3267
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 752 Inlägg
6 december 2007
Diabel skrev:
det finns bara en brud på listan .... tycker nästan synd om henne smile

Nae finns la två va?tongue haha men aa tycker nog allt lite synd om dom! Om det inte är några utav er som kommer o ha med sig sin respektive?smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

172 Inlägg
6 december 2007
48 killar vs 2 tjejer .... ouch sääger jag barA:)

Kör du först så väntar jag där framme

1 779 Inlägg
6 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
Diabel skrev:

Nae finns la två va?tongue haha men aa tycker nog allt lite synd om dom! Om det inte är några utav er som kommer o ha med sig sin respektive?smile

kanske tar med min beror lite på hur hon e ledig och om hon vill. big_smile hehe.. tjejer e ju så kräsna av sig. de ska finnas stor mjuk säng å varma duscha m.m big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

neckwomen_88
6 december 2007
3 tjejer är det faktiskt wink volvo, vw och audi kör dom...(creds till dig med audin, den är fin)

...nu platsar ju inte min bil, och jag kan inte garantera att det är jätte-omgjord till sommaren...så...hade annars tyckt det varit skitkul!

men som sagt...

172 Inlägg
6 december 2007
neckwomen_88 skrev:
3 tjejer är det faktiskt wink volvo, vw och audi kör dom...(creds till dig med audin, den är fin)

...nu platsar ju inte min bil, och jag kan inte garantera att det är jätte-omgjord till sommaren...så...hade annars tyckt det varit skitkul!

men som sagt...

jobba på du bara: )

172 Inlägg
6 december 2007
Diabel skrev:
neckwomen_88 skrev:

men som sagt...

jobba på du bara ... annars har jag en plats i bilen smile

neckwomen_88
6 december 2007
....pfff

på första sidan står nu att det är fullt, så dom enda tjejerna förutom dom tre nyss nämda kommer sannolikt vara flickvänner...tur att det finns gott om fruntimmer runt om i sverige, ni ska ju en jävla bit tongue  fast å andra sidan lär väl inte exakt alla på den listan följa med när det väl kommer till kritan...?

ingen anmälningsavgift har jag sett (bara skumläst) utan bara för dekalen....varför gränsen på 45 bilar? för att inte det administrativa ska bli för stort?
eller tar ni med dom 45 hottest ride som anmäler intresse, dvs att dom som står nu åker ut om ngn häftigare kommer in? väldigt osvenskt, mycket intressant...big_smile

inte sett ngt datum? något preliminärt?

no drive - no ride wink   åker hellre min bil än glider i ngn annans glassigare ^^

172 Inlägg
6 december 2007
neckwomen_88 skrev:
....pfff

på första sidan står nu att det är fullt, så dom enda tjejerna förutom dom tre nyss nämda kommer sannolikt vara flickvänner...tur att det finns gott om fruntimmer runt om i sverige, ni ska ju en jävla bit tongue  fast å andra sidan lär väl inte exakt alla på den listan följa med när det väl kommer till kritan...?

ingen anmälningsavgift har jag sett (bara skumläst) utan bara för dekalen....varför gränsen på 45 bilar? för att inte det administrativa ska bli för stort?
eller tar ni med dom 45 hottest ride som anmäler intresse, dvs att dom som står nu åker ut om ngn häftigare kommer in? väldigt osvenskt, mycket intressant...big_smile

no drive - no ride wink   åker hellre min bil än glider i ngn annans glassigare ^^

haha här försökte man vara snäll smile sen tycker jag att om intresset blir stort så kan bilantalet öka ... vi vill nog inte heller skapa kaos på vägen ... 45 bilar i en karavan är inte lite

90 Inlägg
6 december 2007
men vi kna inte bli föär många heller  blir det för stångt om vi ska ställa u osv  så hoppa det inte bli fler spelar ingen roll om det är tre tjejer eller 20 man åker väl med för man ska ha roligt inte bara ragga=)

jag o vovven min

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
neckwomen_88 skrev:
....pfff

* Datum står i första inlägget.... 23-27 Juli....

