skinkis skrev:
Karlstrand_ skrev:
Javisst får man göra vad man vill, syfta på att det är dåligstil!
I Halmstad är det lixom någorlunda med folk när någon drar igång en "träff" och det händer inte varje helg precis. Men när det då väl händer så kör folk hellre till Helsingborg, visst det är jäkligt nice där nere med mycket bilar osv.. Men när det väl är i Halmstad tycker ja man kan försöka stanna kvar här när folk försöker dra igång nått! OM du kan förstå lite hur ja menar och tänker?
Sen hade det ju inte varit helt fel att dra igång nått så man ses på tex maxi i mellby nått klockslag å köra tesammans ner till hbg..
Men helt allvarligt?
OM nu folk vill åka till HBG för att det är bättre där, ska de stanna i Halmstad och "offra" en bra kväll för att ställa upp för Halmstad, eller hur tänker du igentligen?
Sen om det nu skulle bli bättre organiserat i HSTD, vilket jag personligen tror INTE skulle vara en omöjlighet så har du fortfarande den aspekten att titta på att det går sjukt mycket fetare bilar i HBG än vad det gör i HSTD.
Om jag nu hade kört en 5-600hk bil tror du då jag vill stanna i HSTD och roa mig med att åka ifrån 740-raggare med öppet filter och stuprör baktill eller tror du jag hade valt att åka till HBG och möta lite mer likvärdiga bilar?
Sen till den sista, och antagligen mest kritiska punkten, Det finns inga bra rakor i HSTD.
Tror du att ni är de första som försöker organisera körningar i HSTD?
När jag var 19 så drog det igång ganska ordentligt, vi körde på ambulansrakan och fick vara ifred där för polisen.
Det hela tog slut när det spårade ut med en fyllekörning som slutade med en krock samt att ambulansen flyttade in.
Pilkinton-rakan är helt värdelös, och rent ut sagt farlig med tanke på allt vilt som finns där.