaffa sig en partner heller när man har barn. Allting är inte så  lätt här i livet vet du, men du lär dig väl tids nog. (?)

Lätt eller Svårt
det blir vad man
gör det till !!!!!!!cool

torpis Forummoderator
19 oktober 2007 · 10 576 Inlägg

Sklass skrev:
återigen till ämnet

varför?
jag undrar en smula bara smile

Berätta istället hur du gör för att hela tiden hålla dig i ett seriöst förhållande?

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
19 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

Sklass skrev:

BadGirl_854T5 skrev:

Sklass skrev:

jo presis.och de bättre om man är två.ta ledigt ett par fredagar .ragga
de ja mena.två är starkare ekonomi.mer tid för barn.två är allti bäst med barn
ta tid att fixa en partner.det bör man kunna.sen blir allt lättare faktiskt.så menade jag
du behöver inte komma med EH och sånt wink jag vet precis!!!

EHHH! wink

Men sedan är det ju inte bara att skaffa sig en partner heller när man har barn. Allting är inte så  lätt här i livet vet du, men du lär dig väl tids nog. (?)

Lätt eller Svårt
det blir vad man
gör det till !!!!!!!cool

Jo jo. Visst. .. or not.

I do it my way
Anna_ GirlsGoFast
19 oktober 2007 · 172 Inlägg

Sklass: Hur gammal är du?

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)
-Kotten- www.drcljusdal.se
19 oktober 2007 · 679 Inlägg

Anna_ skrev:
Sklass: Hur gammal är du?

Säkert 45 . han har en hemsida med http://www.livetsord.se ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
19 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

Anna_ skrev:
Sklass: Hur gammal är du?

14 och ett halvt gissar jag på ;P

I do it my way
Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

30år
30dagar
30sekunder
exakt!!!!!!!

mercedes_driver
19 oktober 2007 ·

Sklass skrev:
30år
30dagar
30sekunder
exakt!!!!!!!

Du glömde timmarna och minutrarna lol

MilleN
19 oktober 2007 · 9 108 Inlägg

Varför man är singel? Jäkla dum fråga, det är väl för att man inte hittat den rätta än helt enkelt. Personligen skulle jag aldrig använda mig av desperata dejtinglinjer bara för att "man ska ha flickvän", då är det bättre att leta mer noggrannt.

Har flickvän sedan 6 månader nu än så länge och det var rena slumpen att vi träffades. Har väl hänt att det gått något år mellan seriösa förhållanden och det är rätt soft att vara för sig själv, men när man har flickvän tycker man att det är bättre.

Phaetoon
19 oktober 2007 · 8 156 Inlägg

Allt handlar nog i grund och botten om att man vill vara fri.
Jag vill ha tid för mig själv. Vilket jag också får med min flickvän, då hon också behöver lite tid för sig själv lite då och då.
Man måste ha tid för sina kompisar och för sina hobbies.
Annars kvävs man.


När det gäller kärlek så har jag upplevt den. Är man riktigt kär så kvittar det om personen ifråga är en morddömd psykopat och våldtäktsman som går på droger. Man kanske till och med hatar denne. Men kär är man i vilket fall...
Det bästa är när kärleken utvecklas ur att man älskar varandra väldigt mycket.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
AdessE
19 oktober 2007 · 43 Inlägg

Vilken lustig fråga roll

Är väl ännu ett sätt att visa på hur bra du har det??? Som har flickvän/sambo och Fläshig bilträff...(till skillnad från oss vanliga medelsvennsons)hmm

ghost_boy83 CREW
19 oktober 2007 · 2 594 Inlägg

män utan hjärna kör bilar med stjärna cool eller va de inte så ?

Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
män utan hjärna kör bilar med stjärna cool eller va de inte så ?

