Det vore ju helt klart rätt maffigt med 40 bilar! men kan ju bli rätt knivigt o få plats på en o samma camping om man kommer utan o ha bokat, men klart om vi vet den exakta turen så kanske man kan ringa runt till olika campingplatser o höra redan nu?
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Jag ställer min fråga som jag skrev förut.... Ska vi ha ett tak på 40 bilar ??
aah 40 bilar låter fan bra. men om de e knivigt att få plats alla på en camping e de ju bara att ta en parkeringsplats med en gräsmatta nära en camping och sova. så kan man gå in på campingen och duscha å fixa till sig lite, för jag har absolut inga problem med att sova i bilen eller under bar himmel. de blir ju bara mer stämning. snacka skit runt en brasa
hur kan ni sitta o säga du får inte hänge med o inte du heller vad fan är det förroligt oköra med er när ni är så mot andra som vill hänga med räcker fan med att dom är lita stylade eller o kommer ändå inte bli så stort som sist ni gör ju så folk tröttnar på bilar när ni gnäller på andra
akakaboto har du gjort allt själv på din bil eller köpt den sån??
Det vore ju helt klart rätt maffigt med 40 bilar! men kan ju bli rätt knivigt o få plats på en o samma camping om man kommer utan o ha bokat, men klart om vi vet den exakta turen så kanske man kan ringa runt till olika campingplatser o höra redan nu?
Aaaa, men vi sätter ett stopp vid 40 bilar.... Tanken är ju att vi ska ringa runt till campingar och så innan...
Sen kommer någon säkert fråga varför inte mer än 40 bilar...? Joo, därför att jag tror det kommer bli problem med t.ex utställningarna, camping, sammanhållningen m.m....
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Aaaa, men vi sätter ett stopp vid 40 bilar.... Tanken är ju att vi ska ringa runt till campingar och så innan...
Sen kommer någon säkert fråga varför inte mer än 40 bilar...? Joo, därför att jag tror det kommer bli problem med t.ex utställningarna, camping, sammanhållningen m.m....
mmm sen e de ju inte fel om så många som möjligt försöker ha en GPS med sig.. för om man skulle tappa bort en del av gruppen så k man ju lätt kunna komma till samma mötesplats.
hur kan ni sitta o säga du får inte hänge med o inte du heller vad fan är det förroligt oköra med er när ni är så mot andra som vill hänga med räcker fan med att dom är lita stylade eller o kommer ändå inte bli så stort som sist ni gör ju så folk tröttnar på bilar när ni gnäller på andra
den e köpt så.. men de ska fixas med i vinter med bla. huven, bagagebygge, och lite småsaker, spelar de nånroll om man gjort de själv?
och jag köpte den klar för att den bilen ja skulle fixa hamnade på skroten.
och vilka har vi gnält på? de e dom flesta som gnäller på wedo för han fixar en tour med stylad bilar som sticker ut. men vad e de som gör de så svårt för dom att fixa en egen? och varför kommr ud och bryr dig om du bara ska klaga? ta tag i att fixa en själv då :S
och wedo om de e att du inte vill ha med mig nu då för att ja köpte bilen som den e, så tar bort mig.
Vi gnäller absolut inte på andra... men övervägande del struntar i att läsa första inlägget utan går direkt till sista sidan och skriver att dom ska med....
Och för 52:a gången så JAAA, det här är en tour för folk med stylade bilar... Förstår inte varför folk blir så arga hela tiden.....
jag skriver som jag gjort i tidigare inlägg... Tror inte så jätte många saab ägare blir rå förbannad på någon som vill annordna en volvo träff...
och det här är PRECIS samma sak... Vi söker en viss målgrupp and THATS IT !
Alla som blivit förbanande på mig för att jag har just dom här kraven frågar jag: VARFÖR startar ni inte en egen roadtrip ??? och jag tror jag redan vet svaret... det är inte som ORKAR, utan det är ju bättre att bara skriva " jag ska med" och sen behöver man inte bry sig mer....
När jag loggar in efter jobbet har jag ca. 20 PM... Tänk själva om jag INTE skulle ha dom här kraven... skulle vilja se den som samordnade det......
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
den e köpt så.. men de ska fixas med i vinter med bla. huven, bagagebygge, och lite småsaker, spelar de nånroll om man gjort de själv?
och jag köpte den klar för att den bilen ja skulle fixa hamnade på skroten.
och vilka har vi gnält på? de e dom flesta som gnäller på wedo för han fixar en tour med stylad bilar som sticker ut. men vad e de som gör de så svårt för dom att fixa en egen? och varför kommr ud och bryr dig om du bara ska klaga? ta tag i att fixa en själv då :S
och wedo om de e att du inte vill ha med mig nu då för att ja köpte bilen som den e, så tar bort mig.
hahaha... aldrig... Finns ingen anledning til det... !
då ska du inte gnälla på andra som inet har så stylad bil om du inte gjort det själv
för då är det inget märkvärdigt med den för då har alla redan sätt den ute bara byt ägare som den v40 du sa att hans inte var stylad men den claen ju men tycker inte du nej men andra tycker kanske det ni måste ju gå på vad andra med tycker inte bara vad ni tycker eller du
då ska du inte gnälla på andra som inet har så stylad bil om du inte gjort det själv
för då är det inget märkvärdigt med den för då har alla redan sätt den ute bara byt ägare som den v40 du sa att hans inte var stylad men den claen ju men tycker inte du nej men andra tycker kanske det ni måste ju gå på vad andra med tycker inte bara vad ni tycker eller du
vart skrev jag att den inte va stylad?? de va ju han som inte ville vara med han ville ju bli bort tagen... och sen så sålde han den till mig 3 veckor efter att den va klar.
WeDo har inget emot att du gör sånt här bara kul men andra kanske med vill vara med lite o jag hade gjort om jag hade haft tid över har för mycket o göra med ljud bygge till elmia så.
sen är det sånt här som gör att folk hoppar av massa gnäll låt den som ha hand om det bestämma wedo kommer nog bli bra till sist om ni får ihop 40 bilar hur många var det i år?
sen är det sånt här som gör att folk hoppar av massa gnäll låt den som ha hand om det bestämma wedo kommer nog bli bra till sist om ni får ihop 40 bilar hur många var det i år?
har de vart någon sån här tour innan?? och sen hade ja velat veta va de e för skillnad om man bygger den själv eller köpt en som precis blivit klar? hade jag haft mer tid att pilla med en bil hade ja aldrig köpt en färdig bil. med eftersom ma nine har något garage eller tid så fick de bli detta alternativet
det kvittar vem för det är ju mycket längre än den som var i år därför jag inte tror det blir så många som hänger med okej gbg till stockholm o sen ner men är en bit hehe