3059
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Meister
6 763 Inlägg
7 juli 2010
Flandrs skrev:
17e så är de stripp körning i linde, antar att det är bättre än mässan?! yes smile

det är på dagen och träffen är på kvällen och är förövrigt på Ica maxis parkering

58 Inlägg
7 juli 2010
bara och dyka upp när man vill i linde, kör till sent på kvällen, anmälan görs på plats samtidigt som en enklare bes av bilen.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=183674

Kör för DDesign Autoparts n' Streetwear
357 Inlägg
829 Inlägg
10 juli 2010
kommer några kumlingar iallafall vet jag smile

Meister
6 763 Inlägg
10 juli 2010
Kaalle skrev:
Är det någon som ska ut ikväll och snurra lite? Då kanske man ska dra ut till garaget och få ordning på bilen lite fort:)

Ja efter att du tappade hela länkaget igår så borde du plocka ihop skiten eller komma till nora och prata med resten av din gamla klass

475 Inlägg
11 juli 2010
Bara jag som tyckte att det var lungt och skönt på mässan?

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
11 juli 2010
attackhamster skrev:
Bara jag som tyckte att det var lungt och skönt på mässan?

Tycker det var kanon.
INGEN fylla jag kunde se.
INGET svineri.

Hmm, varför? yikes yikes yikes
Det känns ju sjukt...

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
11 juli 2010
Hoppas på att det håller i sig och fortsätter i samma stil, UTAN alkohol!

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
11 juli 2010
Fotografen_Micke skrev:
Hoppas på att det håller i sig och fortsätter i samma stil, UTAN alkohol!

jag hoppas det också
men hoppas inte att annat sorts folk få reda på att det sjukt lugnt och denna helg på mässan tongue

"Unloaded"
1 557 Inlägg
11 juli 2010
Det heter Power Meet och drar åt sig fylla och hjärnlösa raggare som Lambi Hushållspapper drar åt sig vatten. Nog för att jag gillart, men there's your reason.

"When innovation meets passion!"

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
11 juli 2010
Mechanimal skrev:
Det heter Power Meet och drar åt sig fylla och hjärnlösa raggare som Lambi Hushållspapper drar åt sig vatten. Nog för att jag gillart, men there's your reason.

Vi lär ju märka om du har rätt. smile

Förra veckan var det svineri deluxe med brandkåren ute. Denna vecka powermeet och lugn fredag och lördag utan fylla. Nästa vecka är det bilträff så den går inte att räkna, men veckan efter det hoppas jag blir lugn. Blir den inte det är det bekräftat vilka som stökar till.
Jag säger inte att det är någon speciell grupp - men skulle det visa sig att det är svineri om 2veckor igen när vi har en jämförbar helg då "raggare" inte är på powermeet så kommer det bli en ännu hårdare gruppering...

4 Doors - No Waiting
100 Inlägg
11 juli 2010
sirmiro skrev:
Mechanimal skrev:

Vi lär ju märka om du har rätt. smile

Förra veckan var det svineri deluxe med brandkåren ute. Denna vecka powermeet och lugn fredag och lördag utan fylla. Nästa vecka är det bilträff så den går inte att räkna, men veckan efter det hoppas jag blir lugn. Blir den inte det är det bekräftat vilka som stökar till.
Jag säger inte att det är någon speciell grupp - men skulle det visa sig att det är svineri om 2veckor igen när vi har en jämförbar helg då "raggare" inte är på powermeet så kommer det bli en ännu hårdare gruppering...

Minns jag inte fel är det cruising i Askersund om 2 helger, skulle tro att "raggarna" håller sig där då.

Kör själv jänkare men har aldrig förstått tjusningen i att krossa glas och kasta skräp på marken när man står bredvid en soptunna. Men det är väl oftast som så att det svinas mest i dom risigaste bilarna, oavsett om det är en raggarbil eller Volvo. Flyger väl även flaskor ur japan-bilarna då och då. Träffade på killen som äger Mässområdet för några helger sen när jag stog där en vardag, föreslog att han skulle sätta upp mer soptunnor men de vetifan om det hjälper egentligen. Men vad ska man annars göra? Har inget emot massa festande osv. men det är trist att man måste parkera avsides om man inte har lust att ställa sej i massa glassplitter neutral

829 Inlägg
11 juli 2010
Var faktiskt underbart denna helg på mässan!

Det kom dock någon amerikanare med fyllesvin i baksätet och någon kastade ut en halvfull burk öl.. Lägger snart detta med mässan på hyllan helt.

Men annars var det felfritt i stort sett. Någon som fick sin vevstake genom motorblocket inatt på mässan,men sådant kan man kanske inte rå för direkt,så inget jag klagar på.

Mer sådana helger vore underbart. Återstår att se om det kommer återgå till det "gamla vanliga" inom några helger.

67 Inlägg
11 juli 2010
Några som kommer o köra i linde den 17e?

Du vet han som smyger runt hörnet ;)
Och ni som röstar 1 or kan gärna skriva en komentar varför så man vet vad man kan ändra på ?!?!?!

107 Inlägg
12 juli 2010
några semesterfirare som ska ut och åka ikväll? smile

58 Inlägg
12 juli 2010
eXz skrev:
Några som kommer o köra i linde den 17e?

Kan du ge dig på cool
Senast redigerat av bmw545tic (12 juli 2010)

597 Inlägg
13 juli 2010
HAHA.. vissa folk drar ju folk över en kant bara för att dom är "Raggare"!! så det skitsnacket vill vi inte höra!
Jag och mina vänner kan börja svina runt och skita i alla andra så som raggare gör! så hoppas ni inte har några fina bilar ni är rädda om på träffan på lördag!

#silence i kill you#

"Unloaded"
1 557 Inlägg
13 juli 2010
Tirkedal skrev:
HAHA.. vissa folk drar ju folk över en kant bara för att dom är "Raggare"!! så det skitsnacket vill vi inte höra!
Jag och mina vänner kan börja svina runt och skita i alla andra så som raggare gör! så hoppas ni inte har några fina bilar ni är rädda om på träffan på lördag!

Har bra vänner som är raggare, skulle aldrig dra alla ur en folkgrupp över en och samma kam. Finns minst lika mongolida människor ur varje typ av samling. Tyvärr ringer ju ordet raggare dåligt i de flestas öron, då det kan syftas på allt från hjärndöda fyllehundar till genuint bilintresserade av veteranbilar eller  en drös andra meningar, men oftast menas det förstnämnda =/ Folk med kostymer utan bilintresse kallar förmodligen oss alla på mässan för raggare, med illa klang i ordet.

Ska ni svina, så gör det som svin istället. Ja jag själv använde raggare på ett dåligt sätt där, hoppas dock att vikten i det jag sa landade på HJÄRNLÖSA.

"When innovation meets passion!"

829 Inlägg
13 juli 2010
Tirkedal skrev:

Då vet vi iaf vem som är skyldig till helgens svineri då.. Väx upp istället för att sjunka ner till den nivån du precis gjorde.
Låter som något mitt yngsta syskon skulle kunna säga "aah men om ni tycker mina polare gör sånt så ska vi göra det också.."

Håll dig borta från mässan och gör samhället en tjänst!

Sök