3049
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

23 Inlägg
16 april 2008
Vad gör man på en bilträff? tongue

//Helander

2 079 Inlägg
16 april 2008
man gör som det låter, träffar nya bilar

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

23 Inlägg
16 april 2008
åh fan.. tufft, min bil e på att träffa nån annans bil isf
Senast redigerat av Helander (16 april 2008)

//Helander

Roadkiller!!!!!!!
40 Inlägg
16 april 2008
jag kommer ner med en massa folk från våran stad ljungby... cirka 10 bilar kanske...

Roadkillers

Roadkiller!!!!!!!
40 Inlägg
16 april 2008
ja krille jag får väl med stå för lite ryk.. svetsdiffen ska man ju använda elle???

Roadkillers

9 Inlägg
17 april 2008
Är det många bilar som skall till Halmstad??

158 Inlägg
646 Inlägg
17 april 2008
Vädret ser ju ut och bli väldigt väldigt lovande http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5236&l=sv

4 Inlägg
17 april 2008
Blir vädret som SMHI säger så kommer jag utan tvekan att dyka upp en sväng!
Dock inte i min egna bil då den är avställd några veckor till...

738 Inlägg
17 april 2008
-Blomman- skrev:
Jo, men träffen är ju ändå relativt tidigt här i Halmstad så dom som vill kan ju bestämma en tid och plats som dom kan mötas på lite senare på kvällen för att sedan åka ner till Helsingborg..  Synd bara att ni ska ner till Helsingborg och kolla på olagligheter när det för engångs skull är det här i Halmstad.. Själv ska jag ner till Helsingborg på fredagen och snacka och planera lite med dom andra "Träff-fixarna" inför den stora träffen den 10 maj..
Men som sagt det hade ju varit roligare om ni hade stannat i halmstad på lördagen istället.. wink

Ja precis åk ner till hbg på fredag och var kvar i halmstad på lördag? I helsingborg ä de ju livat varje helg. I halmstad händer det inte så ofta därför tycker jag att alla stannar här på lördag. Helsingborg kan ni åka till någon annan kväll!

158 Inlägg
17 april 2008
Stofer skrev:
-Blomman- skrev:
Jo, men träffen är ju ändå relativt tidigt här i Halmstad så dom som vill kan ju bestämma en tid och plats som dom kan mötas på lite senare på kvällen för att sedan åka ner till Helsingborg..  Synd bara att ni ska ner till Helsingborg och kolla på olagligheter när det för engångs skull är det här i Halmstad.. Själv ska jag ner till Helsingborg på fredagen och snacka och planera lite med dom andra "Träff-fixarna" inför den stora träffen den 10 maj..
Men som sagt det hade ju varit roligare om ni hade stannat i halmstad på lördagen istället.. wink

Ja precis åk ner till hbg på fredag och var kvar i halmstad på lördag? I helsingborg ä de ju livat varje helg. I halmstad händer det inte så ofta därför tycker jag att alla stannar här på lördag. Helsingborg kan ni åka till någon annan kväll!

håller med dig där.. så resonerade vi oxå smile

BE CE
40 Inlägg
17 april 2008
Stofer skrev:
-Blomman- skrev:

Håller lätt med!

Trucking all over the Sverige

1 174 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
VIKTIG INFO!!!
Okej folket nu är det så att micro antagligen kommer att ha öppet på lördag, om att går som det ska..
Det är därför extra viktigt att det inte ställer sig en massa bilar och tävlar i vem som kan bränna mest gummi, ska man göra det så får man göra det någon annanstans. tex senare på kvällen när det vankas andra olagligheter ute vid pilkington.. Så alla drifting mästare och alla bränna-jätte-mycket-gummi mästare får hålla sig.. Är det någon som inte har fått infon om att det är förbjudet så kan väl alla vara snälla att säga till personen så fort som möjligt..
Anledningen till det är eftersom micro har öppet så ligger det rätt mycket på deras ansvar att ingenting händer.. Eftersom dom eventuellt är med och arrangera detta..
Så därför tycker jag att är micro schyssta att ha öppet för våran skull.  Då ska vi vara minst lika shcyssta och följa deras regler.. Och gör vi inte det så kommer dom inte ha öppet för våran skull mer, så det är ju upp till oss hur vi vill ha det..
Senast redigerat av -Blomman- (17 april 2008)

"If you're in control, you're not going fast enough"

SKÅNING
1 215 Inlägg
17 april 2008
-Blomman- skrev:
[color=#FF0000]VIKTIG INFO!!!
Okej folket nu är det så att micro antagligen kommer att ha öppet på lördag, om att går som det ska..
Det är därför extra viktigt att det inte ställer sig en massa bilar och tävlar i vem som kan bränna mest gummi, ska man göra det så får man göra det någon annanstans. tex senare på kvällen när det vankas andra olagligheter ute vid pilkington.. Så alla drifting mästare och alla bränna-jätte-mycket-gummi mästare får hålla sig.. Är det någon som inte har fått infon om att det är förbjudet så kan väl alla vara snälla att säga till personen så fort som möjligt..
Anledningen till det är eftersom micro har öppet så ligger det rätt mycket på deras ansvar att ingenting händer.. Eftersom dom eventuellt är med och arrangera detta..
Så därför tycker jag att är micro schyssta att ha öppet för våran skull.  Då ska vi vara minst lika shcyssta och följa deras regler.. Och gör vi inte det så kommer dom inte ha öppet för våran skull mer, så det är ju upp till oss hur vi vill ha det..[color=#FF0000]

Det hör ju till vett och ättiket att inte drifta eller bränna gummi bland alla bilar tycker jag, väldigt lätt att olyckan är framme också

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

1 174 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
alexm- skrev:
-Blomman- skrev:
VIKTIG INFO!!!
Okej folket nu är det så att micro antagligen kommer att ha öppet på lördag, om att

Det hör ju till vett och ättiket att inte drifta eller bränna gummi bland alla bilar tycker jag, väldigt lätt att olyckan är framme också

Jo men det är vissa som inte tycker det.. wink
Senast redigerat av -Blomman- (17 april 2008)

BE CE
40 Inlägg
17 april 2008
-Blomman- skrev:
VIKTIG INFO!!!
Så därför tycker jag att är micro schyssta att ha öppet för våran skull.  Då ska vi vara minst lika shcyssta och följa deras regler.. Och gör vi inte det så kommer dom inte ha öppet för våran skull mer, så det är ju upp till oss hur vi vill ha det..

Finns ju tex. en Biltema eller en EKO parkering på andra sidan gatan wink

Trucking all over the Sverige

9 Inlägg
17 april 2008
Är det många som skall till halmstad på lör?

1 174 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
Rinko skrev:
Är det många som skall till halmstad på lör?

Vet inte riktigt men ca 70bilar så ljuger jag nog inte..

1 174 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
RJansson skrev:
-Blomman- skrev:
VIKTIG INFO!!!

Finns ju tex. en Biltema eller en EKO parkering på andra sidan gatan wink

Precis.. wink Så länge man inte står och bränner på micro parkeringen bara.. big_smile

1 813 Inlägg
18 april 2008
nu e det bara 1 dag och några timmar kvar=) sen e det träff i Halmstad.. så sista chansen att få dit mer folk=) sprid detta till alla nära och kärra under denna dag..smile !! jag har skickat sms till alla i mobillisten och skickat till alla på msn listan m.m ! så hoppas detta går runt till alla=) !!

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Sök