3680
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

1 174 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
dj_padde skrev:
nu e det bara 1 dag och några timmar kvar=) sen e det träff i Halmstad.. så sista chansen att få dit mer folk=) sprid detta till alla nära och kärra under denna dag..smile !! jag har skickat sms till alla i mobillisten och skickat till alla på msn listan m.m ! så hoppas detta går runt till alla=) !!

Word..

"If you're in control, you're not going fast enough"

326 Inlägg
18 april 2008
synd att det inte är ikväll.. kan ej imorgon.. = /

"Sweet Insane Road Maniac"

1 813 Inlägg
18 april 2008
jag kommer senare till träffen:S ska vara iväg och kolla på en ny bil klockan 5 nere i vallåkra så hinner nog inte hem te 7 men kommer så fort det går smile !! om inga poliser finns via motorvägen så lär jag komma innan 7 wink

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Laaaang
320 Inlägg
18 april 2008
Ska de bli olagligheter i halmstad? Då kanske man stannar här istället. Får se hur det blir smile

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!

Stålverksarbetare
372 Inlägg
18 april 2008
Jag kommer iaf. Har med mig en polare från Ystad också tongue

Attila
18 april 2008
Jag är på smile

2 079 Inlägg
19 april 2008
kommer förmodligen inte, bilen och ett träd kom inte överens sad

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Hårdrockare - Ärkemupp.
270 Inlägg
19 april 2008
Jag är jävligt laddad! Röda faran är nytvättad och står och taggar upp i solen inför kvällens drabbning big_smile

99% säkert att jag kommer, man vet ju aldrig om nåt skit skulle hända tongue

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!

Laaaang
320 Inlägg
19 april 2008
Verkar bli en rätt lyckad träff smile Vi har iaf tur med vädret äns å länge big_smile

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!

1 231 Inlägg
19 april 2008
härligt att man får se 70 saab o volvo ikväll smile wohooo smile lets roooock ! xD

294 Inlägg
19 april 2008
jag är nog på.. fårse lite..

"För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen"

SKÅNING
1 215 Inlägg
19 april 2008
-Blomman- skrev:
VIKTIG INFO!!!
Okej folket nu är det så att micro antagligen kommer att ha öppet på lördag, om att går som det ska..
Det är därför extra viktigt att det inte ställer sig en massa bilar och tävlar i vem som kan bränna mest gummi, ska man göra det så får man göra det någon annanstans. tex senare på kvällen när det vankas andra olagligheter ute vid pilkington.. Så alla drifting mästare och alla bränna-jätte-mycket-gummi mästare får hålla sig.. Är det någon som inte har fått infon om att det är förbjudet så kan väl alla vara snälla att säga till personen så fort som möjligt..
Anledningen till det är eftersom micro har öppet så ligger det rätt mycket på deras ansvar att ingenting händer.. Eftersom dom eventuellt är med och arrangera detta..
Så därför tycker jag att är micro schyssta att ha öppet för våran skull.  Då ska vi vara minst lika shcyssta och följa deras regler.. Och gör vi inte det så kommer dom inte ha öppet för våran skull mer, så det är ju upp till oss hur vi vill ha det..

OK, hur blir det med detta ska dom ha öppet eller ej? ganska bra att veta dom måste ju ha bestämt sig nu iaf

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

1 174 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
Om jag får säga vad jag tycker så tycker jag det blev en grymt lyckad träff.. Fick det till runt 100bilar.. Va glad att se att så många kom till pilkington också..
Tack till alla er som kom.. big_smile

2 079 Inlägg
20 april 2008
ja, det var lyckat, synd att man inte kunde köra

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

1 174 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
Mackanol skrev:

Hade det hoppat fram ett träd eller vad skrev du??

5 Inlägg
20 april 2008
hur många missa polisens kamera buss som stod på 50 vägen innan viadukten ?

2 079 Inlägg
20 april 2008
-Blomman- skrev:
Mackanol skrev:

nja, det är väl lite svårt att skylla på kanske, det var nog snarare jag som hoppade in i trädet sad
men motorn överlevde iallfall

5 Inlägg
20 april 2008
Mackanol skrev:
-Blomman- skrev:
Mackanol skrev:

nja, det är väl lite svårt att skylla på kanske, det var nog snarare jag som hoppade in i trädet sad
men motorn överlevde iallfall

bilar ska inte klättra i träd wink

2 079 Inlägg
20 april 2008
tydligen inte smile men det fick inte jag lära mig  när jag tog körkort tongue

Stålverksarbetare
372 Inlägg
20 april 2008
rosengren_r skrev:
hur många missa polisens kamera buss som stod på 50 vägen innan viadukten ?

Vilken viadukt? yikes

Sök