1808
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

107 Inlägg
19 september 2010
Rylander skrev:
någon som har ett par vettiga greppvänliga sulor till salu? roll

Har snart ett par michelin pilot sport däck som du kan köpa till en bra peng wink Har suttit bak på min bil. 225/40/18. För framdäcken vill du nog inte ha smile

409 Inlägg
24 september 2010
nån som ska ut i kväll?

En Saab utan turbo är som en räkmacka utan räkor..

Rylander
24 september 2010
svempus skrev:
nån som ska ut i kväll?

jopp åker ut om nån timme tongue

"Unloaded"
1 557 Inlägg
"Unloaded"
1 557 Inlägg
29 september 2010
Verkar ju helt ok, kanske hakar på!

"When innovation meets passion!"

238 Inlägg
29 september 2010
Dom som åker från Örebro kan ju samlas på biltema parkeringen vid 18.00 ca

JP Samlare

157 Inlägg
29 september 2010
SweHedis skrev:
Några som ska till köping på lördag?

Jag åker nog.

German Engineering
9 083 Inlägg
29 september 2010
Ju fler, desto roligare smile Vi ses på lördag big_smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

475 Inlägg
30 september 2010
Yepp... team SLF åker några ifrån iaf smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
30 september 2010
attackhamster skrev:
Yepp... team SLF åker några ifrån iaf smile

det kan du räkna med att det blir:Ptonguetongue

597 Inlägg
1 oktober 2010
Någon som har erfarenhet av att koppla hydralisk handbroms?? skulle behöva lite hjälp framöver (a)

#silence i kill you#

Meister
6 763 Inlägg
2 oktober 2010
Tirkedal skrev:
Någon som har erfarenhet av att koppla hydralisk handbroms?? skulle behöva lite hjälp framöver (a)

Är inte svårt. Bara att dela röret som går till bakbromsarna. koppla på med slang till handbromsen, koppla från handbromsen och ner till röret till bakbromsarna. Det som är lurigt är att lufta skiten

615 Inlägg
2 oktober 2010
camaro67 skrev:
Tirkedal skrev:

Är inte svårt. Bara att dela röret som går till bakbromsarna. koppla på med slang till handbromsen, koppla från handbromsen och ner till röret till bakbromsarna. Det som är lurigt är att lufta skiten

Jag håller själv på och ska göra detta på 16v turbon, men jag undrar vad man ska ta för cylinder, för jag köper helst inte en ny på nån trimfirma då dom har så roliga priser.

Let's stance!

836 Inlägg
2 oktober 2010
om man skulle ta sej till köping idag! blir jy sista träffen innan "året" e slut för min del

Meister
6 763 Inlägg
2 oktober 2010
SNL skrev:
camaro67 skrev:
Tirkedal skrev:

Jag håller själv på och ska göra detta på 16v turbon, men jag undrar vad man ska ta för cylinder, för jag köper helst inte en ny på nån trimfirma då dom har så roliga priser.

Jag köpte ju färdig spak från driftworks och den sitter det cylinder på

615 Inlägg
2 oktober 2010
camaro67 skrev:
SNL skrev:
camaro67 skrev:

Jag köpte ju färdig spak från driftworks och den sitter det cylinder på

Hmm okej, jag får klura lite till helt enkelt smile

Let's stance!

597 Inlägg
3 oktober 2010
SNL skrev:
camaro67 skrev:
Tirkedal skrev:

köp kopplingscylinderns till volvo funkar lite bra de:P sen bara bygga spakställ och allt.P

#silence i kill you#

3 390 Inlägg
4 oktober 2010
Nu börjar vi försvinna från topic lite. Ta gärna diskussionen privat eller starta en tråd i en för ämnet lämpad forumsdel.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök