4064
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:
Nu är det ändrat..... vi kör på kategorierna:

* Extreme

* Streetcar

* Veteran (utstickande, unik)

Hur låter det då ?

Det lå¨ter värdelöst... Håll dej till de som va från början... så som du velar runt lär ju ingen åka med...

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 779 Inlägg
28 november 2007
HyperSonica skrev:
WeDo skrev:

* Extreme

* Streetcar

Hur låter det då ?

Det lå¨ter värdelöst... Håll dej till de som va från början... så som du velar runt lär ju ingen åka med...

han ändrade ju för att de inte va nån som fattade va han menade med att dom ska sticka ut? så ett par 17" fälgar räcker inte att sätta på bilen för att åka med. bilen ska ha ett styling bodykit på för att sticka ut något. för annars kan ja komma i farsans 307 med 17" plåt fälgar :S

och de finns X antal bilar på g.org som e sjukt snygga som inte har nån kategori.. så de e inget måste att man ska vara i en kategori för att åka med men de e dom kraven som bilen ska ha... fattar ni???

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

236 Inlägg
28 november 2007
akakaboto skrev:
HyperSonica skrev:
WeDo skrev:

* Extreme

* Streetcar

Hur låter det då ?

han ändrade ju för att de inte va nån som fattade va han menade med att dom ska sticka ut? så ett par 17" fälgar räcker inte att sätta på bilen för att åka med. bilen ska ha ett styling bodykit på för att sticka ut något. för annars kan ja komma i farsans 307 med 17" plåt fälgar :S

och de finns X antal bilar på g.org som e sjukt snygga som inte har nån kategori.. så de e inget måste att man ska vara i en kategori för att åka med men de e dom kraven som bilen ska ha... fattar ni???

Mycke bra förklarat hoppas dom fattar nu:P

dom här kategorierna e bra fastän att min bara e me i styling.

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

3 722 Inlägg
28 november 2007
akakaboto skrev:
HyperSonica skrev:
WeDo skrev:

* Extreme

* Streetcar

Hur låter det då ?

Ja men då skiter jag i det om det ska  va på detta viset!, Då vet man vad resterande av dom som nu har UFOkit m.m kommer att tänka om dom som ej har ett UFOkit på sin bil, och 18" fälgar. Inget kul då!, kan skriva av mig från listan.

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
Nu platsar ju inte min bil längre väl..?
Om det är så att min bil inte gör det så vill inte jag vara med och förstöra det hela för er =P Läste iofs att dem som har blivit "antagna" skulle få vara med i vilket fall som helst men.
Jag vill bara veta. smile

(Men bara så du vet WeDo, om jag inte får åka med så röstar jag en etta på din bil wink) Eller inte. tongue

Ha det gött!

haha... är van wink  Neee, men din får ju följa med ändå....  Den är ju nästintill Streetcar... Du har ju 18"... exeriör styling som framkjol, lyktor och annat kul....

Har du sökt till någon kategori ?? prova streetcar annars....

menar du att jag ska söka till kategorin "streetcar" så att det liksom står streetcar på min sida? Jag fattade inte hur du menade först men nu kanske jag fattar, fast bara kanske ;P

Hur faen gör man det då..? (Ja, men det kan väl hända att jag är lite oteknisk vad det gäller g.org =P )

Nu ska jag åka hem, duscha och sedan ställa mig och diska... Jobbet är slut för idag.

ha det gött !

I do it my way

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
Vad är det som händer ???? Förstår inte varför alla blir så förbannade hela tiden.... Försök organisera det här själva och få 20 PM hela tiden med folk som bara är förbannade för att man ska ha en stylad bil på den här trippen....

Det FINNS en tråd om en roadtrip där alla får vara med OCH vad, som sagt, hindrar er från att starta en egen roadtrip ?????

Och åter igen. bilen ska sticka ut..... Ett flertal bilar av senare årsmodel kan redan som original bli med i Styling kategorin....

Förstår faktiskt inte varför folk blir så arga... Jag startade den här Roadtrippen där man var tvungen att ha en stylad bil... SO WHAT ????

Ska alla saab ägare t.ex bli förbannad på någon som vill annordna en volvo träff ???
det är PRECIS samma sak...

Om en person vill annordna en sak som är till för en speciel målgrupp så kan ju inte alla utanför den bli förbannade.... Starta något eget istället för att bli förbannade på mig !!!!