* Gränsen på 45 bilar, jaa, för att lättare kunna amordna allt, övernattning, utställningar (och rentav sammanhållningen)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 833 Inlägg
6 december 2007
Kanske skulle ha ett par reserver. Kan ju hända vad som, så att vissa faller bort hmm Men det kanske inte gör något om det blir några man mindre.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

393 Inlägg
6 december 2007
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Smidigast vore väll om man kommer fram med ett förslag på dekal, lämnar in hos nån dekalfirma i götet o sen så får vi som ska ha dekalerna göra en specialbeställning typ med nån superhemlig kod eller nått sånt?så kan dom skicka en uppdaterad lista till typ Wedo med vilka som har betalt? Så är det ju bara att nån hämtar ut dom på morgonen när vi åker sen?smile

Men skulle inte Chrizz kolla upp detta med Dekaltrim ?

Jag har en syrra som har en firma som gör dekaler om inte Chrizz får fram nå så kan ja höra mä henne...

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
Diabel skrev:

haha,vi brudar klarar oss nog ska ni se:cool:vi e 3 brudar me på touren:P..men jag e ensam att köra från Götet men jag ska nog klara mig te nästa brud joinar tåget:P..sen kommer den 3.e cool

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
Tänkte är det nån i gruppen som har lite kontakt med nån på Mantorp park?? Vore ju najs om man ev skulle kunna fixa in oss alla inne på området under dragstern! om man skulle kunna ha typ nån utställning eller något liknande?
bara en tanke...tongue

Ska kolla vad som går att ordna:cool:tur att man har kontakter:P3 stycken som brukar jobba där under Videc festivalen och under alla andra ställningar;)...ska ringa brorsan och höra om han kan fråga den högre chefen om det här...kan informera om att i somras var Gatbilar där under fesivalen och hade utställning:)...ska göra mitt bästa och charma min kära bror...får la locka me en platta öl,brukar gå lättare då:P

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
6 december 2007
Såg att ni hade pratat om ledarbilar och så , kan tänka mig köra först i norrköping smile känner till alla vägar och platser folk brukar ha race och träffar tongue

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
Mr_Jetta skrev:
Såg att ni hade pratat om ledarbilar och så , kan tänka mig köra först i norrköping smile känner till alla vägar och platser folk brukar ha race och träffar tongue

Låter kanon... smile

Kan inte annat än att säga att man är liiiiiite glad för tillfället.... Fick mail från redaktionen på gatbilar.se där dom sa att dom ville publicera min bil i tidningen big_smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 december 2007
WeDo skrev:
Mr_Jetta skrev:

Låter kanon... smile

Kan inte annat än att säga att man är liiiiiite glad för tillfället.... Fick mail från redaktionen på gatbilar.se där dom sa att dom ville publicera min bil i tidningen big_smile

Grattis WeDo:P.....det ser vi fram emot att få läsa o se i tidningen:D

104 Inlägg
6 december 2007
varför bara 45 bilar?
jag skulle vilja vara med från jönköping, kan kontakta lite lokala tidningar och så.
har ju även ett litet produktionsbolag som håller på med bilfilmer så filmas kommer det göras i såna fall.
finns det plats för en evo 8 eller?

det står säkert redan varför det bara är 45 bilar men jag palar fan inte läsa igenom 51 sidor.
pma om de går bra Mvh Marcus
Senast redigerat av Mr_And_Mrs_Evo (6 december 2007)

Stöd vårat produktionsbolag inom bilsport, handla i vår butik.
http://www.monkeyskull.se

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
Mr_Jetta skrev:

Låter kanon... smile

Grattis WeDo:P.....det ser vi fram emot att få läsa o se i tidningen:D

Tack smile Vet ej vilket nummer det blir än....

172 Inlägg
6 december 2007
orka med offtopic .... grattis iaf smile

men hur ska ni göra om vi e tex max antal bilar dvs 45 ... å några 240 raggare hänger efter oss hela dan ? smile

Sök