3513
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
Mr_And_Mrs_Evo skrev:
är det inte bättre ni försöker fixa en utställning i JKPG?
motorintresset är väligt stort här och det finns mycket tidningar som gillar sånt, även poliser som inte gillar fina bilar i denna hålan.

jag tror vi får mer uppmärksamhet av att ställa ut under Veidec Festivalen på Mantorp än i jkpg ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

671 Inlägg
8 december 2007
Evo-Danne skrev:
Denna tråd har ja missat totalt tongue hade lite tråkigt så här mitt på dagen så ja bestämde mig för att kolla upp bilarna som ska vara med på denna tour då det står att:

Bilarna ska vara med i någon av följande kategorier:

* Extrem
* Streetcar
* Veteran (utstickande, unik)

Kom fram till följande smile

I första kategorin Extrem finns 3st bilar

I andra kategorin Streetcar finns 18st bilar

I tredje kategorin finns 1st bil

Finns alltså 22st bilar som uppfyller kraven att få vara med big_smile

Dom andra 23 bilar som inte ingår i någon av ovanstående kategori finns i följande:

Styling 16st bilar

Power 2st bilar

5st är inte ens nominerade roll

Lite onödigt vetande lol

min iallafall kommer bli streetcar i vår när kjolpaketet kommer. sen så wink kommer bli sjukt najs.  hur kan man ha missat denna tråd? den har ju varit väldigt aktiv... 54 sidor hittils !! undra hur många sidor den e uppe i den 23:e juli ... 200 ??

Second is the first loser

Statligt anställd
215 Inlägg
8 december 2007
Evo-Danne skrev:
Denna tråd har ja missat totalt tongue hade lite tråkigt så här mitt på dagen så ja bestämde mig för att kolla upp bilarna som ska vara med på denna tour då det står att:

* Extrem
* Streetcar

Dom andra 23 bilar som inte ingår i någon av ovanstående kategori finns i följande:

Styling 16st bilar

Power 2st bilar

Lite onödigt vetande lol

Kan bara gå i god för min egen bil. Men jag tror, och hoppas att det är fler än jag, som kommer att ha bilar som kommer passa fin in i touren även om bilderna på garaget inte ser mycket ut för världen just nu.

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

1 752 Inlägg
8 december 2007
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
Nu är Mantorp ordnat för 45 bilar men de behöver veta antalet i bilarna...nästa vecka ska jag dit på träff.De ska slänga ihop nåt som passar ang våra bilar.De har fått forumet hit så de går in och kikar lite på våra bilar och planeringar...WeDo:skriv in Veidec Festivalen på planeringen nu den 26 och de vill att vi är där från morgon till kväll för att kunna ordna lite för våra bilar;).....så innan nästa vecka vore bra om man på ett ungefär vet hur många det kommer finnas i bilarna.Har ju med priser att göra och ett paketpris kommer läggas fram=)

Fy fan så bra jobbat Lotta!!!!!!!!!big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Jo angående boendet, farsan trodde att det fortfarande finns platser men han ska kolla upp det senast måndag!(han är halvt sjukskriven så han har inte jobbat tors-fredag) Men vet vi exakta datumet nu då?? Blir det från fredagnatt-lördag??

Här kommer en länk där det står lite lätt om boendet iaf, får se om dom inte kan gå ner lite i priset om det är så att ni tycker det är för högt tongue

http://www.lunnevad.se/index.php?option … ;Itemid=15

O angående mat o frukost o sånt så finns det ett stort köpcentrum i Mantorp som man kan inhandla mat på med om detskulle vara så att man inte vill betala extra för frukosten smile

Fy satan så underbart kul det här kommer o bli!!big_smile Kommer firas med en hel dag i snickerboa imorn bara för det!!wink

Ha det gött!!big_smile

hehe okej men allt står ju i inlägg #1 =P daaah. full nu igen.

Haha ja om det hade vart så väl ändå!wink Var nog bara trötter:P

Lotta: Ja klart att jag kan följa med på mötet om det är så!big_smile säg bara till när o var så kommer jag! wink

Sen tänkte jag oxå på en sak angående den eventuella övernattningen här i Mantorp, nu ska jag vara ärlig o säga direkt att jag tror ju att det är mer "drag" på det i jönköping än vad det är här:P Men så fick jag en snilleblixt o kom på att Lkpg ligger ju trotts allt bara 2mil härifrån o där brukar dom ganska ofta ha träffar...Ska man kanske ge sig på o anordna en träff i Lkpg på kvällen sen eller om vi bara ska ta det lugnt o ha typ grillkväll eller nått om vädret tillåter?smile
Senast redigerat av Kalle_Ponken (8 december 2007)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

3 390 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Jo angående boendet, farsan trodde att det fortfarande finns platser men han ska kolla upp det senast måndag!(han är halvt sjukskriven så han har inte jobbat tors-fredag) Men vet vi exakta datumet nu då?? Blir det från fredagnatt-lördag??

