3065
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

836 Inlägg
11 september 2008
Mr_EmCom skrev:
kenny_crx skrev:
Mr_EmCom skrev:

Bara en massa trianglar

Ja exakt! måste vara perfekt ju!

Ja jag syftade på sånna här trianglar
http://community.wheelsmagazine.se/proj … e23ac1.jpg

HAHA WTF!!! e det dom som kör runt och "driftar" antar att det har regnat varje gång ni varit ute? med tanke på att det kan inte vara det lättast att få nån som pissehäck att släppa på baken big_smile

Meister
6 763 Inlägg
11 september 2008
kenny_crx skrev:
J-P-R skrev:
kenny_crx skrev:

Klart det kan bli det!!! om det går riktigt fel så kan det säkert bli mordförsök med...men som sagt SKÄÄÄÄÄÄÄMT!!! men kanske för allvarligt ämne att skämta om big_smile

Helt seriöst så tror jag inte det hjälper, även om så någon krockade och dog så skulle det fortfarande finnas folk som skulle sladda runt och härja vid mässan.

Att skriva här på forumet hjälper inte heller, det kommer tyvär inte leda till några förändringar. Folk tjatar om att ha träffar och verkar som helt totalt oförstående när man säger att så som folk beter sig så finns det inget intresse ifrån företag att låna ut mark.
Att sedan försöka få folk att inte skräpa ner är näst intill omöjligt, trots att en papperskorg kanske står max fem meter ifrån så är det uppenbarligen en övermäktig uppgift att slänga skräpet där.
Folk undrar varför vi bilfolk begås med så dåligt rykte, ta ett djupt andetag och titta er omkring nästa gång ni är ute vid mässan, är det inte en massa sladdande bilar så är det just den otroliga mängden med skräp som ligger efter dem bilar som åker. Ni märker säkert att jag betonar detta extra noga, men svinandet är så mycket mer än bara bilar som sladdar.
Jag tycker alla bör tänka över deras handlingar och vad det kan ha för konsekvenser för framtida motorintresse.

Vi är många som sköter oss utomordentligt, men tyvär är det inte vi som syns - varken på mässan eller i media.

Ta med nån extra bil som inte e värd allt för mycket och blockera med? något måste jy kunna göras liksom!

Jag åker ju pulka(740) nu så om jag åker dit så är de bara att ni pekar var jag ska ställa skrotet. Den är ju iaf en mobil-betong-sugga. big_smile

836 Inlägg
11 september 2008
men alla kan sätta ut sina varningtrianglar på parkeringen hehe smile

Meister
6 763 Inlägg
11 september 2008
Mr_EmCom skrev:
kenny_crx skrev:
Mr_EmCom skrev:

HAHA WTF!!! e det dom som kör runt och "driftar" antar att det har regnat varje gång ni varit ute? med tanke på att det kan inte vara det lättast att få nån som pissehäck att släppa på baken big_smile

320hk
http://www1.garaget.org/gallery/archive/49646/423843_flp4vt.jpg

http://www1.garaget.org/gallery/archive/49646/423841_8bnfib.jpg

Den orkar, det lovar jag!

Viktors? Bonn-tommy har föresten köpt ett sånt där vrak.. En diesel så jag åker nog inte till mässan imorrn. Är livrädd roll

FREAK !
250 Inlägg
12 september 2008
den där a traktorn är sjukt jävla fräsh

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Med.lem
3 759 Inlägg
12 september 2008
SchumiSRM skrev:
Mr_EmCom skrev:
kenny_crx skrev:
Ja exakt! måste vara perfekt ju!

Rätt skön dubbelmoral du har, för ett par sidor sen i tråden tyckte du att betongsuggorna var perfekta att sladda runt och nu skylls det på "trianglarna"...hehe.

Nej ingen dubbelmoral alls.

Jag brukar hänga runt några varv nere på den stora ytan när det är lungt där, det är inget jag inte står för.

Det som stör mig när är trianglarna (och bilar också för den delen) gasar satan från den delen ut mot JET macken, där alla står, det är fan livsfarligt!

