3227
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

615 Inlägg
22 december 2008
Som Josam säger, är bilen klar tills dess kanske jag hänger med smile

Let's stance!

563 Inlägg
23 december 2008
En tour låter skitskoj!
Jag håller för övrigt på att planera lite småsaker inför vårt lilla öppna hus men även en ev. utomhusutställning i Örebro!

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

236 Inlägg
23 december 2008
Önskar alla en GOD JUL smile

15 Inlägg
23 december 2008
SuperNova skrev:
Önskar alla en GOD JUL smile

DETSAMMA!

102 Inlägg
23 december 2008
Detsamma smile

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
23 december 2008
SchumiSRM skrev:
Hur många är det som ska snacka om eventuell utställning/ träff och även en tour 2009? Är det ej alltför stor skara så skulle vi kunna ta det hemma hos oss, vi bor vid södra infarten så det är hyfsat centralt. Lite enklare att sitta i värmen med papper och penna känns det som, vad tycks om den idén? Tror även att det är bra att vi träffas IRL så att säga. Kom gärna med ja eller nej och/ eller egna förslag.

Har listan kvar på datorn för alla dem som är/var intresserade utav att hjälpa till vid ett nytt Ö.S.M

Intresset för att arrangera en träff verkar iaf stort, frågetecknet är dock om folk är medvetna om hur mycket jobb det ligger bakom? Nåväl, mitt tips är att man försöker ena och skapa en stor träff ist för en massa små, Garaget on tour träffen och SCF i all ära, men utan att bli för skrytsam var det inte mkt i jämförelse med Ö.S.M
Och det är en sådan träff alla vill ha, som jag förstått det.

Räkna in mig på ett hörn iaf om det finns någon som vill satsa på det.

Jag rullar med stil
344 Inlägg
24 december 2008
jag tycker att vi borde träffas och göra upp hur vi ska göra...

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
24 december 2008
J-P-R skrev:
SchumiSRM skrev:
Hur många är det som ska snacka om eventuell utställning/ träff och även en tour 2009? Är det ej alltför stor skara så skulle vi kunna ta det hemma hos oss, vi bor vid södra infarten så det är hyfsat centralt. Lite enklare att sitta i värmen med papper och penna känns det som, vad tycks om den idén? Tror även att det är bra att vi träffas IRL så att säga. Kom gärna med ja eller nej och/ eller egna förslag.

Har listan kvar på datorn för alla dem som är/var intresserade utav att hjälpa till vid ett nytt Ö.S.M

Intresset för att arrangera en träff verkar iaf stort, frågetecknet är dock om folk är medvetna om hur mycket jobb det ligger bakom? Nåväl, mitt tips är att man försöker ena och skapa en stor träff ist för en massa små, Garaget on tour träffen och SCF i all ära, men utan att bli för skrytsam var det inte mkt i jämförelse med Ö.S.M
Och det är en sådan träff alla vill ha, som jag förstått det.

Räkna in mig på ett hörn iaf om det finns någon som vill satsa på det.

Ö.S.M?
Örebro Summer Meet? Var det det uppe i ånnaboda, eller något annat jag missat?

EDIT: "Kollade upp vad ÖSM står för, men vidhåller det jag skrivit nedan. Visserligen ska det tilläggas att det är roligt att träffa alla människor, men det är ej den typ av arrangemang jag helst ser. Är JÄTTEBRA att det finns, men jag ser hellre annat."

För jag måste säga att den typen av event tycker jag personligen är trist. hmm Jag är sur på mig själv att jag inte hade möjlighet att åka ut på Garaget on tour, då jag tycker det verkar vara bra mycket roligare. Speciellt att man lär känna nya människor som åker med mellan de olika eventen.

Schumi:
Angående planering vet du att jag finns tillgänglig. Kanske inte har maximalt med tid alla gånger, men är det något som behöver lösas brukar det finnas en lösning... wink
Så jag finns ett telefonsamtal bort. tongue

Btw: God jul allihopa.
Senast redigerat av sirmiro (24 december 2008)

Volvoskadad
6 017 Inlägg
3 390 Inlägg
24 december 2008
En tour handlar ju mer om själva upplevelsen och att träffa nya människor än att "ställa ut bilen".  Visst var Garaget On Tour en rullande utställning men den tour som är tanken att planeras i sommar handlar mer om att umgås.

Sen att jämföra Ö.S.M med Garaget on Tour går ju inte riktigt att göra. Ö.S.M var ju EN stor träff som skulle planeras. GOT skulle ju 5 utställningar (platser, spons m.m) + alla övernattningar, restider, mellanstopp för alla bilar m.m planeras in.  Klart att själva utställningarna blir lite mindre då.

Men varför inte att några planerar Ö.S.M #2 som sista stopp på den kommande touren ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
24 december 2008
SchumiSRM skrev:
I vinter har jag ALL tid wink  Permiterad asfaltsläggare som går hemma och har pröjs, så no problemo smile
Förresten, vi ser det snöar, vi ser det snöar...GOD JUL på er!!!

Nu ska vi inte vara såna. wink

Btw, någon som ska ut och leka nu när tomten har gått igen?

Meister
6 763 Inlägg
24 december 2008
sirmiro skrev:
SchumiSRM skrev:
I vinter har jag ALL tid wink  Permiterad asfaltsläggare som går hemma och har pröjs, så no problemo smile
Förresten, vi ser det snöar, vi ser det snöar...GOD JUL på er!!!

Nu ska vi inte vara såna. wink

Btw, någon som ska ut och leka nu när tomten har gått igen?

De vore något men risken är väll att morsan slår ihjäl mig. Satan vad mätt jag är tongue

"Unloaded"
1 557 Inlägg
25 december 2008
Jag är säkert ute och leker en stund ikväll, need to practice them powerslides big_smile

"When innovation meets passion!"

Meister
6 763 Inlägg
25 december 2008
Mechanimal skrev:
Jag är säkert ute och leker en stund ikväll, need to practice them powerslides big_smile

Jag kommer nog ut åxo. Häcken har inte fått ordentligt med pisk på senaste tiden big_smile

"Unloaded"
1 557 Inlägg
25 december 2008
camaro67 skrev:
Mechanimal skrev:

Jag kommer nog ut åxo. Häcken har inte fått ordentligt med pisk på senaste tiden big_smile

Då kan vi leka "piska-bilen-i-sidled" du och jag då iaf ;D

Meister
6 763 Inlägg
25 december 2008
Mechanimal skrev:
camaro67 skrev:
Mechanimal skrev:

Då kan vi leka "piska-bilen-i-sidled" du och jag då iaf ;D

Hehe aa big_smile Någon som vet hur de ser ut med snö vid marieberg? Eller ska man åka till ånnaboda?

"Unloaded"
1 557 Inlägg
25 december 2008
Vadå är snön slut redan i stan? ;(

Var perFEKT snöyta igår i "stan" roll Blev mycket sidledandes!
Senast redigerat av Mechanimal (25 december 2008)

Meister
6 763 Inlägg
25 december 2008
Mechanimal skrev:
Vadå är snön slut redan i stan? ;(

Var perFEKT snöyta igår i "stan" roll Blev mycket sidledandes!

Vet inte därför jag frågar de som kanske har varit ute big_smile Enda snön som vi har på vägarna här hemma är typ min lilla villagata och den är de ju någon som har sladdat på har jag sett. Undrar vem de kan vara eftersom att de står en helrostig 740(volvomannen) en bit bort tongue

Kanon..
1 473 Inlägg
25 december 2008
Jag hade åkt till Ånnaboda helt klart om de e sladda man ska göra.

Sök