Vad har du beställt för MDS grejer?Jag vet inte om jag kommer lägga ner så mycket mer ljud på min just nu...turbon och massa annat ska köpas:P...
´ har beställt denna basen MDS Audiophile TEAMR12 12" bashögtalare och detta steget MDS Audiophile TEAM1CH mono klass-D slutsteg och sen ska dt in mkt mer men ekonomin tillåter inte det just nu så får vänta till nästa löning:D....
Låter hel nice ju:P....det kostar ju en hel del att slänga in ljud i bilen:rolleyes:...ska bli grymt få höra ditt ljud sen=)
jo det är ju ett par lakan man får hosta upp:P men va fan ska man annars lägga om på om inte på bilen:D mm jag är rätt spänd på att får höra det själv:D
instämmer:P...lägger oxå ner en hel del på bilen...hihi...men min e snart komplett så jag får väl satsa på ljud sen och sen får jag köpa mig ett nytt objekt att börja på:rolleyes:...BMW;)
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Kommer in här och önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!!!!efter klockan 00.00 börjar riktiga nedräkningen för touren,då e vi på rätt år!!!!!!LÄNGTAR!!!!!
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Gott nytt ar pa er! Sjalv tjuvstartade jag 6 timmar fore... orka vanta navars
bra jobbat wedo och chrizz ... sa grymt mkt overskadligare nu med listan dar man kan se alla bilarna axa!
Ensam Opel vart man axa.. till skillnad for er som har volvo..jisses va manga... och fina for den delen!
kommit pa natt bra satt att kolla antalet aktiva? maila alla och de som inte svarar inom.... 1 manad? hamnar pa reservlistan istallet...? vad tycker ni.. man vill ju ha aktiva deltagare
Gott nytt ar pa er! Sjalv tjuvstartade jag 6 timmar fore... orka vanta navars
bra jobbat wedo och chrizz ... sa grymt mkt overskadligare nu med listan dar man kan se alla bilarna axa!
Ensam Opel vart man axa.. till skillnad for er som har volvo..jisses va manga... och fina for den delen!
kommit pa natt bra satt att kolla antalet aktiva? maila alla och de som inte svarar inom.... 1 manad? hamnar pa reservlistan istallet...? vad tycker ni.. man vill ju ha aktiva deltagare
mm d lätt ju bra mmm ensam seat me hehe alltid roligt
tycker d va en bra ide om antalet aktiva för som d e nu så e d la kanske hälften.
D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till