Eller vad dom nu heter? Sån där sportmodell med massa utblås å skit, har inte kvar regnr på nått sen min mobil va på lagning. Dom har en vit XC70 från 00-04 med där volvoemblemet i grillen är borta på
du med volvon jag såg när du körde förbi oss men hans bromsar var helt slut vi tänkte dra och lämna supran så du behöver inte sitta och snacka massa skit här för den supran drar dig alla dagar i veckan så du kan bara drömma vidare
du med volvon jag såg när du körde förbi oss men hans bromsar var helt slut vi tänkte dra och lämna supran så du behöver inte sitta och snacka massa skit här för den supran drar dig alla dagar i veckan så du kan bara drömma vidare
va söta ni är att ilskan kommer så lätt..! Jag är/blir för övrigt inte så ledsen om jag blir omåkt, så det är bara å säga till när bromarna är fixade! Däremot skoj att jämföra olika bilars prestanda/förutsättningar.
shidar allt handlar ju itne om att man hela tiden ska bevisa att man har snabbast bil utan att de e jävligt kul o rejsa ..