J-P-R skrev:
kenny_crx skrev:
Klart det kan bli det!!! om det går riktigt fel så kan det säkert bli mordförsök med...men som sagt SKÄÄÄÄÄÄÄMT!!! men kanske för allvarligt ämne att skämta om

Helt seriöst så tror jag inte det hjälper, även om så någon krockade och dog så skulle det fortfarande finnas folk som skulle sladda runt och härja vid mässan.
Att skriva här på forumet hjälper inte heller, det kommer tyvär inte leda till några förändringar. Folk tjatar om att ha träffar och verkar som helt totalt oförstående när man säger att så som folk beter sig så finns det inget intresse ifrån företag att låna ut mark.
Att sedan försöka få folk att inte skräpa ner är näst intill omöjligt, trots att en papperskorg kanske står max fem meter ifrån så är det uppenbarligen en övermäktig uppgift att slänga skräpet där.
Folk undrar varför vi bilfolk begås med så dåligt rykte, ta ett djupt andetag och titta er omkring nästa gång ni är ute vid mässan, är det inte en massa sladdande bilar så är det just den otroliga mängden med skräp som ligger efter dem bilar som åker. Ni märker säkert att jag betonar detta extra noga, men svinandet är så mycket mer än bara bilar som sladdar.
Jag tycker alla bör tänka över deras handlingar och vad det kan ha för konsekvenser för framtida motorintresse.
Vi är många som sköter oss utomordentligt, men tyvär är det inte vi som syns - varken på mässan eller i media.