Här kommer en länk där det står lite lätt om boendet iaf, får se om dom inte kan gå ner lite i priset om det är så att ni tycker det är för högt tongue

O angående mat o frukost o sånt så finns det ett stort köpcentrum i Mantorp som man kan inhandla mat på med om detskulle vara så att man inte vill betala extra för frukosten smile

Fy satan så underbart kul det här kommer o bli!!big_smile Kommer firas med en hel dag i snickerboa imorn bara för det!!wink

Ha det gött!!big_smile

Lotta: Ja klart att jag kan följa med på mötet om det är så!big_smile säg bara till när o var så kommer jag! wink

Sen tänkte jag oxå på en sak angående den eventuella övernattningen här i Mantorp, nu ska jag vara ärlig o säga direkt att jag tror ju att det är mer "drag" på det i jönköping än vad det är här:P Men så fick jag en snilleblixt o kom på att Lkpg ligger ju trotts allt bara 2mil härifrån o där brukar dom ganska ofta ha träffar...Ska man kanske ge sig på o anordna en träff i Lkpg på kvällen sen eller om vi bara ska ta det lugnt o ha typ grillkväll eller nått om vädret tillåter?smile

Jaaa, det kanske går att ha något i lkpg.... Men Hur gör vi nu med halmsta... ska vi åka ner dit så vi är där på lördag kväll eller söndag förmiddag ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
8 december 2007
Beror ju lite på hur länge vi "måste" vara inne på Mantorp park känns det som för mig iaf...Om vi kan vara klara för o åka vid typ kl 15-16 så vore det ju riktigt najs o dra ner till Halmstad direkt!big_smile Men det lär ju ta åtminstonde 3-4 timmar innan vi kommer ner så kommer vi inte ifrån tidigare från parken så vore det kanske skönast o stanna eller dra vidare ner mot jönköping! Man lär ju vara ganska så trött efter en heldag där inne på parken med skulle jag tro...tongue

3 390 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Beror ju lite på hur länge vi "måste" vara inne på Mantorp park känns det som för mig iaf...Om vi kan vara klara för o åka vid typ kl 15-16 så vore det ju riktigt najs o dra ner till Halmstad direkt!big_smile Men det lär ju ta åtminstonde 3-4 timmar innan vi kommer ner så kommer vi inte ifrån tidigare från parken så vore det kanske skönast o stanna eller dra vidare ner mot jönköping! Man lär ju vara ganska så trött efter en heldag där inne på parken med skulle jag tro...tongue

Jooo, sant... men isf så måste vi nog dra rätt tidigt ifårn jkpg på morgonen....

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 december 2007
Blue-Angel skrev:
Evo-Danne skrev:

* Extrem
* Streetcar

Styling 16st bilar

Power 2st bilar

Lite onödigt vetande lol

Kan bara gå i god för min egen bil. Men jag tror, och hoppas att det är fler än jag, som kommer att ha bilar som kommer passa fin in i touren även om bilderna på garaget inte ser mycket ut för världen just nu.

Ni som anmärker väldigt om en plats till den här touren,se te och maila mig då=)ska anordna en biltour te Gatebil 27-29 juni 2008,men se te då att bilen håller det ni snackar om;)ang.Gatebil så kommer det en tråd på forumet snart=)nu får ni en chans att få med era bilar som inte fått en här,gäller vara ute i god tid...men den ska vara stylad,unik och liknande som här=)...våra bilar som fick vara med har något speciellt...min sambo fick inte med sin,men inte gnäller han eller kollar upp alla andras bilar...och hans ska oxå fixas nu under vintern...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Ha det gött!!big_smile

Kalle;har ju redan ditt mobilnummer:Pså jag smsar eller ringer dig ang Mantorp:D...får en date me dig:lol:...

Nog e det drag i Linköping allt på sommaren...ta tag i saken nu grabbar som bor här i Östergötland..jag har gjort mitt;)fixa te nåt nu...cool

1 752 Inlägg
8 december 2007
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

Kalle;har ju redan ditt mobilnummer:Pså jag smsar eller ringer dig ang Mantorp:D...får en date me dig:lol:...

Nog e det drag i Linköping allt på sommaren...ta tag i saken nu grabbar som bor här i Östergötland..jag har gjort mitt;)fixa te nåt nu...cool

Haha bara hoppas att Johan inte blir avis då! lol tongue Men som sagt det är bara o ringa eller smsa så får vi se om jag kan!

