tjena Har ett litet problem med min baslåda då basen står och susar och dunkar till när jag har volymen på 0. Testade att byta RCA kablarna och skulle se om störningen slutade då! Men det gjorde den ikke. Har dragit strömmen till slutsteget till vänster i bilen och RCA kablarna til höger. Vad kan det vara som gör att jag får sånna störningar? Kan det vara fel på stereon? slutsteget ? Väldigt irreterande och skulle uppskatta snabba svar
Händer samma sak för mig.. Men ja har allt kopplat till datorn.. Har funderat och tror att det kan ha med att förstärkaren för arbeta för mkt eller nått.. Lycka till!
Men detdär problemet har jag också i min bil, men jag tror det har något med strömförsörjningen att göra, för när jag har bilen på tändning blir det massa störningar men när den är igång så är det ingenting.
Men detdär problemet har jag också i min bil, men jag tror det har något med strömförsörjningen att göra, för när jag har bilen på tändning blir det massa störningar men när den är igång så är det ingenting.
Jag har både när bilen är igång och avstängd så jag får testa det med jordningen imorron och se om det är den som strular Men tack för svaret