3493
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
28 november 2007
akakaboto skrev:
asså tycker med att lägsta kategorin ska vara streetcar. tror ja e med där. vet inte va med på styling för ett tag sen. men men, och om man nu e med i styling kategorin så ska den ju sticka ut.

för om man R stylar en bil så blir den ju som en orginal R i stort sätt. och de tycker inte jag e så speciellt.. INget illa menat mot nån. samma om man har viggen paketet på en saab. de tycker inte jag e så speciellt.

mvh

Ju snyggare bilar som åker med desto fräckare blir ju "tåget".
Just nu platsar min bil bara i "styling" men när denna resa blir av så ska den platsa i "streetcar"

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

1 779 Inlägg
28 november 2007
stollen skrev:
akakaboto skrev:
asså tycker med att lägsta kategorin ska vara streetcar. tror ja e med där. vet inte va med på styling för ett tag sen. men men, och om man nu e med i styling kategorin så ska den ju sticka ut.

för om man R stylar en bil så blir den ju som en orginal R i stort sätt. och de tycker inte jag e så speciellt.. INget illa menat mot nån. samma om man har viggen paketet på en saab. de tycker inte jag e så speciellt.

mvh

Just nu platsar min bil bara i "styling" men när denna resa blir av så ska den platsa i "streetcar"

de tror jag verkligen att den kommer bli smile för ja såg fronten du ska beställa..

men jag tycker du ska göra så här. när du har den hemma och monterad så skicka ett pm till mig eller wedo så ska du allt fixas med. smile reserverar en plats åt dig som e din om du hinner bli klar smile låter de bra?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
Nu är det ändrat..... vi kör på kategorierna:

* Extreme

* Streetcar

* Veteran (utstickande, unik)

Hur låter det då ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:

* Extreme

* Streetcar

Hur låter det då ?

de låter bra de. smile

men du ger väl inte upp touren eller??

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

IT-Tekniker
376 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:

* Extreme

* Streetcar

Hur låter det då ?

Heh, då försvinner ju mer än hälften av bilarna du har på listan än så länge.. wink

418 Inlägg
28 november 2007
akakaboto skrev:
stollen skrev:
akakaboto skrev:

mvh

de tror jag verkligen att den kommer bli smile för ja såg fronten du ska beställa..

men jag tycker du ska göra så här. när du har den hemma och monterad så skicka ett pm till mig eller wedo så ska du allt fixas med. smile reserverar en plats åt dig som e din om du hinner bli klar smile låter de bra?

Ska jag göra. har dock inte bestämt mig för om det blir den fronten:P men nån annan front blir det iaf. Bettan ska allt få sig en liten "plastikoperation"

och sen vad gäller de nya klasserna som får åka med. Vad händer med dem som nu är i styling kategorin som redan är anmälda till roadtripen? får inte dem följa med då?

vore intressant att veta;)

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
billy skrev:
WeDo skrev:

* Extreme

* Streetcar

Hur låter det då ?

Heh, då försvinner ju mer än hälften av bilarna du har på listan än så länge.. wink

Vill du så gärna med så sträva efter någon av kategorierna, annars kan du hålla dig till din tysklands tour....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
WeDo skrev:

* Extreme

* Streetcar

Hur låter det då ?

de låter bra de. smile

men du ger väl inte upp touren eller??

Nej nej wink

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
stollen skrev:
akakaboto skrev:
stollen skrev:

Ska jag göra. har dock inte bestämt mig för om det blir den fronten:P men nån annan front blir det iaf. Bettan ska allt få sig en liten "plastikoperation"

och sen vad gäller de nya klasserna som får åka med. Vad händer med dem som nu är i styling kategorin som redan är anmälda till roadtripen? får inte dem följa med då?

Jooo, dom får följa med..... Men det där är ju rätt svårt med kategorier... För det finns ju bilar som max får på 17" och inte kan bli med i något annan kategorie, även om bilen är stylad..... Men vissa läste nog inte när vi hade med Styling ketegorin där det stod att " inte bara 17" utan mer utstickande.....

418 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:
stollen skrev:
akakaboto skrev:

Jooo, dom får följa med..... Men det där är ju rätt svårt med kategorier... För det finns ju bilar som max får på 17" och inte kan bli med i något annan kategorie, även om bilen är stylad..... Men vissa läste nog inte när vi hade med Styling ketegorin där det stod att " inte bara 17" utan mer utstickande.....

Ok. blev lite fundersam där bara.
Precis att slänga på 18" på en liten hundkoja är väl inte det lättaste kanske:p

Detta kmr garanterat bli kanon. Är bara bra att det finns krav på bilarna som ska med. Roligare om det är bilar som sticker ut lite.

