vågar man lite på speedart´s priser?

First
18 november 2007 · 219 Inlägg

hej satt och googlade efter en FMIC till hyfsat pris och då hittade jag på den hära. http://www.speedart.se/produkter/interc … /index.htm men jag tycker att den var hemskt billig mot för andra FMIC kitt. vågar man lita på kvaliteten?

Markus_MR2
18 november 2007 · 761 Inlägg

600hk när?? Vid -20°C?, statiskt? Tycker att det verkar för billigt för att köpa, men det är jag det..

Toyota MR2 -95
Saab 95 2.0t SE -99
VW Buggy -66
Evaldsson Driving Nissan 200sx s13
18 november 2007 · 137 Inlägg

200sx_bengan skrev:
hej satt och googlade efter en FMIC till hyfsat pris och då hittade jag på den hära. http://www.speedart.se/produkter/interc … /index.htm men jag tycker att den var hemskt billig mot för andra FMIC kitt. vågar man lita på kvaliteten?

försökte få tag på dom där snubbarna för ett tag sen men dom får man fan inte tag på, det verkar lite skumt det där företaget

Drive It Like You Stole It
JRP mek
19 november 2007 · 59 Inlägg

har aldrig varit i kontakt med denna firma själv men alla andras kommentarer brukar vara tex. "väldigt oseriösa", "köp inte av dom", "går ej att kontakta"... finns ganska många skit trådar om dom på 200sx klubben

bilmekaniker
är i garaget alla dagar i veckan och kommer på mycket nyttigt där...
är mest intresserad av motorer mest kunskap där
Blida
19 november 2007 · 654 Inlägg

Dom har varit uppe flera ggr på Zatzy med div saker.
Saker som tex: långa leverans tider.
All avsaknad av företags information på hemsidan.
Att killen lokal va ett litet krypin bredvid en större bilfirma (eller nått i den stilen).
Att vissa fått sina grejer men saknade ett medförljande kvitto till sin vara.
Delarnas kvalitet.
Skit svår att få tag i honom/dom på firman.
Osv osv osv.

Sök på zatzy så får du kanske själv svar på det mesta du undrar över med detta företag.

paesarn Styr& regler tekniker
19 november 2007 · 25 Inlägg

Om du undrar angående priset så är de inget att vara rolig för att det skulle vara för billigt.
Alla företag har ungefär samma inköps priser men till skillnad från vissa andra företag så väljer denna kille att sälja mer till mindre förtjänst. Och då han även vid detta "billiga" pris tjänar rätt mkt vilket jag kan intyga.
Har själv tatt hem delar från kina och vet var priserna snurrar vid.
//Patrick

Senast redigerat av paesarn (19 november 2007)

Saab 900 2.0T "Blue Dream" (1995)
Nissan Skyline R33 GTS25T "Lek bilen" (1994)
Nissan Skyline R33 GTS25T "Japanarn" (1995)
Izual
19 november 2007 · 4 571 Inlägg

Mailat dem 8-10 ggr om att beställa prylar aldrig något svar.

Skulle inte vilja ha med dem att göra om någonting väl strular om de inte ens svarar på ordrar.

neckwomen_88
19 november 2007 ·

Uhm, ingen som har beställt av och och faktiskt fått prylarna i tid, med kvitto, och så utan problem?

terazzi
19 november 2007 ·

Har bara hört skit om dem.. o så som dem började sin verksamhet så är det inte en chans i världen jag ens skulle beställa något därifrån. Bättre beställa från nån som man vet funkar och som är proffisionella,kolla in www.kudoz.se smile

Senast redigerat av terazzi (19 november 2007)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang