1989
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

Rägger
132 Inlägg
9 mars 2008
Eriken skrev:
Hahahah Markus du är ju för rolig big_smile haha lol. Men jag begriper inte hur min RS6:a kunde förlora sad Jag är ledsen :p hahha Bra kört av Subarun big_smile Får ta ett race när han startar normalt utan att ha laddtryck big_smile

haha kör normalt???? man gör väl allt man kan får att vinna??

81 Inlägg
9 mars 2008
skinkis skrev:
Subarun= 300hk, 450Nm, 1600Kg, Automatlåda.
Detta genererar en startsnabb bil om man vet hur man skall bruka en automatare...

Sen snacket om att RS6:an inte var med i starten, vad är det för något?
Det kördes två race, ett varav RS6ans förare mer eller mindre bara flinade åt oss och hade en min som sa "ska du köra med det där" ungefär. Han var inte med i starten och fick pisk.

Andra gången slängde han ut folket i baksätet dvs. han hade en passagerare precis som jag hade.
Denna starten var han med på, men inte fan gick det bättre än då?

Jag ställer gärna upp fler gånger om du vill, tror inte resultatet blir annorlunda om du är ensam i bilen, däremot om vi kör på motorvägen i 100Km/h kommer jag att få storpisk, inget snack om saken...

ett tips till nästa gång är; Lägg vänsterfoten på bromsen och tryck gasen i botten så har du laddtryck när du släpper bromsen...

För det första, jag(vi) skrattade åt föraren i Bmw:n Innan för att vi tyckte han var trevlig och rolig big_smile "Detta genererar en startsnabb bil om man vet hur man skall bruka en automatare..." Hehe det där lät skummt. förstår inte riktigt vad du menar? menar du att din bil är lätt så att du får bättre start än mig? För det andra, jag släppte iväg dig typ 50m innan jag började köra. Och jag fick inte pisk, jag kom ifatt dig sen ju? eller hur? och som jag såg det så släppte inte du på gasen. har jag fel? För det tredje, jag känner inte riktigt för att göra så med Audin därför jag är rädd att nått går sönder big_smile Tyckte bara att du typ "Hoppade" på mig, och det lät som att jag var typ efterbliven, vilket jag inte är.

81 Inlägg
9 mars 2008
_swe_knutsson skrev:
Eriken skrev:
Hahahah Markus du är ju för rolig big_smile haha lol. Men jag begriper inte hur min RS6:a kunde förlora sad Jag är ledsen :p hahha Bra kört av Subarun big_smile Får ta ett race när han startar normalt utan att ha laddtryck big_smile

haha kör normalt???? man gör väl allt man kan får att vinna??

Du har helt rätt när det gäller att man gör allt för att vinna. men jag undrade om vi kunde ta ett race när han inte håller på bromsen.

993 Inlägg
9 mars 2008
Vinna är vinna, sen kvittar det om du släpte han 1mil förre än dig, eller 1sekund förre än dig, det gäller och vara vaken när man racear och inte underskatta motståndaren för de han har, för nu såg du hur det kan gå...

lycka till nästa gång istället Eriken.. smile

993 Inlägg
9 mars 2008
btw: en liten klipp på mejj från träffen..

http://www.garaget.org/video/drokl1vkdbk3 körde med min svarta m3a, hoppades juh på race sad hitta inte vart ni var..

2 079 Inlägg
9 mars 2008
Kungen-EssE skrev:

http://www.garaget.org/video/drokl1vkdbk3 körde med min svarta m3a, hoppades juh på race sad hitta inte vart ni var..

synd att du inte hittade oss neutral

men så jäkla mycke skitsnack om rejsandet, vi skrattade verkligen inte åt din subbaruru, om vi nån gång skrattade så var det "Med" personen i BMW:n för han verkade inte riktigt veta så mycket om audin, haha, och första rejset så kan ju ingen säga att erik var med i starten för det var han verkligen inte, subarurun hade ju säkert hunnit 50 m innan vi ens hade startat och sen kom vi ändå ifatt och förbi, utan att du släppte på gasen.........

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Driver
195 Inlägg
9 mars 2008
Jävla massa snack om ett race. eller 2 big_smile

of Dalen <Drifting fore live>

Driver
195 Inlägg
9 mars 2008
Mackanol skrev:
Kungen-EssE skrev:

synd att du inte hittade oss neutral

men så jäkla mycke skitsnack om rejsandet, vi skrattade verkligen inte åt din subbaruru, om vi nån gång skrattade så var det "Med" personen i BMW:n för han verkade inte riktigt veta så mycket om audin, haha, och första rejset så kan ju ingen säga att erik var med i starten för det var han verkligen inte, subarurun hade ju säkert hunnit 50 m innan vi ens hade startat och sen kom vi ändå ifatt och förbi, utan att du släppte på gasen.........

