2501
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
5 december 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
akakaboto skrev:
ja tar med mig luftmadrass och lägger mig i en sjö smile  men de hade vart gott nice ifall man tar några öl tillsammans när man kommit till "the final destination" big_smile

Klart smile   fast  t.ex. Gustavsvik och Hagön kostar lite mer så blir ju inte boendet (om vi bor på camping) i alla städer mer än 1000:- totalt... Tycker inte jag själv är så farligt då det t.o.m är högsäsong... Sen bor vi ju mer "centralt" vilket kan vara skönt ....

håller med;)runt 1000 lappen e helt acceptabelt,det var vad jag betalde för en stuga en natt i Halmstad förra året,för att jag var ute sista minuten,priserna trissas upp destu närmare högsäsongen man kommer tyvärr:(
gott me öl,när man kört den sträckan sen som avslutning:P

Ja. jag tycker det med.... Men sen är ju frågan hur sent man kan vara ute med tanke på att det är runt 40 bilar som ska in... Tror det blir lite svårt att ringa och boka veckan innan, iaf på t.ex Gustavsvik och Hagön då dom är väldigt populära... Sen blir ju problemet med att boka svårt då folk kan hoppa av i sista sekunden....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
5 december 2007
Trådstartare
cherylee skrev:
tycker d e heldumt, själv kommer man ha en färdigstylad bil till sommaren, visst ingen streetcar, extrem styling utan en shysst stylad bil.. diskriminering..
bajs på er..

Japp... bajs på oss (mig)... Men läs hela tråden annars så förstår du varför... Kanske skulle skapa en egen ?? yikes

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 december 2007
WeDo skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

Klart smile   fast  t.ex. Gustavsvik och Hagön kostar lite mer så blir ju inte boendet (om vi bor på camping) i alla städer mer än 1000:- totalt... Tycker inte jag själv är så farligt då det t.o.m är högsäsong... Sen bor vi ju mer "centralt" vilket kan vara skönt ....

håller med;)runt 1000 lappen e helt acceptabelt,det var vad jag betalde för en stuga en natt i Halmstad förra året,för att jag var ute sista minuten,priserna trissas upp destu närmare högsäsongen man kommer tyvärr:(
gott me öl,när man kört den sträckan sen som avslutning:P

Ja. jag tycker det med.... Men sen är ju frågan hur sent man kan vara ute med tanke på att det är runt 40 bilar som ska in... Tror det blir lite svårt att ringa och boka veckan innan, iaf på t.ex Gustavsvik och Hagön då dom är väldigt populära... Sen blir ju problemet med att boka svårt då folk kan hoppa av i sista sekunden....

Det är det stora problemet att folk kan hoppa av i sista sekunden:(kanske skulle göra en sista koll i slutet på maj början på juni och se om alla fortfarande ska med och då boka platser,men som sagt vad det är 40 platser vi snackar om så kanske det e lite sent ute det med:(..jag kan bara tala för mig själv och tänker garanterat inte dra mig ur,har ju mailat streetxtreme:P...skulle se illa ut att man mailar dem om touren o så dyker man inte upp:rolleyes:...mr_singel drar sig inte heller ur,det ser jag te:rolleyes:...nu har både han och jag frågat brorsan om han vill föja med i en av bilarna för att få komma hemifrån:rolleyes:och vi kan ju ha nytta av han när det gäller bilarna och ljudet,då han jobbat för MDS och styling och bilar e hans grej:Pmåste ju ha en baktanke när man erbjuder en plats i bilen...haha:D

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 779 Inlägg
5 december 2007
men de e ju perfekt om man boka tidigt. och att man betalar, då e de ju att man antingen följer med å betalningen e klar, eller att man hoppar av i slutet å ändå har betalat då förlorar man dom pengarna.
menar så att om man betalar nu då kanske man inte hoppar av lika lätt. om ni fattar, mina tröga G.org vänner

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
5 december 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
men de e ju perfekt om man boka tidigt. och att man betalar, då e de ju att man antingen följer med å betalningen e klar, eller att man hoppar av i slutet å ändå har betalat då förlorar man dom pengarna.
menar så att om man betalar nu då kanske man inte hoppar av lika lätt. om ni fattar, mina tröga G.org vänner

öööhhhh....... hmm

nee, men för att vara seriös för en stund så är det ju en idé... men hur ska alla betala in på en och samma gång ?  Som jag sagt tidigare så vill inte jag vara ansvarig för någon ekonomi och sen tror jag inte så många känner för att skicka pengar till någon dom inte känner...

Annars får vi ju ha det så att alla ordnar boende själva...?
Senast redigerat av WeDo (5 december 2007)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 december 2007
akakaboto skrev:

trög?!?nehe då;)kanske blond:P
håller faktiskt med,då e det mer bindande...

3 390 Inlägg
5 december 2007
Trådstartare
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

öööhhhh....... hmm

nee, men för att vara seriös för en stund så är det ju en idé... men hur ska alla betala in på en och samma gång ?  Som jag sagt tidigare så vill inte jag vara ansvarig för någon ekonomi och sen tror jag inte så många känner för att skicka pengar till någon dom inte känner...

