3878
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
Diabel skrev:
orka med offtopic .... grattis iaf smile

men hur ska ni göra om vi e tex max antal bilar dvs 45 ... å några 240 raggare hänger efter oss hela dan ? smile

Haha... inte mkt vi kan göra va ?   Kan ju inte direkt hindra folk från att köra bil på almän väg... Fast alla som är med i Touren sticker ju ut av den anledningen att vi har Tour dekaler på bilarna...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

676 Inlägg
6 december 2007
är de några krav på bilarna? wink

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
Foffis skrev:

Läs första inlägget.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

676 Inlägg
6 december 2007
WeDo skrev:
Foffis skrev:

Läs första inlägget.....

oj var en ny tråd, såg inte...

fan att man inte har någon speciell bil =/ antar att en relativt orginal Audi S2 inte duger heller då... darn, bättre lycka nästa gång smile

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
Foffis skrev:
WeDo skrev:
Foffis skrev:

Läs första inlägget.....

oj var en ny tråd, såg inte...

fan att man inte har någon speciell bil =/ antar att en relativt orginal Audi S2 inte duger heller då... darn, bättre lycka nästa gång smile

och andra sidan så är det fullt på listan nu...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 december 2007
Så...nu har jag fått numret till killen som har hand om allt på Mantorp Park...nu får ni hoppas på att min charm räcker till att få oss platser på Videc Festivalen,som enligt min bror ska väldigt svårt att få platser till=/...får la åka ut te Mantorp i kort kjol och fjäska te platserna,haha;)...men det kostar att få in bilarna enligt brorsan,hur mycket får jag ju ta reda på så jag gör väl en koll med Fredrik först å så återkommer jag te tråden med priserna imorrn...brorsan kunde säkert fixa det härra men han tycker det e bättre att en brud gör det,bah....sparkar på honom om inte det här fixar sig och några bärs lär han ju inte få då;)....annars får ni skicka dit eller be nån annan ringa dit;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 december 2007
theangel6 skrev:
Så...nu har jag fått numret till killen som har hand om allt på Mantorp Park...nu får ni hoppas på att min charm räcker till att få oss platser på Videc Festivalen,som enligt min bror ska väldigt svårt att få platser till=/...får la åka ut te Mantorp i kort kjol och fjäska te platserna,haha;)...men det kostar att få in bilarna enligt brorsan,hur mycket får jag ju ta reda på så jag gör väl en koll med Fredrik först å så återkommer jag te tråden med priserna imorrn...brorsan kunde säkert fixa det härra men han tycker det e bättre att en brud gör det,bah....sparkar på honom om inte det här fixar sig och några bärs lär han ju inte få då;)....annars får ni skicka dit eller be nån annan ringa dit;)

E det nån annan som känner sig utmanad att ta den uppgiften så hojja te så får den nummret te Fredrik...annars så litar ni på min charm;)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 december 2007
WeDo skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

Låter kanon... smile

Kan inte annat än att säga att man är liiiiiite glad för tillfället.... Fick mail från redaktionen på gatbilar.se där dom sa att dom ville publicera min bil i tidningen big_smile

Grattis WeDo:P.....det ser vi fram emot att få läsa o se i tidningen:D

Tack smile Vet ej vilket nummer det blir än....

ska hålla koll:P

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 december 2007
Innan jag ringer och pratar med Fredrik så vill jag kolla upp en sak med er...är det lördagen som vi kommer rulla in på Mantorp Park?om man tar en titt på planeringen så upptäcker man rätt snart att åka in på Mantorp Park innebär att vi kommer nog vara där ett par timmar och sen fortsätta ner mot Halmstad vilket innebär att vi kommer troligtvis in i Halmstad på kvällen....eller?Och där nere var det något drag vid nån hamn på kvällen oxå...

2 283 Inlägg
6 december 2007
Kan inte hela trippen börja en dag tidigare?

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
Pikey skrev:
Kan inte hela trippen börja en dag tidigare?

Jooo, klart den kan...