NEJ

män med hjärna kör bil med stjärna HEHE -är det på alla dekaler mm man kan köpa
mercedes är bland dom bästa bilarna.de går inte dissa.som med aston martin.bentley
mm.de bara det bästa inom teknik mm.ledande lyx bilar.har någon kört en ny s klass?
de går inte förklara med ord .nya mb S amg kommer nu.2.4 miljoner kr,upp till 2.8 med dubbla laptops i ädelträ mm.vad ska man säga? de finaste sakerna.dyraste bmw är 1.1 mille 760.den har inget att komma med.i prestanda.lyx eller kvalite.så är det

men till singlar.jo jag fattar er.men kan bara hålla me alla som säger när man har partner så mår man bäst.om de rätt partner..jag respekterar att vissa inte vill bli sambo osv
själv ska ja gifta ,mig i sommar.efter att bebban är född smile

Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

kolla in dessa mercor..snabbast i världen inom sin kategori

http://www.bilsport.se/news.php?id=36156

http://www.teknikensvarld.se/styling-tu … /index.xml

så det går inte snacka skit.bara det bästa duger? köp mercedes.mitt tips

ghost_boy83 CREW
19 oktober 2007 · 2 594 Inlägg

Sklass skrev:

ghost_boy83 skrev:
män utan hjärna kör bilar med stjärna cool eller va de inte så ?

NEJ

män med hjärna kör bil med stjärna HEHE -är det på alla dekaler mm man kan köpa
mercedes är bland dom bästa bilarna.de går inte dissa.som med aston martin.bentley
mm.de bara det bästa inom teknik mm.ledande lyx bilar.har någon kört en ny s klass?
de går inte förklara med ord .nya mb S amg kommer nu.2.4 miljoner kr,upp till 2.8 med dubbla laptops i ädelträ mm.vad ska man säga? de finaste sakerna.dyraste bmw är 1.1 mille 760.den har inget att komma med.i prestanda.lyx eller kvalite.så är det

men till singlar.jo jag fattar er.men kan bara hålla me alla som säger när man har partner så mår man bäst.om de rätt partner..jag respekterar att vissa inte vill bli sambo osv
själv ska ja gifta ,mig i sommar.efter att bebban är född smile

ha ha har sett mycket mercor en polare köper och säljer har även hämtat en del,har sett så många nya mercor som totalt rostat sönder lacksläpp inredningsdetaljer som lossnat suttigt dåligt mm så de där me kvaliten kan di inte lura i mig kamrat

MissMarilyn
19 oktober 2007 ·

Sklass skrev:

ghost_boy83 skrev:
män utan hjärna kör bilar med stjärna cool eller va de inte så ?

NEJ

män med hjärna kör bil med stjärna HEHE -är det på alla dekaler mm man kan köpa
mercedes är bland dom bästa bilarna.de går inte dissa.som med aston martin.bentley
mm.de bara det bästa inom teknik mm.ledande lyx bilar.har någon kört en ny s klass?
de går inte förklara med ord .nya mb S amg kommer nu.2.4 miljoner kr,upp till 2.8 med dubbla laptops i ädelträ mm.vad ska man säga? de finaste sakerna.dyraste bmw är 1.1 mille 760.den har inget att komma med.i prestanda.lyx eller kvalite.så är det

men till singlar.jo jag fattar er.men kan bara hålla me alla som säger när man har partner så mår man bäst.om de rätt partner..jag respekterar att vissa inte vill bli sambo osv
själv ska ja gifta ,mig i sommar.efter att bebban är född smile

Det låter som att du äntligen har läst på om dina "intressen" efter alla påhopp mot dig...tyvärr men du verkar inte mer trovärdig nu. Om det skulle skapas en mercedes-sekt så är jag övertygad om att du skulle stå som pastor!

Vore uppriktigt roligt att se några av dina bilar...lägg gärna upp dom online!

Grattis till brölloppet och bebisen som plötsligt fanns oxå! smile

Senast redigerat av CossieMysen (19 oktober 2007)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang