Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

bmw525tds
12 juli 2008 · 240 Inlägg

läcker vetten  blev.
inte länge kvar  nu. så  när kommer inbetalningarna och allt sånt?

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)
csfoto_se Rälspilot
12 juli 2008 · 391 Inlägg

bmw525tds skrev:
läcker vetten  blev.
inte länge kvar  nu. så  när kommer inbetalningarna och allt sånt?

Ja, och när kommer dekalerna? Jag vill gärna få på mina innan jag åker ner till Gbg.

Volvo S60 "Polestar" (2015)
Nickson Nickson Nickson Nickson
12 juli 2008 · 71 Inlägg

dekalerna delas väll ut i GbG? så förstod jag det iaf.

www.dBAkuten.se <--- Klicka
Ronneby Lackcenter Tel. 0457 - 141 90
www.ColleXstyling.se <---Klicka
www.SmartAB.com <---- Klicka
Riccardo
12 juli 2008 · 237 Inlägg

Jippiiiiiiiii! Då var man anmäld till touren ska bli shitkul mvh Riccardo

Porsche 992 Carrera S "Bubblan" (2019)
Connidja Beyond Godlike
13 juli 2008 · 146 Inlägg

Madland verkar vara en jävel på o ta bilder iaf smile Fina rims m mm mmmm

Dom säger det!
Pikey
13 juli 2008 · 2 283 Inlägg

Tyvärr kan jag inte ens träffa er på finalen då jag ska med familjen på en resa tyvärr sad

Men har varit i båstad inatt och delat ut flyers för er till alla äckliga sthlms brats.

R.I.P. Michael Jackson!
Pontyz Rekonadre..ish
13 juli 2008 · 103 Inlägg

Tja! vart leder touren efter halmstad? om den nu fortsätter...om man iså falla kan haka på från micro isf!?

Mvh// P

Garaget.org :D
www.facebook.com/Pontyzphoto <--- Min lilla sida
WeDo
13 juli 2008 · 3 390 Inlägg

Zxcister skrev:
Tja! vart leder touren efter halmstad? om den nu fortsätter...om man iså falla kan haka på från micro isf!?

Mvh// P

Utställningen i Halmstad är det sista som händer för touren, Det är alltså den som avslutar det hela.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
ToBe www.maniacracing.se
13 juli 2008 · 494 Inlägg

Hopp nu va det nästan en vecka sen jag skicka in anmälan till tourn men inget svar en så jag tolkar det som att jag inte får åka med er sad

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
Krillson
13 juli 2008 · 4 Inlägg

en polare anmälde sig för ett par dagar sen. och han har en riktigt snygg bil. men han fick inte heller något svar. lustigt ?!? när vi anmälde oss för ett par dagar sen så svarade dom efter ca 4 timmar. man börjar undra om dom vill ha med folk. funderar på att dra oss ur om nu inte han kommer med eftersom vi kör från samma stad. säger som Norris skrev här på sidan 270. när kommer schemat uppdateras så man kan skriva ut det gällande schemat?

BMW 320 cab (1997)
BMW e46 330 "Frozen" (2002)
chrizz Administratör
13 juli 2008 · 11 790 Inlägg

Lugna er lite, vi sitter inte vid datorn 24 timmar om dygnet. Det är söndag nu dessutom smile

Vad gäller schemat så uppdateras den lite då och då när det har ändrats något i planen eller nått annat. Det är en ny version på gång snart iallafall (pga ändringar i campingarna). Jag kommer även att ha med mig den utskriven till alla som vill ha, men om du vill skriva ut själv så hämta hem den version som finns online strax innan du sticker, det är den versionen som gäller då. Jag kommer inte att uppdatera schemat med något (åtminstone inte med något viktigt) sista dagen så det finns ingen anledning till oro så sätt.