Fan va tråkigt ni måste haft om ni bara skrattade en gång big_smilebig_smile

81 Inlägg
9 mars 2008
Kungen-EssE skrev:
Vinna är vinna, sen kvittar det om du släpte han 1mil förre än dig, eller 1sekund förre än dig, det gäller och vara vaken när man racear och inte underskatta motståndaren för de han har, för nu såg du hur det kan gå...

Ja, Tack för tipset big_smile Det värmde jätte mycket big_smile Mvh Erik

2 079 Inlägg
9 mars 2008
Elda skrev:
Inga fler bilder eller videos? känns lite klent tycker jag... upp med bilder och videos för fan tongue

tog bara ett par bilder, och vem vet, dom kanske kommer upp nån gång tongue tongue
Senast redigerat av Mackanol (9 mars 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Driver
195 Inlägg
9 mars 2008
Eriken skrev:
Kungen-EssE skrev:

Ja lillerik gör inte så nästa gång ^^ synd jag inte fick se dina race de får la bli nästa gång smile
fan skall aldrig va fulle chaffis mer på en bilträff sad men måste ju få in pengar på nått sätt big_smile tongue^^

993 Inlägg
9 mars 2008
Eriken skrev:
Kungen-EssE skrev:

Så lite så smile
Men egentligen är det juh inte ens lönt och jämnföra en RS6a mot en Froster 2.5L boxerturbo...
Som sakt man ska inte underskatta vissa bilar, men jag hade t.o.m satsat en Bigmac&company på att en WRX STI -07 inte har en chans mot RS6a.. båda ska vara orginala då..

För ett tag sedan hyrde jag en RS6 och jag körde ifrån massa WRX STI i helsingborg strippen..
så egentligen borde ni lägga ner denna diskutionen, för det blir bara offtopic..

så, fram nu med bilder från träffen, det var juh en massa folk uppe på taket och fota på den stora parkeingen..!

Elias

993 Inlägg
9 mars 2008
Eriken: testa nångång det med gas&broms, det blir juh en liten Launch controll(stavning?)..
du får upp laddtryck, sen bara till att släppa på bromsen, så sticker du iväg som fan

2 079 Inlägg
9 mars 2008
men jag hade t.o.m satsat en Bigmac&company på att en WRX STI -07 inte har en chans mot RS6a.. båda ska vara orginala då..
det har dom inte

2 079 Inlägg
9 mars 2008
Kungen-EssE skrev:
Eriken: testa nångång det med gas&broms, det blir juh en liten Launch controll(stavning?)..
du får upp laddtryck, sen bara till att släppa på bromsen, så sticker du iväg som fan

erik vill inte det då han tror att det sliter på bilen, tror jag med

81 Inlägg
9 mars 2008
Kungen-EssE skrev:

Ja jag vet. men e rädd om "Pappas" bil big_smile hehe Men får prova nån gång. borde gå som fan då big_smile

2 079 Inlägg
9 mars 2008
Eriken skrev:
Kungen-EssE skrev:

Ja jag vet. men e rädd om "Pappas" bil big_smile hehe Men får prova nån gång. borde gå som fan då big_smile

ta saaben nästa gång, den ska väl ändå skrotas snart, den är ju flera år gammal så det spelar ju ingen roll om nått rasar big_smile

81 Inlägg
9 mars 2008
Mackanol skrev:
Eriken skrev:
Kungen-EssE skrev:

ta saaben nästa gång, den ska väl ändå skrotas snart, den är ju flera år gammal så det spelar ju ingen roll om nått rasar big_smile

Hahahha ja du har ju rätt där :p ^^ Men köper du en ny då eller? big_smile

2 079 Inlägg
9 mars 2008
Eriken skrev:
Mackanol skrev:
Eriken skrev:

du kan få min big_smile                             erikolopåä
Senast redigerat av Mackanol (9 mars 2008)

81 Inlägg
9 mars 2008
Mackanol skrev:
Eriken skrev:
Mackanol skrev:

du kan få min big_smile

Ja den vill jag ju ha också big_smile hahhaa Jag menade varenda ord där faktiskt :p

Sök