2594
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

1 174 Inlägg
29 oktober 2007
Trådstartare
Ja jag håller med, rätt va det är så är det någon som får fäste eller tappar kontrollen så blir det inte så kul.. Därför är det ju bra på maxi där finns ju maxi parkeringen sen finns det ju en till parkerig för dom som är på högskolan, den är ju hur stor som helst. Så kan dom som vill leka lite, köra där. Så är dom andra bilarna skyddade eftersom det är grisar mellan dom parkeringarna.. Det enda som inte är så bra är att det är bostadshus bakom maxi som kanske blir störda av allt bil ljud osv, sen stänger ju inte maxi förrens vid 21 heller så träffen får ju kanske bli lite senare..

"If you're in control, you're not going fast enough"

Stålverksarbetare
372 Inlägg
29 oktober 2007
Vi kan ju mötas upp vid Micro vid 9 (dom som vill) som sagt och sen dra till Maxi vid 10-tiden och möta upp dom som inte kom till Micro. En Idée iaf smile

1 174 Inlägg
29 oktober 2007
Trådstartare
MazterX skrev:
Vi kan ju mötas upp vid Micro vid 9 (dom som vill) som sagt och sen dra till Maxi vid 10-tiden och möta upp dom som inte kom till Micro. En Idée iaf smile

Jo men det är som sagt svårt att få med alla och få alla att veta att vi ska köra till maxi kl 22..

Stålverksarbetare
372 Inlägg
29 oktober 2007
Det är sant... OM dom inte har läst tråden. tongue

1 174 Inlägg
29 oktober 2007
Trådstartare
Jo men jag tror inte att inte ens hälften som va där i fredas hade varit inne på den här tråden..

1 174 Inlägg
29 oktober 2007
Trådstartare
Här kommer nårra bilder från i fredags väldigt suddiga bilder men det är alltid något.

http://www.garaget.org/gallery/archive/28542/180617_serrfq.jpg
Tyvärr väldigt suddig bild, men men... Den första "riktiga" bil träffen i halmstad ca +55 bilar

http://www.garaget.org/gallery/archive/28542/180620_4627q2.jpg
Tyvärr väldigt suddig bild, men men... Den första "riktiga" bil träffen i halmstad ca +55 bilar

http://www.garaget.org/gallery/archive/28542/180621_v0v9mc.jpg

Stålverksarbetare
372 Inlägg
29 oktober 2007
Hehe, det är sant. Jag har ingen annan lösning.

Rätt bra bilder ändå smile (Vad fan har du klättrat upp i en lyktstolpe för att ta dom) tongue
Senast redigerat av MazterX (29 oktober 2007)

1 174 Inlägg
29 oktober 2007
Trådstartare
Nej då är det ju bättre att mötas vid maxi direkt.. Hehe jo men jag glömde ändra slutnings tiden.. Hehe nej det fanns ju en skylift där som jag använde mig av.. wink

Stålverksarbetare
372 Inlägg
29 oktober 2007
Det låter bra smile
Hehe, det har du ju rätt i. "Man tager vad man haver" tongue

1 174 Inlägg
29 oktober 2007
Trådstartare
hehe ja preics.. tongue

46 Inlägg
30 oktober 2007
så blir de maxi eller e de micro på fredag??? =O)

[img]http://img20.imageshack.us/img20/2940/9402ye8.jpg[/img]

1 174 Inlägg
30 oktober 2007
Trådstartare
940_racing_ skrev:
så blir de maxi eller e de micro på fredag??? =O)

Jadu jag vet inte riktigt.. kanske är bättre med maxi trots allt, men sen slog det mig att dom bilar som är överdrivet sänkta inte kommer kunna komma in på parkerigen den vanliga vägen, Det finns dock en cykelväg man kan köra på med, så man kommer in på parkerigen.. Vad tycker folket?? Maxi eller Micro??

1 779 Inlägg
30 oktober 2007
pm.a mig om de kommer många..

och gärna vägbeskrivning..
Senast redigerat av akakaboto (30 oktober 2007)

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 174 Inlägg
30 oktober 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:

Risken är nog jävligt stor att jag kommer glömma bort det.. Men om det kommer lika många som sisst. Så blir vi ju många, och jag tror att vi kanske blir fler den här gången..
Väg beskrivning.. hmm det beror ju på vart vi ska vara, men ska vi vara vid micro så ligger det precis brevid E6. Och ska vi vara vid maxi så ligger det bredvid högskolan och det är den enda skyskrapan i hela halmstad så de borde du inte missa.. men vi får som sagt se vart det blir.. försök hålla lite koll på tråden så skriver jag en mer exakt vägbeskriving då..
Senast redigerat av -Blomman- (30 oktober 2007)

1 779 Inlägg
30 oktober 2007
-Blomman- skrev:
akakaboto skrev:

Risken är nog jävligt stor att jag kommer glömma bort det.. Men om det kommer lika många som sisst. Så blir vi ju många, och jag tror att vi kanske blir fler den här gången..
Väg beskrivning.. hmm det beror ju på vart vi ska vara, men ska vi vara vid micro så ligger det precis brevid E6. Och ska vi vara vid maxi så ligger det bredvid högskolan och det är den enda skyskrapan i hela halmstad så de borde du inte missa.. men vi får som sagt se vart det blir.. försök hålla lite koll på tråden så skriver jag en mer exakt vägbeskriving då..

hehe okej hur många va ni sist då? e lite sugen på att åka ner ju

1 174 Inlägg
30 oktober 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
-Blomman- skrev:
akakaboto skrev:

hehe okej hur många va ni sist då? e lite sugen på att åka ner ju

Vi va en bra bit över 50 bilar.. kl 21.30 fick jag det till 53 bilar, och sen va det en massa som kom och gick med.. Sen va det ju mer än dubbelt så mkt folk också..

1 779 Inlägg
30 oktober 2007
ooh fan de låter nice de ju. kanske man ska komma ner om de blir bra väder då tongue

måste ju höra med nån med. :d inge kul att glida ner själv.

1 174 Inlägg
30 oktober 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
ooh fan de låter nice de ju. kanske man ska komma ner om de blir bra väder då tongue

måste ju höra med nån med. :d inge kul att glida ner själv.

Javisst, det är ju iofs väldigt många som har vinterbilarna men det är kul ändå.. Ja vi får hoppas att det blir bra väder, och självklart att du ska ta med dig nårra polare. Blir ju roligare ju fler bilar vi är.. smile

1 779 Inlägg
30 oktober 2007
ni tror inte de e mycke som ska festa på fredag då? de e ju halloween helgen

1 174 Inlägg
30 oktober 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
ni tror inte de e mycke som ska festa på fredag då? de e ju halloween helgen

Jaså är det den här helgen?? Jaja får väl se hur många som säger att dom ska komma, så märker man ju om det kommer folk eller inte..

Sök