1877
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

738 Inlägg
28 februari 2008
Jag kommer med ett gäng bilar! smile

227 Inlägg
28 februari 2008
Stofer skrev:
Jag kommer med ett gäng bilar! smile

hehehe de e bra de kk! ses där big_smile

Vissa faller för grupptryck, andra för laddtryck

1 174 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
Blir vi tillräckligt många så tänkte jag kolla med micro om dom vill ha kvällsöppet för oss.. smile Hade varit skoj

"If you're in control, you're not going fast enough"

123 Inlägg
28 februari 2008
cOrestAR skrev:
Karlstrand_ skrev:
cOrestAR skrev:
Att stå på en parkering o kolla fula apa-trucks är inte min melodi... de får ni ha för er själva. Är ni intreserade av att kolla 740 så ska ni juh självklart få vara de. Dom stora grabbarna menar jag dom fräsiga bilarna. Bilarna som ser nått ut och har lite pulver under huven. Du verkar inte ha någon vidare koll på att de finns en hel del feta bilar i Halmstad. Men dom visar sig tyvär inte på dina epa träffar.

Kom med din fräsiga bil då!! Som ser bra ut med mkt pulver i! Ska bli kul å se:)smile

Kallar inte en gamal caddy för nån speciellt fräsig bil...

En fråga bara?
När sa jag att min caddy va fräsig?

Ja sa det..wink

Men du gnäller på oss som kör 740 osv.. å du vill hellre se att det kommer fräsiga bilar med pulver under huven.. Det klart man vill se det? det vill vell alla. Men har du ingen bättre än en 740 så behöver du inte kasta skit på oss som kör 740? träffen är vell för alla. Hade inte 740 å liknande bilar kommit hade det inte bliviti speciellt många!!

+ att det är under vinter säsong.! Det är inte så många som fått ut sina bilar och kommer med sin vinterbil då istället?

Sluta va så satans lipig och kasta skit på andra. är du inte intresserad av att komma pga att där finns äldre volvos så behöver du ju inte äns skriva här!?

sen gnälla att det bara blir epa träffar av blommans träffar är jäävligt dåligt av dig!! Dra ihop något själv då? Folk försöker angagera sig för att stan inte ska va helt jävla död åså kommer sånna som dig å bara gnäller..

Gör som Ford köp Volvo!

1 174 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
Karlstrand_ skrev:
sen gnälla att det bara blir epa träffar av blommans träffar är jäävligt dåligt av dig!! Dra ihop något själv då? Folk försöker angagera sig för att stan inte ska va helt jävla död åså kommer sånna som dig å bara gnäller..

Tackar så mkt för det karlstrand.. smile
Känns skönt att någon uppskattar att man lägger ner tid och energi på att fixa ihop något..

2 283 Inlägg
28 februari 2008
740dymne skrev:
a-traktorer är ju ombyggda bilar så skit samma:P man behöver ju inte umgås med epa pojkarna bara för att dom vistas på samma parkering:P

Och Ferrari är trimmad Fiats tongue
Nae skämt o sido.

R.I.P. Michael Jackson!

11 Inlägg
28 februari 2008
Hur många ska te träffen?

Lågt ska man köra

60 Inlägg
28 februari 2008
vad har du för sommarbil då karlstrand??? wink nej nu ska jag inte va sån!!
kul att någon lägger energi på att försöka dra igång denna stan lite
kanske bränner förbi och ser vad det e för folk där smile om inte bilen blir såld tills
dess....

123 Inlägg
28 februari 2008
danne_83 skrev:
vad har du för sommarbil då karlstrand??? wink nej nu ska jag inte va sån!!
kul att någon lägger energi på att försöka dra igång denna stan lite
kanske bränner förbi och ser vad det e för folk där smile om inte bilen blir såld tills
dess....

haha jag har inte sagt något om mig själv personligen. sa bara att många har sina bilar avställda och kör kanske därför med en 740 gl el dyligt.. å det har ja la inget fel i?tongue

Sen att ja har en 740 som sommarbil med.. visst. ja är ingen pappa betalar unge så har tyvärr inte råd med speciellt mkt mer än en 740 turbo.. Du vet studiebidraget är inte speciellt mkt å hänga i granen..wink

Gör som Ford köp Volvo!

WestCoast!
86 Inlägg
28 februari 2008
Kommer ev. förbi en sväng med vinterbilen...
Tuta om ni ser mig, en kissfärgad volvo... (vad annars som vinterbil?)

Mitsubishi Lancer Evo VIII MR -04
Kia Sorento CRDi -07

17 Inlägg
28 februari 2008
Karlstrand_ skrev:
cOrestAR skrev:
Karlstrand_ skrev:
Kom med din fräsiga bil då!! Som ser bra ut med mkt pulver i! Ska bli kul å se:)smile

Kallar inte en gamal caddy för nån speciellt fräsig bil...

En fråga bara?
När sa jag att min caddy va fräsig?

Ja sa det..wink

Men du gnäller på oss som kör 740 osv.. å du vill hellre se att det kommer fräsiga bilar med pulver under huven.. Det klart man vill se det? det vill vell alla. Men har du ingen bättre än en 740 så behöver du inte kasta skit på oss som kör 740? träffen är vell för alla. Hade inte 740 å liknande bilar kommit hade det inte bliviti speciellt många!!

+ att det är under vinter säsong.! Det är inte så många som fått ut sina bilar och kommer med sin vinterbil då istället?