Det som ni gnäller över, att det sladddas och för oväsen tror jag är större delen är trianglarnas fel, nerspräpningen är nog de som kommer med ful(l)a bilar för att kolla läget.

Men det är ju min åsikt.

Och hade alla trianglar sett ut som den jag länkade till förut, skulle nog marioteten av "snackbilarna" sjunka lite i rank, iaf uteséndemässigt. wink

BTW Blir det nå drag ikväll? Ser som vädret kommer hålla sig.
Senast redigerat av Mr_EmCom (12 september 2008)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

475 Inlägg
12 september 2008
jag kanske åker ut och njuter lite.. SJUK fint väder atm

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Kanon..
1 473 Inlägg
12 september 2008
vart på gelleråsen o kört hela dan så de blir sova...

Med.lem
3 759 Inlägg
12 september 2008
leksak skrev:

Bil eller MC? såg 2 fireblades på ett falk när jag åkte in till Örebro vid 12tiden.

Så jag antar att dom körde hoj.

563 Inlägg
12 september 2008
Åker ut om en liten stund smile

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

25 Inlägg
12 september 2008
verkar som om det blir och åka in en sväng är ju riktigt trevligt väder

Kanon..
1 473 Inlägg
12 september 2008
Mr_EmCom skrev:
leksak skrev:

Bil eller MC? såg 2 fireblades på ett falk när jag åkte in till Örebro vid 12tiden.

Så jag antar att dom körde hoj.

Hoj...

SMC instruktörer som hade lite kurs o lek för sig själva så jag va me o brumma lite big_smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
13 september 2008
Många som skriver att vi ska blockera, vilket vi testat med fördelen att farten blev låg, men lastbilar hade svårt att komma fram och allmän trafikstockning. Det funkar, men är en temporär lösning.

Sen måste jag lyfta en varning. Vid ett litet race under kvällen missade startern att det kom en lastbil bakifrån. Han släpper bilarna som sticker utan problem, men kliver inte själv åt sidan då han inte vet faran. Lastbilen får stopp ca 5meter från killen som står mitt i vägen. Själv trodde jag vi skulle se en person avlida...

Så tänk på att titta upp när ni står utefter vägarna, saknar man uppsikt blir ofarliga saker en lek med döden...

Meister
6 763 Inlägg
13 september 2008
sirmiro skrev:
Många som skriver att vi ska blockera, vilket vi testat med fördelen att farten blev låg, men lastbilar hade svårt att komma fram och allmän trafikstockning. Det funkar, men är en temporär lösning.

Sen måste jag lyfta en varning. Vid ett litet race under kvällen missade startern att det kom en lastbil bakifrån. Han släpper bilarna som sticker utan problem, men kliver inte själv åt sidan då han inte vet faran. Lastbilen får stopp ca 5meter från killen som står mitt i vägen. Själv trodde jag vi skulle se en person avlida...

Så tänk på att titta upp när ni står utefter vägarna, saknar man uppsikt blir ofarliga saker en lek med döden...

Va de då han tutade? Jag satt i bilen så jag hörde bara att de tutades. Fan va ball den där bmw:n va. Gick riktigt friskt åxo

27 Inlägg
13 september 2008
Händer det nåt kul ikväll då ?

Gonzo kille
107 Inlägg
13 september 2008
volvo_740_G skrev:
Händer det nåt kul ikväll då ?

Det är ju frågan för... Ska man ta storklinen ut på en liten tur eller ska man gömma sig i flaskan? big_smile

593 Inlägg
13 september 2008
Vill gärna ut o glida lite, men vet inte om jag vågar mig ut utan frontkjolen och sidoblinkers..

turboabstinens
442 Inlägg
13 september 2008
Åker nog ut senare och kör lite!

ocertifierad klåpmekare

Med.lem
3 759 Inlägg
13 september 2008
camaro67 skrev:
sirmiro skrev:

Va de då han tutade? Jag satt i bilen så jag hörde bara att de tutades. Fan va ball den där bmw:n va. Gick riktigt friskt åxo

Vad vare för BWM?

Sök