Edit: Schemat är uppdaterat nu på http://www.garaget.org/events/garagetontour2008/ (2008-07-13)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Ollila
13 juli 2008 · 8 Inlägg

Tänkte komma till utställningen i Örebro men kommer inte kunna vara där förens ca: 17.00
Fortfarande okej att ställa ut bilen då?

Mvh/Ollila

Volkswagen Tiguan "A Till B" (2015)
chrizz Administratör
13 juli 2008 · 11 790 Inlägg

Ollila skrev:
Tänkte komma till utställningen i Örebro men kommer inte kunna vara där förens ca: 17.00
Fortfarande okej att ställa ut bilen då?

Mvh/Ollila

Det är OK, men risken finns att omröstningen till peoples choice är igång redan eller att det är fullt (peoples choice), men i övrigt så är det bara och komma och ställa dig nånstans där det finns plats. Vi kommer att ha ett avspärrat område där vi bjuder in bilar, men i övrigt är det bara och ställa sig.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Akakapukko
13 juli 2008 · 1 779 Inlägg

är de bilarna i touren som är dom man kan rösta på i peoples choice?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
chrizz Administratör
13 juli 2008 · 11 790 Inlägg

akakaboto skrev:
är de bilarna i touren som är dom man kan rösta på i peoples choice?

De är med i peoples choice, men även andra kan anmäla sig i Garaget-tältet och få en nummerlapp och vara med. Vi tar emot anmälningar upp till ca 1 timme och 30 min efter starten, sen börjar omröstningen, så man får se till att vara på plats i tid...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Akakapukko
13 juli 2008 · 1 779 Inlägg

chrizz skrev:

akakaboto skrev:
är de bilarna i touren som är dom man kan rösta på i peoples choice?

De är med i peoples choice, men även andra kan anmäla sig i Garaget-tältet och få en nummerlapp och vara med. Vi tar emot anmälningar upp till ca 1 timme och 30 min efter starten, sen börjar omröstningen, så man får se till att vara på plats i tid...

aah okej men tour bilarna har väl alltid samma nummer va?
de skulle man haft typ skrivit de i framrutan. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
WeDo
13 juli 2008 · 3 390 Inlägg

akakaboto skrev:

chrizz skrev:

akakaboto skrev:
är de bilarna i touren som är dom man kan rösta på i peoples choice?

De är med i peoples choice, men även andra kan anmäla sig i Garaget-tältet och få en nummerlapp och vara med. Vi tar emot anmälningar upp till ca 1 timme och 30 min efter starten, sen börjar omröstningen, så man får se till att vara på plats i tid...

aah okej men tour bilarna har väl alltid samma nummer va?
de skulle man haft typ skrivit de i framrutan. big_smile

Ja, Tourbilarna kommer att ha samma nummer hela "veckan" smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Nybakk_240 DREAMTEAM
13 juli 2008 · 248 Inlägg

Jag ville ha en liten Tour-dekal till + en större till huven... vet inte om det går att fixa nu Chrizz ??
kan du skriva upp måtten om det inte är försent.

MVH Tommie

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)
Saab 9-3 TTiD Vector "DailyBlue" (2009)
Volvo 244 DL Turbo "8000 milaren" (1978)
Volvo 244 GL-R "7000 milaren" (1990)
Pontyz Rekonadre..ish
14 juli 2008 · 103 Inlägg

WeDo skrev:

Zxcister skrev:
Tja! vart leder touren efter halmstad? om den nu fortsätter...om man iså falla kan haka på från micro isf!?

Mvh// P

Utställningen i Halmstad är det sista som händer för touren, Det är alltså den som avslutar det hela.

Ahaa ok! me nvad händer där då? de var vid 15:00 hur länge håller det på och vad händer typ? ^^,

Garaget.org :D
www.facebook.com/Pontyzphoto <--- Min lilla sida
ToBe www.maniacracing.se
14 juli 2008 · 494 Inlägg

nu är jag MYCKET sugen på att åka

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang