jo din e grymt snygg är så man längtar hem till sin egna för att kunna ge den en lackering också (dock inte lika manlig som din) Gött att du fick tag på en styrbox och hoppas att den går igenom besiktningen också!
jo din e grymt snygg är så man längtar hem till sin egna för att kunna ge den en lackering också (dock inte lika manlig som din) Gött att du fick tag på en styrbox och hoppas att den går igenom besiktningen också!
Tack mannen Vad ska du lacka din i då? JO skönt o få tag i en och den funkade kanon med Bara hoppas med tror inte det ska vara mycket dom kan klaga på
Nu jävlar är de fajt.. är en 850 R här på garaget som ja ska dra ett race emot när elmia är! han säger att han kommer äta mig typ så han ska nog se på fan! haha
skälvaste buttman som vill raca så han ska få nått o bita i!
Så helgen som kommer ska bilen Diffas, ställa upp laddet på bilen och förhoppnigsvis montera 444cc spridare om allt lirar!
Första jag gjorde va o dra åt alla vattenledningar så nu läcker den inte längre
Sen började ja bygga fästen till blinkers m.m fick bli provisoriskt så länge
funderar även vart jag ska ha regskylten fram
När det var klart så monterade jag batterilådan och satte fast den så jag kunde ta ut bilen och montera front + sidokjolarna gick rätt smärtfritt med min nya ramp
Blev även en provtur med bilen men den får för mycket soppa så det måste kollas upp
till sist så monterade ja dit nr-skyltsbelysningen och tog bort vingen
Blinkers monterat på fronten!
Där kommer batterilådan bo tills vidare
På väg ut ur garaget och fronten monterad
Sitter hela kittet på
regskyltsbelysningen bak
Vingen bortplockad
Vart tycker ni jag ska plasera regskylten? Blev inte för jävla fult med blinkers på!
fäst regplåten med självborrande skriv där Shogun skrev eller med biltemas dubbelhäftande (den med gröna skyddspapperet, sitter som berget) använder den själv på bla datsuns regplåt fram.