5807
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 december 2007
Tobbe87 skrev:
theangel6 skrev:
Tobbe87 skrev:
Vad har du beställt för MDS grejer?Jag vet inte om jag kommer lägga ner så mycket mer ljud på min just nu...turbon och massa annat ska köpas:P...

´
har beställt denna basen MDS Audiophile TEAMR12 12" bashögtalare
och detta steget MDS Audiophile TEAM1CH mono klass-D slutsteg
och sen ska dt in mkt mer men ekonomin tillåter inte det just nu så får vänta till nästa löning:D....

Låter hel nice ju:P....det kostar ju en hel del att slänga in ljud i bilen:rolleyes:...ska bli grymt få höra ditt ljud sen=)

jo det är ju ett par lakan man får hosta upp:P
men va fan ska man annars lägga om på om inte på bilen:D
mm jag är rätt spänd på att får höra det själv:D

instämmer:P...lägger oxå ner en hel del på bilen...hihi...men min e snart komplett så jag får väl satsa på ljud sen och sen får jag köpa mig ett nytt objekt att börja på:rolleyes:...BMW;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
31 december 2007
Kommer in här och önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!!!!efter klockan 00.00 börjar riktiga nedräkningen för touren,då e vi på rätt år!!!!!!LÄNGTAR!!!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
31 december 2007
Trådstartare
Detsamma... GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA TOUR DELTAGARE OCH ÖVRIGA GORGARE smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
31 december 2007
Tack detsamma!!big_smile Btw: snyggt fixat på första sidan förresten Wedo!big_smile Vart kanonbra;)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

neckwomen_88
31 december 2007
Grått nytt hår på er allihopa!

I´m watching you...wink

285 Inlägg
31 december 2007
Gott nytt år big_smile

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!

3 722 Inlägg
31 december 2007
Gott Nytt År!

482 Inlägg
31 december 2007
Vill bara önska alla ett gott nytt år!!!smile   

Mvh Thimmy Modee..
Senast redigerat av T_modee (31 december 2007)

2 283 Inlägg
31 december 2007
GYTTIOOUTT Nårr äönskar pikay

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
31 december 2007
Trådstartare
Pikey skrev:
GYTTIOOUTT Nårr äönskar pikay

100 spänn på däck innan 23:00 lol   hahaha.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
31 december 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Tack detsamma!!big_smile Btw: snyggt fixat på första sidan förresten Wedo!big_smile Vart kanonbra;)

Tackar, men Chrizz ska ha en STORT tack för hjälpen med listan på bilarna, då det är han som fixat den biten... Resten kommer efter nyår smile

2 283 Inlägg
1 januari 2008
naej du vedo ag har inte somanat sanu

vi hrs imoongn

hasd bra peace

R.I.P. Michael Jackson!

Your Dream My Reality
219 Inlägg
1 januari 2008
Pikey skrev:

vi hrs imoongn

hasd bra peace

hahaha hur full e du igenteligen hahaha:P

Vill bara önska alla en God fortsättning:D
Hoppas 2008 blir bra för er!

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

Vw trimmare
2 995 Inlägg
1 januari 2008
Pikey skrev:

vi hrs imoongn

hasd bra peace

om "några" timmar vaknar du med skallebang vill ja lova wink tur at tman skippa det i år roll

3 722 Inlägg
1 januari 2008
MeloveGolf skrev:
Pikey skrev:

vi hrs imoongn

hasd bra peace

om "några" timmar vaknar du med skallebang vill ja lova wink tur at tman skippa det i år roll

Tur att man inte bir bakis dfagen efter då!

671 Inlägg
1 januari 2008
Gott nytt ar pa er! Sjalv tjuvstartade jag 6 timmar fore... orka vanta tongue  navars

bra jobbat wedo och chrizz ... sa grymt mkt overskadligare nu med listan dar man kan se alla bilarna axa!

Ensam Opel vart man axa.. till skillnad for er som har volvo..jisses va manga... och fina for den delen!

kommit pa natt bra satt att kolla antalet aktiva? maila alla och de som inte svarar inom.... 1 manad? hamnar pa reservlistan istallet...? vad tycker ni.. man vill ju ha aktiva deltagare

Second is the first loser

236 Inlägg
1 januari 2008
kohler skrev:
Gott nytt ar pa er! Sjalv tjuvstartade jag 6 timmar fore... orka vanta tongue  navars

bra jobbat wedo och chrizz ... sa grymt mkt overskadligare nu med listan dar man kan se alla bilarna axa!

Ensam Opel vart man axa.. till skillnad for er som har volvo..jisses va manga... och fina for den delen!

kommit pa natt bra satt att kolla antalet aktiva? maila alla och de som inte svarar inom.... 1 manad? hamnar pa reservlistan istallet...? vad tycker ni.. man vill ju ha aktiva deltagare

mm d lätt ju bra mmm ensam seat me hehe alltid roligt 

tycker d va en bra ide om antalet aktiva för som d e nu så e d la kanske hälften.

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

2 283 Inlägg
1 januari 2008
Jag tycker med det med att kolla aktiva för detta är framförallt en garaget.org tour.

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
1 januari 2008
Trådstartare
Pikey skrev:
Jag tycker med det med att kolla aktiva för detta är framförallt en garaget.org tour.

är du redan på benen?? yikes  hehe

1 752 Inlägg
1 januari 2008
WeDo skrev:
Pikey skrev:

är du redan på benen?? yikes  hehe

Haha ja det var ju lite utav en skräll faktiskt..!big_smile Aja hoppas att alla hade det trevligt igår iaf!wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Sök