Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Hee-Maan
23 november 2007 · 3 113 Inlägg

jag är lugnt med.. bara om brorsan ska med så jag kan åka med honom eller om jag hinner fixa bilen tills dess smile

Låter som en asbra idé!! är jag klart intresserad! men då startar jag från Sthlm smile

Semper Fi
chrizz Administratör
23 november 2007 · 11 783 Inlägg

WeDo skrev:

chrizz skrev:

WeDo skrev:

tanken jag hade är att vi ska höra oss efter hos t.ex campingar så alla är samlade på ett ställe + att det ger möjlighet för folk som vill hänga med i sista minuten... Hotell måst ju bokas så långt innan och kostar för mkt enligt mig....

Sen om alla bor på camping i samlad klunga har man ju mer "koll" på bilarna...

ptja, det låter ju inte som en dum idé. Däremot kanske vi ska ha glasklara vett och etikett-regler innan vi åker. Det vore oerhört tråkigt om det blir fylleri och stök på kvällarna.

jaaa, precis... inte direkt bra att alla ska köra dagen efter + att det kan bli skadegörelse på bilarna... Neee, det är en BIL tour... ingen supar tour wink

man kanske kunde kolla med dekal trim eller nått som kanske kan fixa fram en Garaget.org On Tour 2008 dekal... ?

Det kan dem nog helt säkert. Jag kan prata med dem om det när det närmar sig.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
kohler
23 november 2007 · 671 Inlägg

så ja nu vart det en ordentlig tråd om det här. Sånt här e askul ! lätt på

Second is the first loser
Digital_Kicker
23 november 2007 · 3 721 Inlägg

Får man hänga på fast man är från Skåne?

DDESIGN
23 november 2007 · 563 Inlägg

Kanske hakar på med ett gäng från Örebro smile Detta kan nog bli succé !

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet
Nissan 200sx S13 "DDESIGN LS13" (1989)
Wee
23 november 2007 · 501 Inlägg

Jag är bra sugen !

OBS: Ironi
WeDo
23 november 2007 · 3 390 Inlägg

Det är bara skicka PM.... Vet inte hur vi ska kunna välja vad som är stylat och inte bara.....

Vad tror ni förresten om att ändra så vi tar sträckan till sthlm via västerås och inte strägnäs....?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Akakapukko
23 november 2007 · 1 779 Inlägg

WeDo: de låter väldigt bra med den sträckan istället, men du får väl se, typ 17-18" fälgar, annat kjolpaket, vinge borde väl räknas som styling?..

Digital_Kicker: klart du får följa med även om du e från skåne. men den ska ju börja i gbg å åka till sthlm till halmstad. smile

mvh

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Pikey
23 november 2007 · 2 283 Inlägg

WeDo skrev:

Pikey skrev:
Detta låter jävligt bra, när vi väntar sen på Vallåkra så kan man ju alltid slagga hos mig haha big_smile

haha... det var du som sa det... hopas på att vi blir ett 50-tal bilar nu tongue

Det ordnar sig och jag står för brudarna, dvs min mamma Hahahaha nae skojade bara.

R.I.P. Michael Jackson!
Mr_Jetta Yamaha R1 Turbo ;)
23 november 2007 · 255 Inlägg

Jag är på big_smile räkna med mig ,kanske hakar på från göteborg kan säkert fixa ett 10tal bilar som hakar på från linköping om vi stannar till här tongue

Senast redigerat av Mr_Jetta (23 november 2007)

WeDo
23 november 2007 · 3 390 Inlägg

Ska vi ha som krav att man ska vara med i någon av följande kategorier eller ?


Extreme
19"+ (fälgar), bodykit (eftermarknad, ej original), utmärkande lack/dekor, omfattande tuning (mer än chip, filter, avgas), stereo/multimedia (eventuellt). Utställningsskick.

Streetcar
18"+ (fälgar), bodykit (eftermarknad eller uppgraderat till utmärkande original bodykit) och/eller omfattande stereo och multimedia. Utställningsskick.