Hehe måste ju veta först om vi stannar här eller om vi drar oss neråt direkt efter Veidech ju...Dah lixom! big_smile

?
1 038 Inlägg
8 december 2007
WeDo skrev:
haha... mjooo, men om du orkat ta reda på allt det sär så läs genom hela tråden, där får du veta varför det är så...

Jo förvisso, smile visst hade ja tråkigt men inte så tråkigt som att läsa igenom 53 sidor big_smile

Va inge illa menat mot er som fixar detta utan som ja skrev, onödigt vetande big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

?
1 038 Inlägg
8 december 2007
kohler skrev:
min iallafall kommer bli streetcar i vår när kjolpaketet kommer. sen så wink kommer bli sjukt najs.  hur kan man ha missat denna tråd? den har ju varit väldigt aktiv... 54 sidor hittils !! undra hur många sidor den e uppe i den 23:e juli ... 200 ??

De tror ja säkert wink

Kan bero på att ja legat ute på jobb 1mån å inte haft tillgång till dator roll

Mvh Danne

?
1 038 Inlägg
8 december 2007
Blue-Angel skrev:

Eftersom ja kollat på varje bil som ska vara med så kan ja hålla med dig om att alla passar in i touren big_smile men ja har väl aldrig påstått något annat heller roll

Mvh Danne

?
1 038 Inlägg
8 december 2007
theangel6 skrev:
Ni som anmärker väldigt om en plats till den här touren,se te och maila mig då=)ska anordna en biltour te Gatebil 27-29 juni 2008,men se te då att bilen håller det ni snackar om;)ang.Gatebil så kommer det en tråd på forumet snart=)nu får ni en chans att få med era bilar som inte fått en här,gäller vara ute i god tid...men den ska vara stylad,unik och liknande som här=)...våra bilar som fick vara med har något speciellt...min sambo fick inte med sin,men inte gnäller han eller kollar upp alla andras bilar...och hans ska oxå fixas nu under vintern...

Shit va är de här neutral va ju bara lite onödigt vetande smile

Vad får ni ifrån att jag gnäller roll

Inte en chans att ja skulle gnälla för att min bil inte kom med, vill inte vara med och har inte ens ansök, kan bero på att ja upptäckte tråden idag och om ja nu mot förmodan skulle vilja ha min bil med så skulle ja väl maila han som starta tråden big_smile

Mvh Danne

3 390 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
Evo-Danne skrev:
Blue-Angel skrev:

Eftersom ja kollat på varje bil som ska vara med så kan ja hålla med dig om att alla passar in i touren big_smile men ja har väl aldrig påstått något annat heller roll

haha... nej nej... men i början så var det folk hela tiden som retade sig på att det bara skulle vara med stylade bilar... Så så fort någon nämner det så börjar alla hugga här big_smile hehe.... men nu har det lugnat ner sig... smile

?
1 038 Inlägg
8 december 2007
WeDo skrev:
Evo-Danne skrev:
Blue-Angel skrev:

haha... nej nej... men i början så var det folk hela tiden som retade sig på att det bara skulle vara med stylade bilar... Så så fort någon nämner det så börjar alla hugga här big_smile hehe.... men nu har det lugnat ner sig... smile

Jaha, okey de förklarar en del big_smile men mig retar de inte smile

Mvh Danne

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 december 2007
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Haha bara hoppas att Johan inte blir avis då! lol tongue Men som sagt det är bara o ringa eller smsa så får vi se om jag kan!

Hehe måste ju veta först om vi stannar här eller om vi drar oss neråt direkt efter Veidech ju...Dah lixom! big_smile

Kalle;du märker det när du träffar Johan nästa gång:lol:han e inte avis på det sättet,han visste att jag skulle höra med dig:P....men du har la kvällen innan på dig att fixa nåt i linköping...DAH lixom:rolleyes:

236 Inlägg
8 december 2007
Tänkte bara kolla en extra gång om d e bestämt om man ska boka boende sj lr hur d blir under trippen?

allt kalart me utställningen på mantorp? längtar tok mycke

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

3 390 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
Jag kommer skicka ut pm till alla (då det verkar som att vissa inte följer utvecklingen i denna tråd) på hur många ni kommer bli i respektive bil angående Veidec Festivalen..

(SENARE FRÅGA) Sen undrar jag om vi ska göra så att alla som ska med skickar PM innan det är dags med Nick, Namn och reg nummer på bilen... så vi delar ut dekaler till rätt bil/person då det kanske kommer vara andra bilar än tour bilarna på uppsamlingsplatserna ?

1 752 Inlägg
8 december 2007
Absolut!big_smile Bra tänkt där!wink Längtar längtar längtar längtar!!!!big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Sök