Ja, vi kan ju säga vid maxi den här gången då.. För att inte vara på samma ställe helatiden, kan ju vara kul med lite omväxling...
Vore det inte enklast att skriva en ny tråd isf? För att denna tråden går rätt långt bak och folk kanske inte kollar? Kanske inte har förstått att det är vid maxi eller vilken tid det är? Jag förstog dock att det var på maxi men dock förstog jag inte riktigt vilken tid det var! Med tanke på att dom stänger kl 21:00 på maxi.
Skriv gärna en ny tråd, underlättar och fångar nog mer blickar! Kanske ska försöka ha med att det är på maxi i länktexten!?
Karta för er som inte hittar till maxi. Maxi ligger precis brevid högskolan i Halmstad. Högskolan ligger i Trade center, en skyskrapa som ligger efter laholmsvägen. (Omöjligt att missa) Om du kommer på E6 sväng av vid Trafikplats söder och kör mot centrum.Kör ca 1.5km, sväng vänster i korsningen brevid Trade center (högskolan) sedan 2:a vänster igen sen ligger parkeringen på vänster sidan..
Senast redigerat av -Blomman- (31 oktober 2007)
"If you're in control, you're not going fast enough"
Ja, vi kan ju säga vid maxi den här gången då.. För att inte vara på samma ställe helatiden, kan ju vara kul med lite omväxling...
Vore det inte enklast att skriva en ny tråd isf? För att denna tråden går rätt långt bak och folk kanske inte kollar? Kanske inte har förstått att det är vid maxi eller vilken tid det är? Jag förstog dock att det var på maxi men dock förstog jag inte riktigt vilken tid det var! Med tanke på att dom stänger kl 21:00 på maxi.
Skriv gärna en ny tråd, underlättar och fångar nog mer blickar! Kanske ska försöka ha med att det är på maxi i länktexten!?
Mvh /fisse
jo jag hade tänkt skriva det i topic var och vilken tid..
"If you're in control, you're not going fast enough"
Åka ner tesammans då lr? funderar på att ta ut bilen sista gången innan vintern nämligen, kan ju kanske va en trevlig avslutning
ah va fan varför int. vi försöker skrapa ihop lite folk från götet och åker ner tror nog iaf de e du jag s40maria squadron och JaerviZ än så länge isf. hade vart ball får ju bara komm på plats å tid. att träffas på, på fredag.