2237
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

1 174 Inlägg
6 november 2007
Trådstartare
C70 skrev:
-Blomman- skrev:
C70: Själv ska jag ställa av min bil för att, ifall man skulle råka tappa kontrollen av bilen när det är halt. Så hade det inte kännts så kul att förstöra en bil som man har ägnat mycket tid och pengar på. Sen även om jag skulle köra lungt och försiktigt, så finns det ju en stor grupp med folk som kör, kanske lite mer än vad dom klarar av.. Sen är det ju kul att ha en bil som man inte behöver vara så försiktig om eller.. wink

Fast du säger emot dig själv lite där.  "Sen även om jag skulle köra lungt och försiktigt, så finns det ju en stor grupp med folk som kör, kanske lite mer än vad dom klarar av"

Sen är det ju kul att ha en bil som man inte behöver vara så försiktig om eller..

Alltså är det bättre att ha en fin bil även på vintern. För då kör man lugnare = minskar olyckorna?

Hehe jag visste att du skulle säga det.. Jo, jag vet att jag säger emot mig själv där, men när jag säger att man inte behöver vara så försiktig med sin vinter bil, så menar jag ju inte att jag ska köra som en idiot i trafiken för det. Vill man leka så kan man ju köra någonstans där man inte kan skada andra, men kanske bilen. Om du förstår hur jag menar?? Det jag menade mer var, att om någon skulle köra in i vinterbilen eller jag skulle köra in i något/någon så skulle det inte göra så mkt för bilen.. Men hade det därimot varit en bil som man laggt ner mycket pengar och tid på så hade det ju inte varit lika kul.. Sen all salt som dom lägger på vägarna, är ju inte direkt bra för bilen heller..

"If you're in control, you're not going fast enough"

23 Inlägg
7 november 2007
-Blomman- skrev:
C70 skrev:
-Blomman- skrev:
C70: Själv ska jag ställa av min bil för att, ifall man skulle råka tappa kontrollen av bilen när det är halt. Så hade det inte kännts så kul att förstöra en bil som man har ägnat mycket tid och pengar på. Sen även om jag skulle köra lungt och försiktigt, så finns det ju en stor grupp med folk som kör, kanske lite mer än vad dom klarar av.. Sen är det ju kul att ha en bil som man inte behöver vara så försiktig om eller.. wink

Fast du säger emot dig själv lite där.  "Sen även om jag skulle köra lungt och försiktigt, så finns det ju en stor grupp med folk som kör, kanske lite mer än vad dom klarar av"

Sen är det ju kul att ha en bil som man inte behöver vara så försiktig om eller..

Alltså är det bättre att ha en fin bil även på vintern. För då kör man lugnare = minskar olyckorna?

Hehe jag visste att du skulle säga det.. Jo, jag vet att jag säger emot mig själv där, men när jag säger att man inte behöver vara så försiktig med sin vinter bil, så menar jag ju inte att jag ska köra som en idiot i trafiken för det. Vill man leka så kan man ju köra någonstans där man inte kan skada andra, men kanske bilen. Om du förstår hur jag menar?? Det jag menade mer var, att om någon skulle köra in i vinterbilen eller jag skulle köra in i något/någon så skulle det inte göra så mkt för bilen.. Men hade det därimot varit en bil som man laggt ner mycket pengar och tid på så hade det ju inte varit lika kul.. Sen all salt som dom lägger på vägarna, är ju inte direkt bra för bilen heller..

när är nesta träff då?

Kör du förs så väntar jag där framme.

1 174 Inlägg
7 november 2007
Trådstartare
Står i topic eller på sida 1..

23 Inlägg
8 november 2007
-Blomman- skrev:

Men det står 30/10 och det har varit xD
så det är därför jag undrar

1 174 Inlägg
10 november 2007
Trådstartare
extreme94 skrev:
-Blomman- skrev:

Men det står 30/10 och det har varit xD
så det är därför jag undrar

Nej det gör det inte kolla igen.. wink

23 Inlägg
19 november 2007
-Blomman- skrev:
Niklas_J skrev:
är det inte bättre att dra ihop en träff nästa helg iställt.
Finns ju lite större möjligheter att det hinner sprida sig då.

Jo, det är sant.. hmm
En liten för träff idag/imon och sen en stor träff nästa helg kanske??
Haha det va ju ett bra förslag.. lol

när är nesta träff eller har jag misat den?

1 174 Inlägg
19 november 2007
Trådstartare
Nästa träff: 30/11
Plats: Utanför Micro i Halmstad
Tid: ca 21.00

Säg till kompisar osv så vi blir nårra fler än förra gången..

Team Pro5
313 Inlägg
20 november 2007
Kommer big_smile

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk

123 Inlägg
20 november 2007
Kommer oxå innom. och garanterat en hel del andra vintervröls 740..

angående att ha en vinter bil el ej. det är la klart man ska ha det? Kul att köra runt med en bil man e rädd om på vintern? dels snövallar å mög å då åker ju fronten åt fanders? massa salt på vägarna, skonar ju inte bilen jätte mkt precis.. Sen e la vintern den tiden man fixar med bilen? Trimmar å donar för att sen ha den klar te våren. Jaja man får göra som man vill men så ser ja på det å gör oxå för den delen:P

Gör som Ford köp Volvo!

110 Inlägg
20 november 2007
tjena tjena, jag tror jag också kommer smile ha d

116 Inlägg
23 november 2007
tjenare! hur många ska till träffen jag undrar ca: smile?

Stålverksarbetare
372 Inlägg
24 november 2007
Jag kommer nog INTE då jag nyligen blev av med lappen tongue
Tips! _INTE_ bra att köra mot rött smile
Senast redigerat av MazterX (24 november 2007)

452 Inlägg
24 november 2007
Hade gärna kommit men bilen står just nu hos volkswagen och undersöks pga något elfel.
Kommer tyvärr också ställas av så fort jag får tillbaka den ..

Men ni som drar dit önskar jag en trevlig träff!!

1 174 Inlägg
24 november 2007
Trådstartare
MazterX skrev:
Jag kommer nog INTE då jag nyligen blev av med lappen tongue
Tips! _INTE_ bra att köra mot rött smile

haha men va fan hur lyckas du?? först smäller du din bil sen köper du en ny och nu blir du av med lappen..

1 174 Inlägg
27 november 2007
Trådstartare
Jaha, på fredag är sissta träffen det här året.. Hur många har tänkt att komma??

1 779 Inlägg
28 november 2007
hoppas ni lägger en samtidigt som garaget.org on tour 2008 ansluter til halmstad på en lörda troligen..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

17 Inlägg
28 november 2007
Jag la upp info på www.highrevs.se också cool

Magnus Collander - Project Charlie - www.highrevs.se

1 833 Inlägg
28 november 2007
Inte jag big_smile Det var kallt i halmstad wink
Senast redigerat av Squadron (28 november 2007)

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

1 779 Inlägg
28 november 2007
Squadron skrev:
Inte jag big_smile Det var kallt i halmstad wink

haha för de e ju så jävla mycke värmare här.- big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
28 november 2007
Jag kommer tyvärr inte, har annat planerat på fredag tyvärr sad

Sök