Angående: Träffar m.m i Halmstad..

Biiz
28 oktober 2007 · 28 Inlägg

Många bilar osv. men ingen riktig organisation! Hade velat se att alla tog rundan till stan tillsammans! Det hade varit något!

Biiz
-Blomman-
28 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

Biiz skrev:
Många bilar osv. men ingen riktig organisation! Hade velat se att alla tog rundan till stan tillsammans! Det hade varit något!

Ja, det hade jag också tanken på.. Men nu när vi blev så många så kände jag att det va omöjligt att få alla att hänga med.. Men de får väl bli något till på fredag,  så man kan säga en tid som vi kör en runda genom stan, så man slipper springa runt till alla och säga att vi ska köra.. Får inte bli lika utspritt nästa gång heller så det är 30meter mellan varje bil.. Får ställa oss lite tätare..

"If you're in control, you're not going fast enough"
Biiz
28 oktober 2007 · 28 Inlägg

-Blomman- skrev:

Biiz skrev:
Många bilar osv. men ingen riktig organisation! Hade velat se att alla tog rundan till stan tillsammans! Det hade varit något!

Ja, det hade jag också tanken på.. Men nu när vi blev så många så kände jag att det va omöjligt att få alla att hänga med.. Men de får väl bli något till på fredag,  så man kan säga en tid som vi kör en runda genom stan, så man slipper springa runt till alla och säga att vi ska köra.. Får inte bli lika utspritt nästa gång heller så det är 30meter mellan varje bil.. Får ställa oss lite tätare..

hehe det är sant! alla är så sugna på att trycka ner gasen! Men det är därför jag skulle rekomendera en organiserad träff, göra en lista eller något som man kan följa?

typ träffas samma ställe, vara där någon timme (bestämd tid) sen dra mot stan, och tillsist ställa sig någonstans i stan eller något!?

Hade varit gött ifall man kunde få det att funka.

Biiz
-Blomman-
28 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

Biiz skrev:

-Blomman- skrev:

Biiz skrev:
Många bilar osv. men ingen riktig organisation! Hade velat se att alla tog rundan till stan tillsammans! Det hade varit något!

Ja, det hade jag också tanken på.. Men nu när vi blev så många så kände jag att det va omöjligt att få alla att hänga med.. Men de får väl bli något till på fredag,  så man kan säga en tid som vi kör en runda genom stan, så man slipper springa runt till alla och säga att vi ska köra.. Får inte bli lika utspritt nästa gång heller så det är 30meter mellan varje bil.. Får ställa oss lite tätare..

hehe det är sant! alla är så sugna på att trycka ner gasen! Men det är därför jag skulle rekomendera en organiserad träff, göra en lista eller något som man kan följa?

typ träffas samma ställe, vara där någon timme (bestämd tid) sen dra mot stan, och tillsist ställa sig någonstans i stan eller något!?

Hade varit gött ifall man kunde få det att funka.

Jo visst det hade varit skit kul.. Men tyvärr så tror jag inte att det blir lika lätt som det låter.. Är inte så lätt att få 50bilar och mer än dubbelt så mkt folk att göra exakt som man vill.. Men visst det hade varit kul som faan.. Men en tid som vi kör genom stan hade nog funkat någorlunda bra iaf..

"If you're in control, you're not going fast enough"
Tobbe87 Your Dream My Reality
29 oktober 2007 · 219 Inlägg

Jag tror jag tittar förbi...lovar inget men man vet ju aldrig,,,kunde inte komma sist:(...

Varje dag börjar med nya möjligheter!!
-Blomman-
29 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

Gött, får försöka bli nårra fler bilar än i fredags.. Säg till dina polare med..

"If you're in control, you're not going fast enough"
volvotomten
29 oktober 2007 · 274 Inlägg

funkar det här i gbg bör det ju funka i h stad ???

-Blomman-
29 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

volvotomten skrev:
funkar det här i gbg bör det ju funka i h stad ???

Jo visst, det är ju värt ett försök..

"If you're in control, you're not going fast enough"
volvotomten
29 oktober 2007 · 274 Inlägg

ev kommer jag ner o tittar te;)
Se hur syrran ställer sig te att jag kommer o hälsar på.

Ang samling för att köra ner  till stan brukar gänget på järnbrott ställa upp i ett led o sen bara köra viss uppför sig o vissa inte bara att hojta  till att säga att ni skall köra konvoj till något bra ställe i staden. sen e  det ju bara att köra

-Blomman-
29 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

okej.. Ja vi får göra ett förök på fredag och se hur det går.. hade ju varit kul om det skulle funka.. smile Men det blir nog lättare om man säger en tid också.. För kommer några och ställer sig i ledet så kommer oftast resten med.. wink

"If you're in control, you're not going fast enough"
Biiz
29 oktober 2007 · 28 Inlägg

-Blomman- skrev:

Biiz skrev:

-Blomman- skrev:
Ja, det hade jag också tanken på.. Men nu när vi blev så många så kände jag att det va omöjligt att få alla att hänga med.. Men de får väl bli något till på fredag,  så man kan säga en tid som vi kör en runda genom stan, så man slipper springa runt till alla och säga att vi ska köra.. Får inte bli lika utspritt nästa gång heller så det är 30meter mellan varje bil.. Får ställa oss lite tätare..

hehe det är sant! alla är så sugna på att trycka ner gasen! Men det är därför jag skulle rekomendera en organiserad träff, göra en lista eller något som man kan följa?

typ träffas samma ställe, vara där någon timme (bestämd tid) sen dra mot stan, och tillsist ställa sig någonstans i stan eller något!?

Hade varit gött ifall man kunde få det att funka.

