5247
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

125 Inlägg
12 januari 2009
camaro67 skrev:
Daniel_P_ skrev:
Händer det något kul i Örebro snart då? någon träff ?

Ingen ordentligt ordnad träff på g iaf men som vanligt så kan man åka till mässan fredag och lördag om man inte har något vettigt för sig big_smile

nehe hoppas de händer nå kul till våren då. jo mässan kan man ju alltid åka till hehe,,

blir väl att vänta till vårmönstringen i Linde big_smile någon som ska dit?

Meister
6 763 Inlägg
12 januari 2009
Daniel_P_ skrev:
camaro67 skrev:
Daniel_P_ skrev:
Händer det något kul i Örebro snart då? någon träff ?

Ingen ordentligt ordnad träff på g iaf men som vanligt så kan man åka till mässan fredag och lördag om man inte har något vettigt för sig big_smile

nehe hoppas de händer nå kul till våren då. jo mässan kan man ju alltid åka till hehe,,

Joo jag åker nog på mönstringen om de inte är dåligt väder. Men vet du vilket datum de är? Man kanske kan vara färdig med Camaron då big_smile

125 Inlägg
12 januari 2009
camaro67 skrev:
Daniel_P_ skrev:
camaro67 skrev:

Joo jag åker nog på mönstringen om de inte är dåligt väder. Men vet du vilket datum de är? Man kanske kan vara färdig med Camaron då big_smile

jo bara att hoppas på bra väder.. nej vet ej när det är men har för mig att det är 19 maj eller nå men tyckte ja lästa någonstans att dom kanske skulle flytta daumet..

Meister
6 763 Inlägg
12 januari 2009
Daniel_P_ skrev:
camaro67 skrev:
Daniel_P_ skrev:

jo bara att hoppas på bra väder.. nej vet ej när det är men har för mig att det är 19 maj eller nå men tyckte ja lästa någonstans att dom kanske skulle flytta daumet..

Okej de låter bra. Då har jag ju tid på mig big_smile

125 Inlägg
12 januari 2009
camaro67 skrev:
Daniel_P_ skrev:
camaro67 skrev:

Okej de låter bra. Då har jag ju tid på mig big_smile

jo det har du ju

102 Inlägg
12 januari 2009
Självklart te linde . Brukar ju va köping helgen innan oxå smile.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
15 januari 2009
vet att jag är tidigt ute, men är det många som planerar åka till elmia, och vilka dagar tänkte folk åka?

238 Inlägg
16 januari 2009
sirmiro skrev:
vet att jag är tidigt ute, men är det många som planerar åka till elmia, och vilka dagar tänkte folk åka?

jag ska till elmia brukar åka första dagen

JP Samlare

102 Inlägg
17 januari 2009
Åker första dan..

Nån som ska ut & gö stan osäker ikväll?. kanske ä som vanligt iofs. tongue.

men har en trasig bil för andra gången på 1½ vecka så får hoppas hon hinner bli hel te ikväll. smile

Unknown_Orebro
17 januari 2009
Jag dyker upp på stan ikväll, men vi skulle inte träffas på Mässan utan vid Pool Media istället efter det tråkiga som hände igår kväll!!

23 Inlägg
17 januari 2009
Woodpecker skrev:
Jag dyker upp på stan ikväll, men vi skulle inte träffas på Mässan utan vid Pool Media istället efter det tråkiga som hände igår kväll!!

va hände på mässan igår??

33 Inlägg
17 januari 2009
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1437053&insn=1
något sammanhang? var inte där.

615 Inlägg
17 januari 2009
Tommy34 skrev:
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1437053&insn=1
något sammanhang? var inte där.

Små jävla pissungar som behöver sättas på plats verkar det som!mad

Let's stance!

102 Inlägg
17 januari 2009
Woodpecker skrev:

Fick smset. 
Så får vi bara skrothögen lagad så kommer vi dit istället smile.

Bröderna bus
118 Inlägg
18 januari 2009
Ni som hänger på mässan varför drar ni fullt 1an 2an varje gång ni åker därifrån? smile

"Unloaded"
1 557 Inlägg
18 januari 2009
Skogsby skrev:
Ni som hänger på mässan varför drar ni fullt 1an 2an varje gång ni åker därifrån? smile

För att alla ska få höra hur en symfoni-orkester på 6 cylindrar låter. Så alltså för att underhålla era trumhinnor.

"When innovation meets passion!"

Galen!
723 Inlägg
18 januari 2009
Skogsby skrev:

jag har iofs inte varit på mässan på ett tag men jag anser ju att de är bättre med gaspådrag utanför mässan än mellan bilarna ialla fall! så länge de är vettigt trafik säkert och inte skadar nån så kan väl folk få showa lite!

om du som läser detta har en avgastrimmad volvo 740 med kapade fjädrar så syftar jag inte på dig, du bör helst inte gasa alls för de är bara pinsamt tongue

Mvh Mats wink

Unknown_Orebro
18 januari 2009
Instämmer helt med Griffin!

135 Inlägg
18 januari 2009
äre ingen som är uppe i ånnaboda\storstenshöjden o åker där e ju fullt me snö o massa grusvägar + tomma parkeringar på kvällarna?

Bröderna bus
118 Inlägg
18 januari 2009
Griffin skrev:
Skogsby skrev:

jag har iofs inte varit på mässan på ett tag men jag anser ju att de är bättre med gaspådrag utanför mässan än mellan bilarna ialla fall! så länge de är vettigt trafik säkert och inte skadar nån så kan väl folk få showa lite!

om du som läser detta har en avgastrimmad volvo 740 med kapade fjädrar så syftar jag inte på dig, du bör helst inte gasa alls för de är bara pinsamt tongue

Mvh Mats wink

Bra skrivet!
5 toasters!

Sök