Styling
17"+ (fälgar), enklare styling som vinge, solfilm, vita blinkers, borttagna emblem med mera. Ej original eller nära original. Mycket gott skick.

Veteran
Veteranbil i mycket gott originalskick eller ombyggd till veteranbilarnas motsvarighet av "Extreme" och "Streetcar"

Power
300 hästkrafter eller mer.

Extreme power
500 hästkrafter eller mer.

Senast redigerat av WeDo (23 november 2007)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Mr_Jetta Yamaha R1 Turbo ;)
23 november 2007 · 255 Inlägg

skriv med mig på listan tongue är säker på att jag ska med

Saab-Fredde
23 november 2007 · 285 Inlägg

jag hakar på när ni kommer till sthlm, smile

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!
Akakapukko
23 november 2007 · 1 779 Inlägg

Saab-Fredde skrev:
jag hakar på när ni kommer till sthlm, smile

har du itne sett våran blivande resväg tongue hehe. tongue  vi kommer till sthlm och visar oss lite. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Saab-Fredde
23 november 2007 · 285 Inlägg

jo då smile men jag hakar på därifrån och åker med resten av vägen;)

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!
Exotec
23 november 2007 · 2 Inlägg

Kan hända att jag hakar på 2011 med en Nissan Skyline 900hk elr nåt liknande... Turbo då, såklart.. Och en härlig dump smile

Och man får ju inte glömma ljudet i bilen! smile

kohler
23 november 2007 · 671 Inlägg

Exotec skrev:
Kan hända att jag hakar på 2011 med en Nissan Skyline 900hk elr nåt liknande... Turbo då, såklart.. Och en härlig dump smile

Och man får ju inte glömma ljudet i bilen! smile

ok då vet vi

Second is the first loser
Pikey
23 november 2007 · 2 283 Inlägg

Tycker streetcar är den lägsta "ranken" som ska med. Styling har till och med jag rank i med en original Audi.
Sen veteran vettifan om det ska med massa gamla bilar men men inte jag som bestämmer.

(Dock så kommer Audin tillhöra streetcar till våren så jag kan hänga med smile

R.I.P. Michael Jackson!
Tinoz 10 sec före dig...
23 november 2007 · 540 Inlägg

WeDo skrev:

Tinoz skrev:
ja precis... ha en stor träff att avsluta med

Tanken är att vi ska avsluta i halmstad men det går ju att planera så att vi är där över natten och sedna åker ner till Vallåkra träffen där vi kanske kunde ha en Garaget.or On Tour monter där vi ställer ut bilarna tillsammans ?

okej det låter bra! vill ni ha en bra plats lämna det åt mig.. fixar alltid en klubb plats till vår klubb på vallåkra!

Tinoz 10 sec före dig...
23 november 2007 · 540 Inlägg

WeDo skrev:
Ska vi ha som krav att man ska vara med i någon av följande kategorier eller ?


Extreme
19"+ (fälgar), bodykit (eftermarknad, ej original), utmärkande lack/dekor, omfattande tuning (mer än chip, filter, avgas), stereo/multimedia (eventuellt). Utställningsskick.

Streetcar
18"+ (fälgar), bodykit (eftermarknad eller uppgraderat till utmärkande original bodykit) och/eller omfattande stereo och multimedia. Utställningsskick.

Styling
17"+ (fälgar), enklare styling som vinge, solfilm, vita blinkers, borttagna emblem med mera. Ej original eller nära original. Mycket gott skick.

Veteran
Veteranbil i mycket gott originalskick eller ombyggd till veteranbilarnas motsvarighet av "Extreme" och "Streetcar"

Power
300 hästkrafter eller mer.

Extreme power
500 hästkrafter eller mer.

tycker jag låter bra. om man ska få komma in överhuvudtaget.. på tex vallåkra. släpper inte in orginal bilar.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang