2958
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

236 Inlägg
9 januari 2008
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:
hehe ja ska med fixka lackad front. me nden e klar imon förhoppningsvis sen e de bara att beställa en tid för laackering sen e de bygge i bagaget tongue hehe. tongue

sen e de bara dvd å de med.

låter ju riktigt nice d där
nu när alla börjar greja me bilarna så vil man ju ha sommar snart:P

hehe aah de kan ja ju hålla med om. men ska du med på västkustkaravanen till elmia??

d vetifan tror inte jag e klar tills dess tyvär. men får la fösöka:P  sj då

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

1 779 Inlägg
9 januari 2008
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:

låter ju riktigt nice d där
nu när alla börjar greja me bilarna så vil man ju ha sommar snart:P

hehe aah de kan ja ju hålla med om. men ska du med på västkustkaravanen till elmia??

hehe ska väl försöka iaf. men kanske inte e klar med bagaget. men de ska iaf vara klart till touren de e målet tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

236 Inlägg
9 januari 2008
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:

hehe ska väl försöka iaf. men kanske inte e klar med bagaget. men de ska iaf vara klart till touren de e målet tongue

jaja touren måste ju allt vara klart till.
d tråkiga e att elmia e så jäkla tidigt iår kan ju va vinterväglag men får hoppas att d int e d.

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

1 779 Inlägg
9 januari 2008
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:

jaja touren måste ju allt vara klart till.
d tråkiga e att elmia e så jäkla tidigt iår kan ju va vinterväglag men får hoppas att d int e d.

mmm men e de som de va hela december så kommer ja har på min bil på vägarna. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

2 283 Inlägg
9 januari 2008
Har en fråga, när ungefär brukar ni ta ut era bilar för sommar-halvåret?

R.I.P. Michael Jackson!

172 Inlägg
9 januari 2008
detta vill jag vara med på:) jag är med hela resan från Örebro

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936

7 100 Inlägg
9 januari 2008
suck!!!
varför händer allt roligt neråt i sverige för sad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

393 Inlägg
9 januari 2008
Pikey skrev:

När snön försviner å dom har tagit bort allt grus från gatorna brukar bli nån gång i mitten på April här uppe i allafall tror ja de är! big_smile

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

Your Dream My Reality
219 Inlägg
9 januari 2008
theangel6 skrev:
_qlimax_ skrev:
theangel6 skrev:
Tänkte gå in på de olika campingarna vi haft uppe på diskussion..e inne mer på att ta en stuga och e man några stycken så blir det ju billigt när man delar upp kostnaden,men vill veta hur många som kan tänka sig dela stuga????

detta låter hur bra som helst skriv gärna me mig me på listan:P
får kosta  va d vill. dagarna tickar nu hehe

återkommer med priser imorrn över stugorna....ska kolla hur stora dom e och boka klart=)vill inte va ute i sista minuten

Jag e sugen på stugor med..jag + pasaagerare då men håller koll efter priser och grejer..

Wedo jag ska prata med han jag känner om en ramp men den blir ny då men det gör ju inget för om jag står för rampen behåller jag bara den efter touren om ingen insisterar på det då.

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

393 Inlägg
9 januari 2008
Tobbe87 skrev:
theangel6 skrev:
_qlimax_ skrev:

återkommer med priser imorrn över stugorna....ska kolla hur stora dom e och boka klart=)vill inte va ute i sista minuten

Jag e sugen på stugor med..jag + pasaagerare då men håller koll efter priser och grejer..

Wedo jag ska prata med han jag känner om en ramp men den blir ny då men det gör ju inget för om jag står för rampen behåller jag bara den efter touren om ingen insisterar på det då.

jag är också intresserad av de där mä stugorna!

