Vi åkte ut och stod & glodde på alla som hade skojj .. Fan va man skulle vilja ha en annan bil. Har iofs. en gammal ford bara att orka byta kamrem o bes. .
Btw. är det nån annan som har problem mä hugg och obalans, vibrationer( svårt o förklara) typ ratten och däcken när det är kallt ute?. v70 in va inte som hon skulle igår iaf. det kom ungefär 4 ggr. men kolla alla däcken och allt omkring idag och så har hon stått i solen o tinat idag och inga problem alls då. Förslag?
Btw. är det nån annan som har problem mä hugg och obalans, vibrationer( svårt o förklara) typ ratten och däcken när det är kallt ute?. v70 in va inte som hon skulle igår iaf. det kom ungefär 4 ggr. men kolla alla däcken och allt omkring idag och så har hon stått i solen o tinat idag och inga problem alls då. Förslag?
Du har inte isklumpar fastfrusna i hjulhusen så hjulen hugger i där?
Du har inte isklumpar fastfrusna i hjulhusen så hjulen hugger i där?
Det hände mig, blev ett islager i skärmkanterna så det skrapade som om jag hade 0 belägg när jag bromsade. Var bara sparka loss.
Var ute på isen idag med fulldubbat, kul som tusan!!! Tyvärr började 245:an gå på tre cylindrar så jag gav mig men det var bara en tändkabel som gett sig Kommer film och bilder snart på http://schumis-foto.se
Någon mer som hänger med till lången ikväll? Kul att köra plogad bana på is
lite olämpligt att köra där kvällstid! de bor ju folk runt sjön.
riktigt fint med film och bilder från dagen! de var ju inte ens lite tråkigt att åka med isdäck. jag har ju sug för att modda min lite för iskörning nästa år
riktigt fint med film och bilder från dagen! de var ju inte ens lite tråkigt att åka med isdäck. jag har ju sug för att modda min lite för iskörning nästa år
Mvh Mats
Lämpligare på kvällen, det är väl skridsko-åkare där på dagen. Dom plogar ju upp bana för att man ska kunna köra så jag tror inte att dom störs...
Mvh Mats
Lämpligare på kvällen, det är väl skridsko-åkare där på dagen. Dom plogar ju upp bana för att man ska kunna köra så jag tror inte att dom störs...
jo men en öppen sjö så är de inte mycket som dämpar ljudet,