2753
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

FREAK !
250 Inlägg
16 augusti 2008
oj den va redigt snygg , händer det nått kul i kväll ?

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Bäst i värla
150 Inlägg
16 augusti 2008
Jag hoppas på att det blir lite spektakulära race som man kan titta på idag smile

186 Inlägg
16 augusti 2008
blire pilängen ikväll då lr?

4 586 Inlägg
16 augusti 2008
WeDo skrev:
Rylander skrev:
jorre83 skrev:

vad för audi??

En helsvart A4:a avant wink

Jajjemen smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive … nx0opn.jpg

http://www1.garaget.org/gallery/archive … 7no5s1.jpg

såg fin ut välkommen att köra runt med kolvringarna i grillen

Racer
233 Inlägg
16 augusti 2008
Man kanskie komemr o drar en repa ikväll om de blir något drag får se vad man e på för humör.. smile

3 390 Inlägg
16 augusti 2008
flash_turbo skrev:
Man kanskie komemr o drar en repa ikväll om de blir något drag får se vad man e på för humör.. smile

Audi eller saab humör ? smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

172 Inlägg
16 augusti 2008
inget snackande om race här!!! använd mobilen eller msn är bara onödigt att ta det här.

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936

Kanon..
1 473 Inlägg
17 augusti 2008
stroma skrev:
inget snackande om race här!!! använd mobilen eller msn är bara onödigt att ta det här.

Jaa guuud va farligt.. roll

236 Inlägg
17 augusti 2008
leksak skrev:
stroma skrev:

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Detta är garagets egna regler.

Kanon..
1 473 Inlägg
17 augusti 2008
SuperNova skrev:
leksak skrev:
stroma skrev:

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Detta är garagets egna regler.

Nu var det väl dock inte några direkt uppmaningar eller organisering till race utan bara just snack om det?

172 Inlägg
17 augusti 2008
okej, men varför skrev han plats och vad som skulle göras där? sluta upp och tjafsa!

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936

Kanon..
1 473 Inlägg
17 augusti 2008
stroma skrev:
okej, men varför skrev han plats och vad som skulle göras där? sluta upp och tjafsa!

Buhuhu, det är allmänt känt att det körs på vissa platser och det pratas om det, vem fan bryr sig?
Prata inte om att det görs bankrån på swedbank för det händer ju faktiskt. roll

236 Inlägg
17 augusti 2008
leksak skrev:
Buhuhu, det är allmänt känt att det körs på vissa platser och det pratas om det, vem fan bryr sig?

Det är tråkigt att det finns så blåsta människor som dej som
bara är ute efter att förstöra för alla andra.

Bäst i värla
150 Inlägg
17 augusti 2008
Men kom igen nu, bara för att en nämnde ett ställe behöver det väl inte bli sånt liv? Kan vi inte tjöta om någe roligare, typ när blir nästa stora organiserade träff i örebro? smile Dom datumen som träffarna har varit på har aldrig passat mig, men nästa ska jag boka in smile

3 390 Inlägg
17 augusti 2008
Ingen från stan som ska till Motortown på lördag ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Bäst i värla
150 Inlägg
17 augusti 2008
WeDo skrev:

Det lät kul, mer info? smile

3 390 Inlägg
17 augusti 2008
baerserk skrev:
WeDo skrev:

Det lät kul, mer info? smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=92522

Tänkte om man skulle åka ett gäng upp och sen när man kom hem så kanske man kunde träffas som i helgen ?  Utställningen slutar ju 18:00....

Kanon..
1 473 Inlägg
17 augusti 2008
SuperNova skrev:
leksak skrev:

Det är tråkigt att det finns så blåsta människor som dej som
bara är ute efter att förstöra för alla andra.

Blåsta människor som mig som bara är ute efter att förstöra?!
Vart i helvete har jag förstört om jag får fråga?!

Allt jag gjort är att jag sa man inte behöver va så övernitisk o inte ens låta folk prata om race.
Vad i det som anses att förstöra för andra får du gärna förklara för mig.

Det är snarare blåsta människor som dig som förstör för andra genom att inte låta folk säga vad de vill o sen hoppa på alla som har andra åsikter än du själv.

Gå o kamma dig istället.

3 390 Inlägg
17 augusti 2008
Lägg ner detta tjaffset nu och koncentrera er på vad denna tråden handlar om istället.

Vill gärna inte låsa denna .

Ingen som vet om det blir någon träff på lördag kväll som man kan ta efter Motortown ?

Sök