Jo visst det hade varit skit kul.. Men tyvärr så tror jag inte att det blir lika lätt som det låter.. Är inte så lätt att få 50bilar och mer än dubbelt så mkt folk att göra exakt som man vill.. Men visst det hade varit kul som faan.. Men en tid som vi kör genom stan hade nog funkat någorlunda bra iaf..

Ska man bestämma någon tid på när man drar mot stan då? Göra en ny post på forumet? Där mer detaljerat! Försöka går ju alltid bra! Men man kanske inte ska stå vid micro allt för länge? Tror folk blir otåliga och tar sin egen runda! tongue Kanske nån timme och sen mot stan och sen träffas någon annan stans efter det! Hjälper gärna till att organisera lite! Mvh Fisse

Senast redigerat av Biiz (29 oktober 2007)

Biiz
Pikey
29 oktober 2007 · 2 283 Inlägg

Denna gång så vet jag vilken dag det är tongue

R.I.P. Michael Jackson!
-Blomman-
29 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

Biiz skrev:

-Blomman- skrev:

Biiz skrev:
hehe det är sant! alla är så sugna på att trycka ner gasen! Men det är därför jag skulle rekomendera en organiserad träff, göra en lista eller något som man kan följa?

typ träffas samma ställe, vara där någon timme (bestämd tid) sen dra mot stan, och tillsist ställa sig någonstans i stan eller något!?

Hade varit gött ifall man kunde få det att funka.

Jo visst det hade varit skit kul.. Men tyvärr så tror jag inte att det blir lika lätt som det låter.. Är inte så lätt att få 50bilar och mer än dubbelt så mkt folk att göra exakt som man vill.. Men visst det hade varit kul som faan.. Men en tid som vi kör genom stan hade nog funkat någorlunda bra iaf..

Ska man bestämma någon tid på när man drar mot stan då? Göra en ny post på forumet? Där mer detaljerat! Försöka går ju alltid bra! Men man kanske inte ska stå vid micro allt för länge? Tror folk blir otåliga och tar sin egen runda! tongue Kanske nån timme och sen mot stan och sen träffas någon annan stans efter det! Hjälper gärna till att organisera lite! Mvh Fisse

Jo jag har funderat på att byta mötes plats med mot något som är lite mer centralt.. Maxi parkeringen kanske?? den är stor och där finns även mycket plats för lek utan att behöve oroa sig för lyktstolpar osv.. Ja vi kan ju ha en ungefärlig tid kanske, som kan spridas runt lite, som jag sa innan ställer sig nårra bilar på led så kommer tillslut alla..

Senast redigerat av -Blomman- (29 oktober 2007)

"If you're in control, you're not going fast enough"
C70
29 oktober 2007 · 424 Inlägg

Jag söker en träff utan någon form av olaglig körning. Då jag inte håller på med sånt....

Senast redigerat av C70 (29 oktober 2007)

M_Erlandsson Hur tänkte du nu?!
29 oktober 2007 · 423 Inlägg

Ska de nu tvunget va en massa bournande tycker iaf jag att ni/dom som gör de inte behöver leka mitt inne bland de parkerade bilarna som det blev i fredags.

Biiz
29 oktober 2007 · 28 Inlägg

-Blomman- skrev:

Biiz skrev:

-Blomman- skrev:
Jo visst det hade varit skit kul.. Men tyvärr så tror jag inte att det blir lika lätt som det låter.. Är inte så lätt att få 50bilar och mer än dubbelt så mkt folk att göra exakt som man vill.. Men visst det hade varit kul som faan.. Men en tid som vi kör genom stan hade nog funkat någorlunda bra iaf..

Ska man bestämma någon tid på när man drar mot stan då? Göra en ny post på forumet? Där mer detaljerat! Försöka går ju alltid bra! Men man kanske inte ska stå vid micro allt för länge? Tror folk blir otåliga och tar sin egen runda! tongue Kanske nån timme och sen mot stan och sen träffas någon annan stans efter det! Hjälper gärna till att organisera lite! Mvh Fisse

Jo jag har funderat på att byta mötes plats med mot något som är lite mer centralt.. Maxi parkeringen kanske?? den är stor och där finns även mycket plats för lek utan att behöve oroa sig för lyktstolpar osv.. Ja vi kan ju ha en ungefärlig tid kanske, som kan spridas runt lite, som jag sa innan ställer sig nårra bilar på led så kommer tillslut alla..

Tycker jag låter bra. Maxi parkeringen, var dock roligare för några års sen när bilträffarna hölls där och det inte fanns några hinder alls i vägen! tongue Men svar ja. Låter kanon tycker jag! Får man bara hoppas på att det kommer ännu fler än sist så att man kan skryta lite om halmstads bilträffar! tongue

Senast redigerat av Biiz (29 oktober 2007)

Biiz
Biiz
29 oktober 2007 · 28 Inlägg

Puff2k skrev:
Ska de nu tvunget va en massa bournande tycker iaf jag att ni/dom som gör de inte behöver leka mitt inne bland de parkerade bilarna som det blev i fredags.

Håller med dig till 100%, kändes lite ruskigt när en volvo började börna precis vid min nytvättade bil! Men å andra sidan finns det dom som inte bryr sig om sina bilar! Synd! hmm

Biiz
Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
29 oktober 2007 · 270 Inlägg

Word. Visa respekt.

By the way, ingen som har bilder från träffen?

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
-Blomman-
29 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

Cloudsurfer skrev:
Word. Visa respekt.

By the way, ingen som har bilder från träffen?

Har 3st  bilder, på alla bilar men dom blev skit dåliga och suddiga inte så kul får ta bättre på fredag..

"If you're in control, you're not going fast enough"
Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
29 oktober 2007 · 270 Inlägg

fan ladda upp dem på speedyshare i en rar-fil wink

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang