4754
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

iceman_21
3 december 2007
kommer nog ned till Gävle å kikar lite. Vill juh se dessa bilar live.

smile

1 779 Inlägg
3 december 2007
fy fan va segt de va att komma upp imorse.. satte ju på fight club vid typ 00:30 :S kanske inte så smart gjort.
men fan va de kan bli sommar nu. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 december 2007
Datumet o tiden låter helt perfekt=)...nice med db mätning i Gävle men ska nog gömma bilnycklarna för mr_singel då;)hans bil vann nämligen cranktävlingen i år för MDS i Gävle..vill inte låta som tinkytoj mot hans;)
låter nice me info om bilarna som vi kan sätta i bilrutora fram vid utställning så man kan läsa lite om dem=)
Kalle_ponken:jo det finns fler än du från länet som e putsgalna på sina bilar,ja e en av dem;)så vi får väl se om vi kan stanna te innan vi rullar in i Göteborg och tvätta av dem så vi glider in me rena,skinande bilar;)
Väntar på svar ang repotage och fototagning av Streetxtreme tidningen,om de e intresserade av det...vore kul faktiskt...sen frågade jag dom om de ville åka med i en av bilarna me en sträcka...de har fått info om hur dagarna e planerade=)
nedräkning pågår för fullt...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
Datumet o tiden låter helt perfekt=)...nice med db mätning i Gävle men ska nog gömma bilnycklarna för mr_singel då;)hans bil vann nämligen cranktävlingen i år för MDS i Gävle..vill inte låta som tinkytoj mot hans;)
låter nice me info om bilarna som vi kan sätta i bilrutora fram vid utställning så man kan läsa lite om dem=)
Kalle_ponken:jo det finns fler än du från länet som e putsgalna på sina bilar,ja e en av dem;)så vi får väl se om vi kan stanna te innan vi rullar in i Göteborg och tvätta av dem så vi glider in me rena,skinande bilar;)
Väntar på svar ang repotage och fototagning av Streetxtreme tidningen,om de e intresserade av det...vore kul faktiskt...sen frågade jag dom om de ville åka med i en av bilarna me en sträcka...de har fått info om hur dagarna e planerade=)
nedräkning pågår för fullt...

Kanon... Och tack att så många hjälper till smile  Alltid någon som känner någon som kan bidra med något tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
3 december 2007
WeDo skrev:
haha... neee fan smile   Jooo, det kan jag allt vara... en stund... går ju att turas om... som t.ex när vi har cruisingen i Mariestad så kan ju t.ex BadGirl_854T5 vara ledarbil då hon bor där och vet lite mer hur man kan åka....

Det var det värsta =P

He he, hoppas att ni vet att M-stad är ju inte Gbg liksom ;P Rätt litet om man gämnför. Men jag är på! smile

I do it my way

501 Inlägg
3 december 2007
Varför kan det inte vara sommar nu? tongue Men iofs så är det bra att det är lång tid kvar. För då hinner jag nog börja turbo konvertera bmw´n smile

OBS: Ironi

3 390 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
Wee skrev:
Varför kan det inte vara sommar nu? tongue Men iofs så är det bra att det är lång tid kvar. För då hinner jag nog börja turbo konvertera bmw´n smile

hehe... samma här... har en del kvar att göra på bilen smile   Har vi förresten några db bilar i ledet eller är det bara exteriört ? tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

393 Inlägg
3 december 2007
Nja kanske har spelat 136,8 som högst men de räker inte långt....

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

236 Inlägg
3 december 2007
WeDo skrev:
Wee skrev:

hehe... samma här... har en del kvar att göra på bilen smile   Har vi förresten några db bilar i ledet eller är det bara exteriört ? tongue

nä sommaren kan få komma när den vill bara d e snart:P

nepp inget Db ljud i min bil tyvär

kan ju hoppas att d blir några iallafall:P

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

The Gunner
182 Inlägg
3 december 2007
Då vad det ingen som såg mitt inlägg på sidan 33 om vi kunde ha ett annat datum..??
Så det inte krockade me Veidicfestivalen i Mantorp som brukar va den sista helgen i juli !! Om vi hade kunnat ha det veckan innan ?? Men nu verkar det som det e försent ?!!

Keyboard Not Found - Press [F1] to Continue.

The Gunner
182 Inlägg
3 december 2007
Wee skrev:

Så du ska oxå turbokonvertera .. Jag ska oxå det men jag har redan börjat lite , och jag som trodde att jag inte skulle bli klar !! Så har du inte ens börjat ?? hahah big_smile

Lycka Till
Mvh Henric

1 779 Inlägg
3 december 2007
Cheva_power skrev:
Då vad det ingen som såg mitt inlägg på sidan 33 om vi kunde ha ett annat datum..??
Så det inte krockade me Veidicfestivalen i Mantorp som brukar va den sista helgen i juli !! Om vi hade kunnat ha det veckan innan ?? Men nu verkar det som det e försent ?!!

då har man ju verkligen inga pengar på kontot ju sad

The Gunner
182 Inlägg
3 december 2007
akakaboto skrev:
Cheva_power skrev:

då har man ju verkligen inga pengar på kontot ju sad

Nej men det nästa år jag får mitt körkort om jag nu klara av d..
Så då får jag ju köra på så många Evenemang som möjligt och det får kosta va fan de vill..
Det kommer bli kul iallefall big_smile

1 752 Inlägg
3 december 2007
WeDo skrev:
Wee skrev:

Nja vi får la se vad ekonomin tillåter framöver hur vida det kommer o spela sen...wink Men hoppas på att det kommer o ljuda en del iaf tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

501 Inlägg
3 december 2007
Cheva_power skrev:
Wee skrev:

Så du ska oxå turbokonvertera .. Jag ska oxå det men jag har redan börjat lite , och jag som trodde att jag inte skulle bli klar !! Så har du inte ens börjat ?? hahah big_smile

Lycka Till
Mvh Henric

Tackar smile nja, har varit sjukskriven ett tag nu, och kommer vara det ett tag till. Så får inte ut så mycket pengar. sad Men kommer sätta igång med motorn så fort ekonomin tillåter. Det kommer nog gå ganska så fort bara jag kommer igång smile

501 Inlägg
3 december 2007
WeDo skrev:
Wee skrev:

Hm, just nu så sitter det inget alls i bmw´n. Smetat in allt i en liten golf2a smile spelar ganska bra. Men det blir nog nytt ljud till sommaren wink

Edit: stavfel
Senast redigerat av Wee (3 december 2007)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 december 2007
WeDo skrev:
Wee skrev:

mr_singel vann db tävlingen i crank nu i år så han spelar ca 143 db,duger det?men man måste få honom förstå att använda stereon me..roll
Venton kom tvåa i lilla klassen i Linköping men förhoppningsvis så köper jag mina gamla grejer tebax från brorsan så finns det en hel del chillibao i Venton me:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
3 december 2007
Klart att du ska köpa tebax grejerna från Ronny sen till sommarn ju Lotta! wink O ja jag tycker oxå att vi får ta o stanna till innan Götet sen o tvätta av dom en snabbis så det ser så bra ut som möjligt:D Fan hoppas att vi får bra väder när vi åker sen med!

1 779 Inlägg
3 december 2007
kalle_balle tro inte att du känner henne wink hehe

1 752 Inlägg
3 december 2007
Haha nää okej då...tongue My bad^^

Sök