Sen får ni alla som inte kan följa med mer än gärna fortsätta rösta ner saaben... För det blir så mkt bättre av det.....
Senast redigerat av WeDo (28 november 2007)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

236 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:
Vad är det som händer ???? Förstår inte varför alla blir så förbannade hela tiden.... Försök organisera det här själva och få 20 PM hela tiden med folk som bara är förbannade för att man ska ha en stylad bil på den här trippen....

Det FINNS en tråd om en roadtrip där alla får vara med OCH vad, som sagt, hindrar er från att starta en egen roadtrip ?????

Och åter igen. bilen ska sticka ut..... Ett flertal bilar av senare årsmodel kan redan som original bli med i Styling kategorin....

Förstår faktiskt inte varför folk blir så arga... Jag startade den här Roadtrippen där man var tvungen att ha en stylad bil... SO WHAT ????

Ska alla saab ägare t.ex bli förbannad på någon som vill annordna en volvo träff ???
det är PRECIS samma sak...

Om en person vill annordna en sak som är till för en speciel målgrupp så kan ju inte alla utanför den bli förbannade.... Starta något eget istället för att bli förbannade på mig !!!!

Sen får ni alla som inte kan följa med mer än gärna fortsätta rösta ner saaben... För det blir så mkt bättre av det.....

bra skrivit wedo. vill dom va arga så låt dom va d och d finns mer träffar dom kan åka på. hade du sagt att jag inte kunde komma me för att min inte stack ut så hade man la inte blivit sur  bara  och bygga och hoppas att man kan joina gruppen.

så vill dom va sura och rösta dåligt låt dom. då vet man vart dom ligger nånstans.

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
Skönt att höra att några är med mig iaf big_smile

Åter till sträckan... Skulle vi ändra den så att vi efter Örebro sticker upp till Gävle och sedan vidare till sthlm eller ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:

Åter till sträckan... Skulle vi ändra den så att vi efter Örebro sticker upp till Gävle och sedan vidare till sthlm eller ?

Haha klart att det finns folk som är med dej! smile fattar inte varför folk klagar så dant...neutral

Aja angående vägsträckan, så spelar det inte mej nån större roll:P Men Gävle är ju aldrig fel:) Huvudsaken är att det blir roligt ser jag det som, sen vart vi åker spelar ingen större roll:P

Mvh Kalle

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:

Haha klart att det finns folk som är med dej! smile fattar inte varför folk klagar så dant...neutral

Aja angående vägsträckan, så spelar det inte mej nån större roll:P Men Gävle är ju aldrig fel:) Huvudsaken är att det blir roligt ser jag det som, sen vart vi åker spelar ingen större roll:P

Mvh Kalle

Sant... smile   Då fixar jag en ny karta som går upp till gävle istället för västerås sträckan.....

1 779 Inlägg
28 november 2007
hehe detta kan bli en kul resa. =P  längtar massa... åå kalle.. imon ska ja nog fixa upp en bild på huven, ;D

1 752 Inlägg
28 november 2007
Hehe ja det hoppas jag som ett gammalt mumintroll på at tdet blir!!big_smile Hehe fan vad naajs! Ska jag ta mej ett stort kik på din sida imorn då!! wink

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
hehe detta kan bli en kul resa. =P  längtar massa... åå kalle.. imon ska ja nog fixa upp en bild på huven, ;D

Monterad och klar eller wink  Inte bara jag som ser fram emot detta verkar det som big_smile

1 779 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

Monterad och klar eller wink  Inte bara jag som ser fram emot detta verkar det som big_smile

hehe nä inte monterad. de blir ligganes på ett golv. :p  =P

1 752 Inlägg
28 november 2007
hehe nävars du är inte den ända!big_smile Ni får ursäkta min franska nu men, FAN vad jag ser fram emot touren nu asså...tongue Ska bli sjukt kul o få se alla grymma bilar o deras ägare:D

1 779 Inlägg
28 november 2007
Kalle_Ponken skrev:
hehe nävars du är inte den ända!big_smile Ni får ursäkta min franska nu men, FAN vad jag ser fram emot touren nu asså...tongue Ska bli sjukt kul o få se alla grymma bilar o deras ägare:D

hehe va berädd på att ja inte e lika snygg som på min bild bara tongue hahaha

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:

För mig är det min bil som gör mig snygg..... smile

1 779 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:

För mig är det min bil som gör mig snygg..... smile

hehe mmm tjejen å bilen gör mig duglig big_smile

1 752 Inlägg
28 november 2007
Haha ja jag är iaf lika snygg i verkligheten som jag är på min avatar!wink big_smile

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Haha ja jag är iaf lika snygg i verkligheten som jag är på min avatar!wink big_smile

hehe..... Då vet man vems bil alla tjejer kommer vara hos på touren... smile

Sök