2597
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

neckwomen_88
10 oktober 2008
majztY skrev:
neckwoman_88 klart man skaut wink hehe

har du fixat bilen?  eller tänker jag fel nu?  tongue

and now - godnatt!
Senast redigerat av neckwomen_88 (10 oktober 2008)

296 Inlägg
10 oktober 2008
Jo jag ska nog ut en stund i morgon men kommer antagligen få mina nya stolsfästen så att jag kommer hålla på halva natten med det isåfall smile

Kolla på film funkar alltid, annars får man köra rally inomhus under vintern istället big_smile

http://markus.sneproductions.com/files/spelstolen.jpg

"Unloaded"
1 557 Inlägg
10 oktober 2008
taway skrev:
Jo jag ska nog ut en stund i morgon men kommer antagligen få mina nya stolsfästen så att jag kommer hålla på halva natten med det isåfall smile

Kolla på film funkar alltid, annars får man köra rally inomhus under vintern istället big_smile

Ultimate nerd *bugar inför mästaren* big_smile En polare har också en såndär, lite ballt =P

"When innovation meets passion!"

3 390 Inlägg
10 oktober 2008
majztY skrev:
Wedo visst står din audi på norr ?

Yes det gör den....

Kanske får lägga ner det här med någon vinterträff och bara köra som vanligt för de som vill ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

296 Inlägg
10 oktober 2008
WeDo skrev:
Kanske får lägga ner det här med någon vinterträff och bara köra som vanligt för de som vill ?

Ja tills någon har en lösning...

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
10 oktober 2008
taway skrev:
WeDo skrev:

Lösningen kommer i form av snö, vem vill då stå i ett garage och mysjucka mot bilen?

FREAK !
250 Inlägg
10 oktober 2008
J-P-R skrev:
taway skrev:
WeDo skrev:

Lösningen kommer i form av snö, vem vill då stå i ett garage och mysjucka mot bilen?

jag .... har ändå inget annat alternativ då bilen står upp pallad och väntar på delar

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Volvofreak
356 Inlägg
10 oktober 2008
Händer i kväll gott folk?

// Andreas
S40N T5-04

Med.lem
3 759 Inlägg
10 oktober 2008
Jag ska dra ut och rasa nått i BMW turbon, inte för att det är målet, men det brukar ju bli så sad tongue

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Gonzo kille
107 Inlägg
10 oktober 2008
Jag glider nog lite jag med, eller träffas i parkeringshus, om det inte är för höga kanter ner, hade tagit fel på körförbudsdatumet tongue
Senast redigerat av captain-morgan (10 oktober 2008)

3 390 Inlägg
10 oktober 2008
Jag står på min balkong vid USÖ rondellen och tittar på er när ni kommer där... Fullt drag på kvällarna, Me like big_smile

Ska kolla upp vilka möjligheter det finns för en innomhus träff... men ärligt, varför ska vi vara i ett parkeringshus eller inne överhuvudtaget...

Får ju klä sig efter vädret och det är ju inte så att ni som ställer av era bilar över vintern ställer på dom bara för en inomhus träff...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Med.lem
3 759 Inlägg
10 oktober 2008
captain-morgan skrev:
Jag glider nog lite jag med, eller träffas i parkeringshus, om det inte är för höga kanter ner, hade tagit fel på körförbudsdatumet tongue

Vilket garage vare ni/vi skulle sammlas?

Med.lem
3 759 Inlägg
10 oktober 2008
WeDo skrev:
Jag står på min balkong vid USÖ rondellen och tittar på er när ni kommer där... Fullt drag på kvällarna, Me like big_smile

Ska kolla upp vilka möjligheter det finns för en innomhus träff... men ärligt, varför ska vi vara i ett parkeringshus eller inne överhuvudtaget...

Får ju klä sig efter vädret och det är ju inte så att ni som ställer av era bilar över vintern ställer på dom bara för en inomhus träff...

Där kan det bli några varv ikväll big_smile

Gonzo kille
107 Inlägg
10 oktober 2008
WeDo skrev:

Bara du hoppar ner när jag kommer förbi så får du åka med wink
Ne, är som du säger, ställer man av för vintern så ställer man ju inte på för en inomhusträff, skulle väll vara om det var något stort, typ bilsportmässa fast på vintern, men det funkar ju inte tongue

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
10 oktober 2008
captain-morgan skrev:
WeDo skrev:

Bara du hoppar ner när jag kommer förbi så får du åka med wink
Ne, är som du säger, ställer man av för vintern så ställer man ju inte på för en inomhusträff, skulle väll vara om det var något stort, typ bilsportmässa fast på vintern, men det funkar ju inte tongue

Så. var, när, hur och varför?

1 Inlägg
11 oktober 2008
Händer i kväll

191 Inlägg
11 oktober 2008
SchumiSRM skrev:
taway skrev:

Hur många sitter och lirar typ Race07, GTR, GTREvo eller STCC08? I fall vi vore ett par stycken kunde vi fixa till ett LAN för hundra gubbar smile  Kanske OT men det är bilrelaterat och ett evengemang wink  I dag är det rally (Rikspokalen) som gäller, i Seltorp går SS1 och vid Järle går SS2 och SS3 smile

Körde ju en del bilar vid axberg och klysna också smile Fina grusvägar big_smile

"Unloaded"
1 557 Inlägg
11 oktober 2008
Has skrev:
SchumiSRM skrev:
taway skrev:

Hur många sitter och lirar typ Race07, GTR, GTREvo eller STCC08? I fall vi vore ett par stycken kunde vi fixa till ett LAN för hundra gubbar smile  Kanske OT men det är bilrelaterat och ett evengemang wink  I dag är det rally (Rikspokalen) som gäller, i Seltorp går SS1 och vid Järle går SS2 och SS3 smile

Körde ju en del bilar vid axberg och klysna också smile Fina grusvägar big_smile

Tror jag såg de där rallybilarna, ett helt jävla gäng på motorvägen idag, synd att de alla kom i motsatt riktning big_smile Men ikväll ska vi ut folket, eller hur? Ut och svira lite, helt ok väder och inte svinkallt!

"When innovation meets passion!"

597 Inlägg
11 oktober 2008
idag ska man ut smile

#silence i kill you#

172 Inlägg
12 oktober 2008
ne slut på bil säsongen för min del, ialafall att stå på mässan med bilen. bilen har jag ställt i ide och mig själv har jag ställt på krogen. vore väldigt trevligt om lite bil folk kan ta en fika nångång i vinter eller krog runda, än att det ska vara som det brukar att man inte träffar en jä*** på hela vintern. alla värkar bara försvina då.

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936

Sök