Så fort jag kommer ifrån släktmiddan så kommer jag! är dock 4 minuter sen nu men aja, letar upp er sen
Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
Blev en helt okej tillställning i mina ögon... Lite kallt men några va vi tappra som stod utanför bilen... Tyckte att det snurrade förbi åtminstonde 30 talet bilar... Något tumult resa in mot staden men vid tillbaka gång till micro ville polisen veta vad vi höll på med... Stod och pratade med dem en bra stund och man kan väl sammanfatta det med de dem sa... " här hittar vi nog inga trasiga lampor" Sen uppmanade de oss att inte bus köra. Som jag sa tidigare en bra träff... Bra angagemang. Hoppas vi kan få till fler träffar och att börja ett sammarbete med micro...
Ja det blev en VÄLDIGT lyckad kväll enligt mig.. Fick det till ca 78 bilar vid 21.40 tiden, sen va det ju rätt många som körde runt också.. Ja som sagt hade varit roligare om alla körde in tillsammans, för det va ju väldigt många som drog tidigare.. Men va fan jag tycker det va en jävligt lyckad träff om man tänker på att det är bara 5 grader varmt ute och det blåser och regnar lite, och ändå va vi rätt många.. Sen tycker jag det va kul att så många drog ut till pilkington.. Trodde inte det skulle bli så många där ute, så jag blev glatt förvånad.. Får tacka så mkt för visat engagemang, och hoppas att vi blir fler på nästa träff.. Och angående nästa träff så blir det nåog på en lördag och vid va 15 tiden om micro vill vara med.. Men det kommer mer info om det längre fram när det blir roligare väder..
Första träffen 2008 den 7/3 ca 80bilar..
"If you're in control, you're not going fast enough"
Ja det blev en VÄLDIGT lyckad kväll enligt mig.. Fick det till ca 78 bilar vid 21.40 tiden, sen va det ju rätt många som körde runt också.. Ja som sagt hade varit roligare om alla körde in tillsammans, för det va ju väldigt många som drog tidigare.. Men va fan jag tycker det va en jävligt lyckad träff om man tänker på att det är bara 5 grader varmt ute och det blåser och regnar lite, och ändå va vi rätt många.. Sen tycker jag det va kul att så många drog ut till pilkington.. Trodde inte det skulle bli så många där ute, så jag blev glatt förvånad.. Får tacka så mkt för visat engagemang, och hoppas att vi blir fler på nästa träff.. Och angående nästa träff så blir det nåog på en lördag och vid va 15 tiden om micro vill vara med.. Men det kommer mer info om det längre fram när det blir roligare väder..
Fan röda faran kom med på bild Det va då satan att du piskade mig ute vid pilkington blomman
Lyckad träff IMO, blir nog ännu bättre sen när våren verkligen har etablerat sig
Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
Jag diggade nog också joxxet men kändes som allt tog slut lika snabbt som det började, faktiskt. drygt 22:15 var inga bilar kvar bortsett ifrån moppepojkarna.
Sen översvämmades platsen utav volvoräggers som lekte med bakhjulsdriften ^^
Måste fråga, vem fan var killen bakom ratten på den ROSA 740n???
Sen översvämmades platsen utav volvoräggers som lekte med bakhjulsdriften ^^
Måste fråga, vem fan var killen bakom ratten på den ROSA 740n???
Karlstrand eller ngt sådant skit heter han. Han är kung på breisladd och tycker det är kul att åka brett jämte två stycken gula T-5R samt en blå viggen.
MYCKET INTELLIGENT KILLE!
Mitsubishi Lancer Evo VIII MR -04
Kia Sorento CRDi -07
Tack blomman! Det är fint att någon lägger tid på att styra upp såna fina träffar i vår lilla stad Åkte med Portal till träffen (creds till Portal som körde) och tyckte att de va mycke trevligt! Hoppas nästa träff blir minst lika rolig. ...+ att jag kanske har körkort då //Jocke