dj_aggwa skrev:
_Wallis_ skrev:
_Spawned_ skrev:
Blir fint :) Vad har du för krav när det gäller sponsringen ?
Krav? kan man ha krav på sponsring :D ? eller vad tänkte du?
Tror han menade vad du måste göra för att de ska sponsra dig !? :P
Det är censur på det :D haha Lite Pumpa här å där, Hehe,
Nä men seriöst så:
Visa ett resultat av det när det är färdigställt.
MICRO ville att jag skulle slänga på en dekal, Så det får jag väll göra, Under huven dock, Då det är ju där jag är sponsrad så det syns ju bara när jag lyffter på huven.
Bildemonteringen vill inte ha ngt, Dom tyckte messt det lät skoj, Sj klart kommer jag göra ett tack kort å skika till dem..
Kolfiberföretaget såg det ochså som en rolig grej, Och vill inte bli nämda då dom inte sysslar med Kolfiber försäljning i små mängder och inte vill ha en massa onödiga samtal om det, Till dem ska jag skika en bild på resultatet, Sedan vart de bra med det värkar de som. Men ett STORT Tack till Leif och Tobias! Ni vet vilka ni är om ni läser här och Många många tack ska ni ha!
Epoxy företaget vill bli nämnda För att på så sätt få ut lite reklam så:
Nils Malmgren AB. Telefon : 0303-936 10 <--- Hör av dig dit om du vill köpa Epoxy te.x Väldigt bra suport, Och stora utbud av varor innom ämmnet. Där du även kan få hjälp och råd om hur du ska arbeta med matrialet, Hur mycket du behöver, Och vilket som passar dig bässt!
Sedan har jag eventuellt mer sponsring på gång, Då jag arbetar väldigt mycket med att söka det så hittar man någon ibland som kan tänka sig vara intreserad och så får man arbeta på det en del. Det blir många nej, Men har du tur så får du prata med rätt herre eller dam tillslut och då kan allt vara möjligt!
Sponsring är ju den ända vägen för mig jusst nu med tanke på min Ekonomiska sittvation.
Annars hade jag nog aldrig brytt mig om att söka så mkt!
Besvarade det frågan? :)
Och om du läser och är återförsäljare av något som jag skulle kunna nyttja! Så hör gärna av dig, Som du förstår så är jag väldigt öppen för Sponsring!
MVH _Wallis_
(BTW Pratade med ett företag idag ang en grej, Och det kanske kanske finns en möjlighet där, Säger ingenting förenns jag vet dock!)