3845
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 januari 2008
WeDo skrev:
Jahopp, då får väl jag skriva någe jag med.. tongue  Alla paneler i bilen är lackade och klarlackade... så nu är det bara montering kvar smile   Är lackade i bilens färg och sen är det lackat en stor gripen-logo på armstödet i silver smile

Kan lägga upp bilder någon dag på hur det blev tongue

Ladda upp lite foton du så vi andra har något att beskåda:P....kanske får mig sätta lite fart här borta me:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

2 117 Inlägg
4 januari 2008
Rullar på med min också...har fixat och donat och fyllt på projekttråden en hel del wink

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=51897/

Damn! ...det är kul att fixa en egen bil lol

...och att Garaget on Tour nu är uppe i hundra/100 sidor...Wow! Snacka om mycket babbel...hehe! big_smile
Senast redigerat av shogun (4 januari 2008)

1 779 Inlägg
4 januari 2008
haha men de e alltid kul att babbla av sig lite om va mn har för sig å vad man ska göra eftersom man ska ju träffa alla tillsommaren. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 722 Inlägg
4 januari 2008
Här händer det också förändringar! Bilen ska snart lämnas för ett totallt lyft! Återkommer när det börjar hända lite mer!!

2 283 Inlägg
5 januari 2008
Här händer det ingenting väntar bara på att provmontera på fronten och sidan.

Sen ska det bytas fälgar och skit fyfan... Men den kommer bli klar big_smile Bara elmia som oroar mig

R.I.P. Michael Jackson!

2 283 Inlägg
5 januari 2008
Förresten, ska man sätta på en takvinge på bilen?
Hittade denna på www.scstyling.com artnr: is0215

R.I.P. Michael Jackson!

Your Dream My Reality
219 Inlägg
5 januari 2008
Pikey!!
Har du kollat med länstyrelsen om vi kan få köra på brogatan?

Vart ska utställningen vara i halmstad? Stora torg kanske?

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

2 283 Inlägg
5 januari 2008
Nae det är ju helg så de har nog inte öppet men tänkte dra inom där på Måndag efter skolan.
Kan försöka ordna stora torg annars är det ju micro men det är ju en bit ut :S

R.I.P. Michael Jackson!

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
5 januari 2008
Pikey skrev:
Nae det är ju helg så de har nog inte öppet men tänkte dra inom där på Måndag efter skolan.
Kan försöka ordna stora torg annars är det ju micro men det är ju en bit ut :S

Du vet om att skolan börjar på tisdag va?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 januari 2008
shogun skrev:
Rullar på med min också...har fixat och donat och fyllt på projekttråden en hel del wink

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=51897/

Damn! ...det är kul att fixa en egen bil lol

...och att Garaget on Tour nu är uppe i hundra/100 sidor...Wow! Snacka om mycket babbel...hehe! big_smile

Damn den blir snygg:P...var ju bara tvungen gå in o kolla tråden:rolleyes:

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
Kom ihåg att på Gatbilars tour 2007 så följde det med en "Service bil" hela rundan som var full med verktyg, lite lättare reservdelar, extra bensin m.m... Vad tror ni om att ha med en sån ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Your Dream My Reality
219 Inlägg
5 januari 2008
WeDo skrev:
Kom ihåg att på Gatbilars tour 2007 så följde det med en "Service bil" hela rundan som var full med verktyg, lite lättare reservdelar, extra bensin m.m... Vad tror ni om att ha med en sån ?

Det låter ju kanon alla kan ju meka lite själva om det skulle hända nått med nån bil vem vet allt kan ju hända...

3 390 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
Tobbe87 skrev:
WeDo skrev:

Det låter ju kanon alla kan ju meka lite själva om det skulle hända nått med nån bil vem vet allt kan ju hända...

Jaaa, tänkte på det... Kan ju gå att ordna "provisoriska" reparationer så bilen iaf kanske kan komma in till en verkstad istället för att stå på en motorväg ifall det skulle händå något... 

Har en SUV som skulle kunna ställa upp som det isf... Bara beställa "SERVICEBIL" dekaler och en orange "juice blandare" till den smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
6 januari 2008
hehe de låter ju riktigt bra. =P och de lär ju finnas ett gäng som e gudar på fixa motorer smile jag e inte en av dom big_smile

240 Inlägg
6 januari 2008
haha  jag ska påbörja att laga motor imorn. blev lite väl mycke snö i min förut så den  gav upp;P hehe. ngn som har en 3liters bmw diesel till salu?

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

1 779 Inlägg
6 januari 2008
hehe du kan få köpa min renualt 5a motor e väl typ en 1.2liters big_smile hahah

Your Dream My Reality
219 Inlägg
6 januari 2008
Jaha då va man på fest men hade snöjouren så kunde ej dricka:( en tjej skar sej alvarligt i hande på ett glas som gick sönder:( på väg in till sjukstugan med polarens audi a3 vad händer ju han rycker kryckan och vi voltar som fan:( tur att alla överlevde bara:) bilen ser ut som ett vrak ...va borta ett par timmar sen åkte vi tillbaka och kollade på den och jag kan inte fatta att vi bara klarade oss överhuvudtaget:( är det det man kallar änglavakt???? va 4 man i bilen ingen blev mer skadad en var vi redan är:P...ha d gutt allesammans nu ska jag sova.

3 390 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Tobbe87 skrev:
Jaha då va man på fest men hade snöjouren så kunde ej dricka:( en tjej skar sej alvarligt i hande på ett glas som gick sönder:( på väg in till sjukstugan med polarens audi a3 vad händer ju han rycker kryckan och vi voltar som fan:( tur att alla överlevde bara:) bilen ser ut som ett vrak ...va borta ett par timmar sen åkte vi tillbaka och kollade på den och jag kan inte fatta att vi bara klarade oss överhuvudtaget:( är det det man kallar änglavakt???? va 4 man i bilen ingen blev mer skadad en var vi redan är:P...ha d gutt allesammans nu ska jag sova.

aj aj aj ... Ingen toppenkväll hör jag sad    En fråga, Varför ryckte han krycka om ni var på väg till sjukan ?? yikes

3 390 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Ska vi ha med en service bil då ?? Kan länka til den intresserade om ni vill... Är en lite små "pimpad" SUV....   Sen som sagt sätter vi bara "SERVICE BIL Garaget On Tour 2008" dekaler på den och orangea juiceblandare tongue

21 Inlägg
6 januari 2008
Blir kalas:) Snart dax pojkar och flikkor cool

WeDo skrev:
Ska vi ha med en service bil då ?? Kan länka til den intresserade om ni vill... Är en lite små "pimpad" SUV....   Sen som sagt sätter vi bara "SERVICE BIL Garaget On Tour 2008" dekaler på den och orangea juiceblandare tongue

Bomber & granater, nu leker vi pirater;)

Sök