Är det någon som kan dela med sig lite av bilder man kan använda som bakgrund? Jag har kört om datorn och jag har inte ett skit kvar av mina gamla bilder. Det hade vart mycket uppskattat.
x2
Varför ska ni ha bilder för? Jag brukar alltid bara söka på tex. "New york city" eller något liknande på google, sen väljer man "stora bilder" till vänster på sidan, så kommer det upp högupplösta bilder som man kan använda (Menar inget kaxigt med det jag skrev utan undrar bara varaför ni vill ha bilder när det ändå är så lätt att hitta nya... )
Nu har det snart gått 24 timmar sen vinnaren blev offentlig, tycker om att han inte lännger in det innan 21:00 så får tvåan lägga in, eller vad tycker ni andra?
Nu har det snart gått 24 timmar sen vinnaren blev offentlig, tycker om att han inte lännger in det innan 21:00 så får tvåan lägga in, eller vad tycker ni andra?
Ja lägg upp nån bra bild så man får lite att jobba med.
Ja lägg upp nån bra bild så man får lite att jobba med.