3656
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

90 Inlägg
29 november 2007
jag hade hängt med men man vet ju inte säkert att alla kommer hänga med som dom säger det som är jobbigt

jag o vovven min

1 752 Inlägg
29 november 2007
Haha skulle vara kul o se hur långt det är vi ska åka igentligen..tongue Så man kan börja o spara pengar till bensinen redan nu! big_smile tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
29 november 2007
får ju se hur många de e som vill vara på senare nästa år. kanke inte blir så många nä men man får ju hoppas på de bästa.

vi får väl säga mindre än typ 20 bilar så kanske man ska skita i de?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
coupeboy skrev:
det kvittar vem för det är ju mycket längre än den som var i år därför jag inte tror det blir så många som hänger med  okej gbg till stockholm o sen ner  men är en bit hehe

Om det är Gatbilar.se on tour 2007 du tänker på så var den rätt lång... Den startade i Karlskrona (sydligast i sverige nästan smile och gick sedan förbi halmstad, gbg, jkpg, nkpg, västervik, kalmar och sedan till Borgholm på öland... så jagf tror inte den här är mkt längre än den...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

90 Inlägg
29 november 2007
okej bara så man vet för ska man köra med turbo bil så får man nog börja spara både till böter o bensin hehe

jag o vovven min

1 779 Inlägg
29 november 2007
detta blir ca 120mil totalt med den resvägen som e på karten i inlägg #1

1 779 Inlägg
29 november 2007
coupeboy skrev:
okej bara så man vet för ska man köra med turbo bil så får man nog börja spara både till böter o bensin hehe

hehe va har du planerat för böter? tongue vi ska ju köra lugnt å fint big_smile

1 779 Inlägg
29 november 2007
WeDo skrev:

tänke på de med platser att sova på i dom oilka städerna. kanske ska höra med dom som bor i dom städerna där vi ska natta över big_smile

3 390 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
coupeboy skrev:

hehe va har du planerat för böter? tongue vi ska ju köra lugnt å fint big_smile

japp.. det här är en cruise, inget race smile  Hade det varit race så hade jag inte frågat om övernattningsställen smile
Senast redigerat av WeDo (29 november 2007)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
29 november 2007
Okej men 120 mil var ju inte så farligt!wink Sla bli riktigt sköj iaf!!big_smile

3 390 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Okej men 120 mil var ju inte så farligt!wink Sla bli riktigt sköj iaf!!big_smile

neee tycker inte jag heller... hade räknat med mkt mer... då räcker ju 2000 i bensinpengar big_smile hehe

90 Inlägg
29 november 2007
okej ja men man har ju en tung höger fot hehe okej det var inte så farligt  men hade nog inte varit fel med walkie talkie i bilarna dom som ligger först o dom som är med i detta

jag o vovven min

1 752 Inlägg
29 november 2007
Hahaha ja fan det hoppas jag att det gör!tongue Ska eventuellt åka till Magaluf typ några veckor efter så man ju gärna ha kvar lite pengar dit med!wink

3 390 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
coupeboy skrev:
okej ja men man har ju en tung höger fot hehe okej det var inte så farligt  men hade nog inte varit fel med walkie talkie i bilarna dom som ligger först o dom som är med i detta

Jooo, tanken har funnits... men är det ingen mer som har 3 som operatör då... Ringer ju gratis till varandra så då kan vi ju vara uppkopplade hela tiden... smile hehe

90 Inlägg
29 november 2007
nej men har telenor får ringa för 6000 hehe så det ska nog vara lungt.

jag o vovven min

1 779 Inlägg
29 november 2007
WeDo skrev:
coupeboy skrev:

Jooo, tanken har funnits... men är det ingen mer som har 3 som operatör då... Ringer ju gratis till varandra så då kan vi ju vara uppkopplade hela tiden... smile hehe

ja har tele2comviq fast pris har ju 50 timmar att ringa för i månaden. big_smile
ingen mer som har de?

3 390 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
WeDo skrev:
coupeboy skrev:

ja har tele2comviq fast pris har ju 50 timmar att ringa för i månaden. big_smile
ingen mer som har de?

Neee, inte bland oss moderna människor wink

90 Inlägg
29 november 2007
men skriv upp mej ska försöka få bilen klar då  vill gärna ha datum o sånt

jag o vovven min

1 779 Inlägg
29 november 2007
coupeboy skrev:
men skriv upp mej ska försöka få bilen klar då  vill gärna ha datum o sånt

24/7-08 va de prat om iaf. torsdag innan löning så e man framme i halmstad på lördag. om ja inte minns fel.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
29 november 2007
vi har både telenor och 3=)Det här ska bli riktigt kul=)Tur att sambon vill åka Vento och inte tjura över att hans bil inte fick vara me=)Hans kanske hinner klart men inte så säkert annars siktar han på tour-09 om det blir en då=)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Sök