Bara man har en samlingsplats och en tid dagen efter så är det ju egentligen lungt smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 december 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

öööhhhh....... hmm

Det håller jag med om oxå:)det finns nog ingen som vill ta hand om en sån summa eller skicka te nån man inte känner:P
men om man ska boka själv så kanske man kan upplysa campingen att vi kör garaget touren så de e medvetna om det och att ett 40tals bilar kommer boka på samma plats så de försöker åtminstone hålla bilarna något samlade:P

3 390 Inlägg
5 december 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

öööhhhh....... hmm

Det håller jag med om oxå:)det finns nog ingen som vill ta hand om en sån summa eller skicka te nån man inte känner:P
men om man ska boka själv så kanske man kan upplysa campingen att vi kör garaget touren så de e medvetna om det och att ett 40tals bilar kommer boka på samma plats så de försöker åtminstone hålla bilarna något samlade:P

Jaaa, man kan ju ringa och kolla läget om det överhuvudtaget finns möjlighet...  sen om vissa känner för att ta hotell eller något annat så är ju det som östersjön, valfritt wink

Som sagt, bara vi  gemensam kommer fram till en tid och samlingsplats på morgonen efter så är det ju lungt tongue

1 752 Inlägg
5 december 2007
WeDo skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

öööhhhh....... hmm

Jaaa, man kan ju ringa och kolla läget om det överhuvudtaget finns möjlighet...  sen om vissa känner för att ta hotell eller något annat så är ju det som östersjön, valfritt wink

Som sagt, bara vi  gemensam kommer fram till en tid och samlingsplats på morgonen efter så är det ju lungt tongue

Känns lite som att det skulle vara det smidigaste faktiskt...tongue O man kan ju som sagt ringa o förvarna campingarna en tid innan så dom kanske om dom är jättesnälla "reservera" några platser åt oss glada campare:D

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

501 Inlägg
5 december 2007
Men är inte själva "campingen" en del av grejjen? Tror det blir mycket roligare om alla är samlade hela tiden tongue

OBS: Ironi

1 752 Inlägg
5 december 2007
Wee skrev:
Men är inte själva "campingen" en del av grejjen? Tror det blir mycket roligare om alla är samlade hela tiden tongue

Så sant...tongue

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
5 december 2007
Tror inte ni ångrar er om ni fortsätter till helsingborg efter halmstad.. för nattliga aktiviteter i hamnen smile

1 779 Inlägg
5 december 2007
_ZooN_ skrev:
Tror inte ni ångrar er om ni fortsätter till helsingborg efter halmstad.. för nattliga aktiviteter i hamnen smile

säger du bara för att vara tuff tongue hehe nä men ja tror dig de e nog roliga saker men du får gärna fixa en karta eller något så man vet vart allt händer i staden. :d

3 390 Inlägg
5 december 2007
Trådstartare
Wee skrev:

Absolut är det det..... Men 100 ggr svårare att samordna allt.... Om man ta t.ex. Gatbilar som också har en tour så är det ju lättare för dom då folk betalar in till dom i förväg för allt (boende,mat etc.) vilket också är en säkerhet för att alla ska med... Här har vi ju egentligen inte en aning om alla verkligen är på plats i gbg den 23/7....

Det kan ju faktiskt vara så illa att vi står där en 10-15 bilar.... och vad ska vi säga till alla campingar som vi ringt och bokat 40 plaser hos....?

1 779 Inlägg
5 december 2007
de skulle ju vart grymt om man hde kunnat hyra en stor stuga på dom olika campingarna. de blir ju grym stämning då tror jag. big_smile eller de kanske e det ni planerar big_smile

1 752 Inlägg
5 december 2007
akakaboto skrev:
de skulle ju vart grymt om man hde kunnat hyra en stor stuga på dom olika campingarna. de blir ju grym stämning då tror jag. big_smile eller de kanske e det ni planerar big_smile

Hehe ja det skulle ju vara lite småmysigt faktiskt!big_smile Man kommer ju ganska nära inpå varandra då iaf...tongue som sagt, STÄMMNING! lol

3 390 Inlägg
5 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

Hehe ja det skulle ju vara lite småmysigt faktiskt!big_smile Man kommer ju ganska nära inpå varandra då iaf...tongue som sagt, STÄMMNING! lol

hmmmmmmm hmm

1 779 Inlägg
5 december 2007
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

hmmmmmmm hmm

typ dela säng.. pixpax för kalle. big_smile

1 752 Inlägg
5 december 2007
Men det finns la knappast så stora stugor så att ALLA som åker med får plats i va? skulle ju vara ett hotell isånna fall...tongue Men annars så tänkte jag att jag kan höra med farsgubben om han kan kolla upp lite boende åt oss när vi är i kära gamla östergötland. Han jobbar på en folkhögskola som oxå har vandrarhem typ, tror att alla skulle kunna få plats där om inte norrmännen är snabba o tar dom iomed dragstern. Men det ligger typ några kilometer utanför Mantorp, så då blir det ju ingen övernattning i Nkpg men det kanske inte gör nått??

Sök