3668
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

1 231 Inlägg
7 augusti 2010
någon mer som ska till markaryd ikväll ? börjar kl 22 där ... så vettigt att köra 21 härifrån va ....

1 150 Inlägg
7 augusti 2010
Vad är de i mrd då?

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

738 Inlägg
7 augusti 2010
S_Henjer skrev:
Vad är de i mrd då?

Aktivitet tongue

Dejan, jag och Daniel ska köra dit, ses på statoil 21? Tobbe ska åka med mig med!

1 150 Inlägg
7 augusti 2010
Hahah ja just de. Aktiviteterna får inte diskuteras här. Men jag kanske skulle hänga på då om de är ok? Fast jag sluter nog upp med er efter 117 då. Kör på vid Skogaby.

a slice of lemon
and a shot tequila..

739 Inlägg
7 augusti 2010
nice nice mer folk big_smile ska köra dit hoppas de blir många där smile

50 Inlägg
7 augusti 2010
kommer vid 21 till statoil

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
7 augusti 2010
grave skrev:
kommer vid 21 till statoil

har du 2 platser? big_smile

~Andy~

738 Inlägg
8 augusti 2010
De var bra i markryd igår, tills "polisen" kom.. Någon som faktiskt såg polisen?

1 150 Inlägg
8 augusti 2010
De va i rondellen vid Gerdmans och vände..

a slice of lemon
and a shot tequila..

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
8 augusti 2010
Ja, de var där och snurrade nått varv. Men kom ju aldrig till stället

739 Inlägg
8 augusti 2010
tycker bara synd om dem som hade den nya volvo v70n "barnfamiljen" på daf som någon thailändare körde på och sen drog från plattsen hoppas dem fick tag på thailändaren senare på kvällen.

1 150 Inlägg
8 augusti 2010
Jasså, vad hände?

a slice of lemon
and a shot tequila..

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
8 augusti 2010
Det var den fina V70 r:en som stog smälld precis vid infarten till daf. Det var därför det stog så mkt folk där. Nån som körde på dom och sen stack

1 150 Inlägg
8 augusti 2010
vilket as!

a slice of lemon
and a shot tequila..

739 Inlägg
8 augusti 2010
det kan man ju lungt säga tycker synd om dem fick höra att det va "en vecka gammal v70r" med sad

225 Inlägg
8 augusti 2010
vofloo skrev:
tycker bara synd om dem som hade den nya volvo v70n "barnfamiljen" på daf som någon thailändare körde på och sen drog från plattsen hoppas dem fick tag på thailändaren senare på kvällen.

från Litauen och han är igenkänd i byn, polisen åkte hem till honom senare med hans stötfångare. vad som hände sen vet jag inte.

jävligt synd att de började regna(va fint i m-ryd hela dagen tills 21,30), vart ju många som skulle köra annars.

Det Gäller Att Dö Ung Så Sent Som Möjligt=)
NISSAN MOTORS=NISMO, HONDA MOTORS=HOMO.
rost(hål) är lättare än kolfiber.

739 Inlägg
8 augusti 2010
mbfidde skrev:
vofloo skrev:

från Litauen och han är igenkänd i byn, polisen åkte hem till honom senare med hans stötfångare. vad som hände sen vet jag inte.

jävligt synd att de började regna(va fint i m-ryd hela dagen tills 21,30), vart ju många som skulle köra annars.

joja det va synd, vad hände med din volvo eftersom dem fick putta?tongue

225 Inlägg
8 augusti 2010
vofloo skrev:
mbfidde skrev:
vofloo skrev:

körde av en kylarslang så den kokte, stängde av bilen i kön...sen hade jag ingen varvtalssignal pga fukt så den startade inte. men efter lite mixtrande så sparkade den i gång igen:)

Det Gäller Att Dö Ung Så Sent Som Möjligt=)
NISSAN MOTORS=NISMO, HONDA MOTORS=HOMO.
rost(hål) är lättare än kolfiber.

739 Inlägg
9 augusti 2010
mbfidde skrev:
vofloo skrev:
mbfidde skrev:

körde av en kylarslang så den kokte, stängde av bilen i kön...sen hade jag ingen varvtalssignal pga fukt så den startade inte. men efter lite mixtrande så sparkade den i gång igen:)

gött att de inte va ett stort fel ;D

OLAGBG
596 Inlägg
9 augusti 2010
blir det nån träff i helgen som kommer. ska ner med familjen över helgen.
dock med volvon opeln står redo för vallåkra smile

OLAGBG
VOLVO

Sök