3 390 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
Innan jag ringer och pratar med Fredrik så vill jag kolla upp en sak med er...är det lördagen som vi kommer rulla in på Mantorp Park?om man tar en titt på planeringen så upptäcker man rätt snart att åka in på Mantorp Park innebär att vi kommer nog vara där ett par timmar och sen fortsätta ner mot Halmstad vilket innebär att vi kommer troligtvis in i Halmstad på kvällen....eller?Och där nere var det något drag vid nån hamn på kvällen oxå...

Vi får väl se om vi inte kan ha en övernattning där då ?? Kalle_Ponken  kanske kunde fixa en stuga några kilometer från mantorp.. vore ju kalas isf smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 december 2007
WeDo skrev:
theangel6 skrev:

Vi får väl se om vi inte kan ha en övernattning där då ?? Kalle_Ponken  kanske kunde fixa en stuga några kilometer från mantorp.. vore ju kalas isf smile

Då säger jag lördag te Fredrik att våra bilar vill rulla in:Phoppas det går att ordna nu:D

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 december 2007
Nu är Mantorp ordnat för 45 bilar men de behöver veta antalet i bilarna...nästa vecka ska jag dit på träff.De ska slänga ihop nåt som passar ang våra bilar.De har fått forumet hit så de går in och kikar lite på våra bilar och planeringar...WeDo:skriv in Veidec Festivalen på planeringen nu den 26 och de vill att vi är där från morgon till kväll för att kunna ordna lite för våra bilar;).....så innan nästa vecka vore bra om man på ett ungefär vet hur många det kommer finnas i bilarna.Har ju med priser att göra och ett paketpris kommer läggas fram=)

3 390 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
theangel6 skrev:
Nu är Mantorp ordnat för 45 bilar men de behöver veta antalet i bilarna...nästa vecka ska jag dit på träff.De ska slänga ihop nåt som passar ang våra bilar.De har fått forumet hit så de går in och kikar lite på våra bilar och planeringar...WeDo:skriv in Veidec Festivalen på planeringen nu den 26 och de vill att vi är där från morgon till kväll för att kunna ordna lite för våra bilar;).....så innan nästa vecka vore bra om man på ett ungefär vet hur många det kommer finnas i bilarna.Har ju med priser att göra och ett paketpris kommer läggas fram=)

Fy fan big_smile  Bra jobbat ..... Det läggs in med en gång... !  Ska vi få ställa ut där alltså eller ?

3 390 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
ska vi börja touren på onsdagen då istället eller ... om inte så kommer vi komma till halmstad på söndagen vilket känns lite tråkigt.... MEN gör vi det så kanske det blir problem i Gävle hos mds... För där var ju Torsdagen bäst att vi kom......

28 Inlägg
7 december 2007
stannar vi inte till i jönköping nu lr? måste säga att det ser himla bra ut

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 december 2007
WeDo skrev:
theangel6 skrev:

Fy fan big_smile  Bra jobbat ..... Det läggs in med en gång... !  Ska vi få ställa ut där alltså eller ?

Japp,utställning kommer att ske där...ska jobba fram ett koncept ihop med Mantorp Park,skickade ett mail te dig,vore jättebra om jag har dig att bolla med,då jag ska dit för att ordna allt:P...haha,kan tala om att nån kort kjol behövdes inte;)

2 283 Inlägg
7 december 2007
Men det hade varit roligare om vi hade kommit till finalen på Lördagen ju.
Fast det kan ju bli problem med MDS där då.

Hmm... Kan de inte ta det på Onsdagen annars?

Peace. smile

R.I.P. Michael Jackson!

236 Inlägg
7 december 2007
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
theangel6 skrev:

Japp,utställning kommer att ske där...ska jobba fram ett koncept ihop med Mantorp Park,skickade ett mail te dig,vore jättebra om jag har dig att bolla med,då jag ska dit för att ordna allt:P...haha,kan tala om att nån kort kjol behövdes inte;)

Fyy fan va kul d här kommer bli. för d e ju inte så att man längtar ännu mera nu:P

hoppas att allt folk tar allt på allvar och inte hoppar av nu.
Riktigt kul att detta har ordnats.

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

Sök