Sluta va så satans lipig och kasta skit på andra. är du inte intresserad av att komma pga att där finns äldre volvos så behöver du ju inte äns skriva här!?

Om de nu inte är någon som har en fräsig vinterbil varför arrangera en träff då? Dom flesta sitter juh bara i sina bilar o glor ändå. Jag förstår bara inte meningen med de hela. Och vad har mängden bilar för betydelse? Jag ser hällre 10 fina bilar än 40 gamla rostiga Volvos. Något bättre än en 740 har jag också för den delen.

Volvo raggarna har förstört Halmstads rykte lite. Många vet att de är nästan bara gamla Volvos som är ute på kvällarna i Halmstad. Och de är faktiskt inte så imponerande. Där med åker dom flesta fina bilarna ner till Hbg och glider istället.

Magnus Collander - Project Charlie - www.highrevs.se

123 Inlägg
28 februari 2008
Det finns många fina bilar i Halmstad.. men som du säger så åker man hellre ner till hbg å det är kanske inte jätte konstigt??

Där nere är ju intresset sjukt stort.. Precis som man skulle arragera träffar i Kungsbacka å tro att det blir något när gbg ligger så nära?

Kommer ju bilar till hbg ifrån hela skåne så tro fasen man väljer hbg före att köra i halmstad. Vi säger man fått ihop alla "fräsiga" bilar ifrån halmstad å träffas varje helg.. Skulle kanske bli ett 50tal? Hur många tror du racar av 50st? 10typ? vilket innebär att det e färdigt på några minuter.. I hbg kan det ju vara flera hundratals bilar men inte mer än 50bilar som kör ändå?

Att försöka annordna nått riktigt seriöst i Halmstad är nog inte speciellt lätt..

Men varöfr inte träffas nu så här på vinterhalvåret å köra en sväng? Ja tycker iaf att det är kul att folk försöker..

Gör som Ford köp Volvo!

1 174 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
cOrestAR skrev:
Om de nu inte är någon som har en fräsig vinterbil varför arrangera en träff då? Dom flesta sitter juh bara i sina bilar o glor ändå. Jag förstår bara inte meningen med de hela. Och vad har mängden bilar för betydelse? Jag ser hällre 10 fina bilar än 40 gamla rostiga Volvos. Något bättre än en 740 har jag också för den delen.

Volvo raggarna har förstört Halmstads rykte lite. Många vet att de är nästan bara gamla Volvos som är ute på kvällarna i Halmstad. Och de är faktiskt inte så imponerande. Där med åker dom flesta fina bilarna ner till Hbg och glider istället.

Va det inte du som sa preics att det fanns jävligt många fina styldae bilar i halmstad eller jag kanske läste fel.. jag citerar : "Du verkar inte ha någon vidare koll på att de finns en hel del feta bilar i Halmstad. Men dom visar sig tyvär inte på dina epa träffar."/cOrestAR...
Tyvärr tror jag att du missade träffen vi hade innan sommarbilarna gick i ide. För på den träffen så va vi en bra bit över 55bilar, och det va väldigt många bilar där som va i utställningsskick.. Men ursäkta mig om jag har fel, men det är ju bara epa-traktorer och gammla 740is, som kommer på mina träffar.. enligt dig.. Så jag måste ju ha sett i syne..
Sen för er andra, så va det ju inte rikgit meningen att det här skulle bli en vinterbils träff.. Hade tänkt att dom flesta skulle ta ut sina fin bilar nu, med tanke på att elmia är helgen efter träffen. Och sen det är ju massa plusgrader ute nu med så lag på vinterdäck finns inte längre.. Men det är säkert många som väntar en månad till innan fin bilarna kommer ut.. Men det hade ju varit kul om det kommer fler av dom "stora grabbarna" som cOrestAR kallar dom.. wink

1 174 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
haxkor skrev:
Hur många ska te träffen?

Jodå det varkar som det kommer en heldel faktist.. är iaf minst 20st som har sagt att dom kommer och ska ta med sig polarna.. Så självklart kommer det bli folk, om alla som har sagt att dom ska komma kommer..

738 Inlägg
29 februari 2008
Ska vi inte ta och dra ihop ett litet race ute vid pilkington efter vår lila tur in till stan?

2 079 Inlägg
29 februari 2008
Stofer skrev:
Ska vi inte ta och dra ihop ett litet race ute vid pilkington efter vår lila tur in till stan?

haha, jag är på tongue eller inte vill inte slita  så jäkligt på mondeon tongue men jag kan kolla på big_smile
Senast redigerat av Mackanol (1 mars 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

155 Inlägg
1 mars 2008
Man blir lite sugen på att åka dit tongue Ska tona en ruta innan bara så får se om ja hinner big_smile Men har inte fått på sommardäcken än så blir la pinsamt att komma me plåtfälgar XD

இஇஇ Man lär så länge man leker இஇஇ

19 Inlägg
1 mars 2008
Halloj...klart man kommer:)låter jättekul...o alla andra från Laholm kommer med som vanligt typ 10-15 pers:)smile

börnabörnabörna

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
1 mars 2008
Som det ser ut nu så kommer jag, kan dock inte garantera något.

1 174 Inlägg
1 mars 2008
Trådstartare
Jo något race vid pilkington hade varit skoj.. Problemet är bara att man inte får göra reklam för olagliga saker här på garaget.. Men om folk råkar ställa sig brevid varanda på en avskiljd väg sådär vid 23 tiden framför pilkington så vet man ju inte vad som kan hända wink

Sök