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

3 390 Inlägg
9 januari 2008
Trådstartare
Tobbe87 skrev:
theangel6 skrev:
_qlimax_ skrev:

Absolut inte... Bara man du kan skicka bilder på hur den ser ut med fästanordningar och så så att man kan förbereda för att bara sätta dit den sen...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
9 januari 2008
Trådstartare
stroma skrev:
detta vill jag vara med på:) jag är med hela resan från Örebro

Läs första inlägget först tack....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

501 Inlägg
9 januari 2008
Pikey skrev:

Förra sommaren så tog jag fram bilen i slutet på juli.. Iår så är det tänkt att den ska fram i maj kanske.

OBS: Ironi

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
9 januari 2008
JAG vil ha en ljusramp big_smile Är det lagligt å åka och blinka fast man inte varnar för något?? hehe... cool  sen vill jag ha en sån där strålkastare som man kan styra, som poliserna i USA har... och sedan en megafon så man kan härja lite.... tongue

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

3 390 Inlägg
9 januari 2008
Trådstartare
Kimzza skrev:
JAG vil ha en ljusramp big_smile Är det lagligt å åka och blinka fast man inte varnar för något?? hehe... cool  sen vill jag ha en sån där strålkastare som man kan styra, som poliserna i USA har... och sedan en megafon så man kan härja lite.... tongue

Han har krav.....yikes Kan du inte smyga med någon tågtuta också ?? tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 januari 2008
kan ni vara snälla och skriva i vilka övernattningsställen ni ska vara med på så jag vet hur många stugor jag ska boka???I Örebro har jag reserverat 3 stugor vilket innebär för 15 sovplatser...men kan reservera fler då jag berättat det e en tour=)ska kolla betalning att man kan betala på plats så ingen behöver skicka pengar o det blir strul=)priset för stuga per person i Örebro blir ca 210-250 kronor....hihi,att slippa sätta upp tält så detta billigt=)
Så kom igen nu alla som ville vara me på stugor...skriv städerna ni ska va me på stuga...har något hum om var alla åker ifrån men så det inte blir fel=)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Your Dream My Reality
219 Inlägg
9 januari 2008
theangel6 skrev:
kan ni vara snälla och skriva i vilka övernattningsställen ni ska vara med på så jag vet hur många stugor jag ska boka???I Örebro har jag reserverat 3 stugor vilket innebär för 15 sovplatser...men kan reservera fler då jag berättat det e en tour=)ska kolla betalning att man kan betala på plats så ingen behöver skicka pengar o det blir strul=)priset för stuga per person i Örebro blir ca 210-250 kronor....hihi,att slippa sätta upp tält så detta billigt=)
Så kom igen nu alla som ville vara me på stugor...skriv städerna ni ska va me på stuga...har något hum om var alla åker ifrån men så det inte blir fel=)

Jag vill nog vara med och ha stuga i alla städerna utom halmstad eftersom jag bor där:P....
men i gävle kan jag kolla med ett hotell som vi brukar boka när vi är där upp och kollar på hockey dom är billiga...om ni vill detvillsäga..

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

2 283 Inlägg
9 januari 2008
Tobbe87 skrev:
theangel6 skrev:

Jag vill nog vara med och ha stuga i alla städerna utom halmstad eftersom jag bor där:P....
men i gävle kan jag kolla med ett hotell som vi brukar boka när vi är där upp och kollar på hockey dom är billiga...om ni vill detvillsäga..

Håller med som Tobbe stugor på alla ställen utom Halmstad.

R.I.P. Michael Jackson!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 januari 2008
nu kommer mer info:
Gävle enebergs camping stuga 6 bädd och stuga 4 bädd...där e priset billigt har jag fattat rätt så blir det runt 100 kronor per person!!!!!
Furuviks camping: stuga 4 bädd ca 100 kr/per...safaritält på 6 pers..100kr/pers
Norrköping himmelstalund stuga4 bädd ca 100 kr/per...rum 2 bädd 225kr/per
Jönköping villa björkhagen  stuga 4 bädd  ca 200kr/pers

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 januari 2008
Tobbe87 skrev:
theangel6 skrev:

Tobbe: 2 platser var det va?du+ passagerare..

Sök