/Kristofer

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
stollen skrev:
WeDo skrev:
stollen skrev:

Ok. blev lite fundersam där bara.
Precis att slänga på 18" på en liten hundkoja är väl inte det lättaste kanske:p

Detta kmr garanterat bli kanon. Är bara bra att det finns krav på bilarna som ska med. Roligare om det är bilar som sticker ut lite.

/Kristofer

'

Det är det jag menar.... kul för folk som kanske läst i lokaltidningen att det kommer en utställning med bilar till deras stad och sen kommer dit och det ser ut som vilken ikea parkering som hellst ......

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
28 november 2007
Nu platsar ju inte min bil längre väl..?
Om det är så att min bil inte gör det så vill inte jag vara med och förstöra det hela för er =P Läste iofs att dem som har blivit "antagna" skulle få vara med i vilket fall som helst men.
Jag vill bara veta. smile

(Men bara så du vet WeDo, om jag inte får åka med så röstar jag en etta på din bil wink) Eller inte. tongue

Ha det gött!

I do it my way

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
BadGirl_854T5 skrev:
Nu platsar ju inte min bil längre väl..?
Om det är så att min bil inte gör det så vill inte jag vara med och förstöra det hela för er =P Läste iofs att dem som har blivit "antagna" skulle få vara med i vilket fall som helst men.
Jag vill bara veta. smile

(Men bara så du vet WeDo, om jag inte får åka med så röstar jag en etta på din bil wink) Eller inte. tongue

Ha det gött!

haha... är van wink  Neee, men din får ju följa med ändå....  Den är ju nästintill Streetcar... Du har ju 18"... exeriör styling som framkjol, lyktor och annat kul....

Har du sökt till någon kategori ?? prova streetcar annars....

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
Påminner er om en sak:

SKICKA PM VART NI TÄNKER STARTA FRÅN FÖR STAD NI SOM INTE GJORT DET

Vi måste försöka komma fram till lite saker snart... t.ex EXAKT vilken sträck vi ska åka, Hur många bilar som max kan följa med, datum...m.m....

Så ska vi spika 27 Juli som vi var inne på... ?
Senast redigerat av WeDo (28 november 2007)

3 722 Inlägg
28 november 2007
Jaha, då är det kört för min del då, fan bestäm er hur ni vill ha det!

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:

Alla som är anmälda ska med ! tongue  Vare sig dom vill eller inte wink

236 Inlägg
28 november 2007
ojoj vilket liv d har vart hehe gött att man anmälde sig i tid:P

hoppas man hade fått ghänka på ändå.?

me dom som e nu kommer nog bli b ra till slut

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
28 november 2007
Happs, då är det bara till att övertala killen min då =P Men jag har ju till Juli på mig ;P

Kan vi inte åka den 24 Juli..? Det är en torsdag och dagen efter får man lön ;P.

Då blir det ju 24 torsdag, 25 fredag, 26 lördag, och sedan 27 söndag. Det skulle ju vara skoj att åka på en helg liksom.

Bara ett litet tips från mig smile

Och sträckan som finns på den fina kartan tycker jag är helt utmärkt smile

Även planerna för dem tre dagarna som finns än så länge typ stanna här (M-stad) åka till Örebro m.m på dag 1 och sen fortsätter det.

//Petra

Ps, är det bara jag som är tjej och har anmält sin bil? Hoppas det blir flera "tjej bilar" smile.

I do it my way

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:
Digital_Kicker skrev:

Alla som är anmälda ska med ! tongue  Vare sig dom vill eller inte wink

Dåligt att bara bilar som är med i en kattegori får vara med...

Sump Runk Rätt O Slätt!

236 Inlägg
28 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Happs, då är det bara till att övertala killen min då =P Men jag har ju till Juli på mig ;P

Kan vi inte åka den 24 Juli..? Det är en torsdag och dagen efter får man lön ;P.

Då blir det ju 24 torsdag, 25 fredag, 26 lördag, och sedan 27 söndag. Det skulle ju vara skoj att åka på en helg liksom.

Bara ett litet tips från mig smile

Och sträckan som finns på den fina kartan tycker jag är helt utmärkt smile

Även planerna för dem tre dagarna som finns än så länge typ stanna här (M-stad) åka till Örebro m.m på dag 1 och sen fortsätter det.

//Petra

Ps, är det bara jag som är tjej och har anmält sin bil? Hoppas det blir flera "tjej bilar" smile.

Tycker dom dagarna låter inte hlt fel. fast går bra hela den månaden:P Semester juu:P

men får la se hur d blir.

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

Sök