28 november 2007
Trådstartare
Vad är det som händer ???? Förstår inte varför alla blir så förbannade hela tiden.... Försök organisera det här själva och få 20 PM hela tiden med folk som bara är förbannade för att man ska ha en stylad bil på den här trippen....
Det FINNS en tråd om en roadtrip där alla får vara med OCH vad, som sagt, hindrar er från att starta en egen roadtrip ?????
Och åter igen. bilen ska sticka ut..... Ett flertal bilar av senare årsmodel kan redan som original bli med i Styling kategorin....
Förstår faktiskt inte varför folk blir så arga... Jag startade den här Roadtrippen där man var tvungen att ha en stylad bil... SO WHAT ????
Ska alla saab ägare t.ex bli förbannad på någon som vill annordna en volvo träff ???
det är PRECIS samma sak...
Om en person vill annordna en sak som är till för en speciel målgrupp så kan ju inte alla utanför den bli förbannade.... Starta något eget istället för att bli förbannade på mig !!!!
Sen får ni alla som inte kan följa med mer än gärna fortsätta rösta ner saaben... För det blir så mkt bättre av det.....
Senast redigerat av WeDo (28 november 2007)
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre