Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Jukkas :]
20 december 2007 · 469 Inlägg

va va de för incidenten som hände idag? kom nyss hem från mässan  och där var de snorhalt! tongue

bluelight turboabstinens
21 december 2007 · 442 Inlägg

helskotta va halt det är ute, var ute en sväng och åkte runt till dom vanliga ställena men såg ingen ute, borde ju va lite folk ute iallafall, hallå, jullov?

ocertifierad klåpmekare
rallycrosstjej22
21 december 2007 · 363 Inlägg

jävla skit att celican inte e klar än är grymt sugen på att leka av mig:(

She Devil
SNL
21 december 2007 · 615 Inlägg

Ja det var ju j*vligt oturligt det som hände syrran igår på mässan måste jag säga hmm
Förhoppningsvis klarar hon sig med en varning, peppar peppar!!

Hon får ju inte bli som sin bror allaredan, hehe.

Senast redigerat av Fizzer (21 december 2007)

Let's stance!
SaabLejon ÖSM #1 -08
21 december 2007 · 484 Inlägg

Var lite bilar som halkade runt ikväll. Jag avslutar kontot och säger hej då.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
bluelight turboabstinens
22 december 2007 · 442 Inlägg

SaabLejon skrev:
Var lite bilar som halkade runt ikväll. Jag avslutar kontot och säger hej då.

Varför avsluta kontot?
Hej då!

Vad gjorde polisen ikväll? Såg flera som hade blivit stoppade och polisbilar cirkulerade runt vid marieberg köpcentrum när jag var där en sväng.

Mycket folk ute ikväll iallafall, fick ju se ett par fina konståkningar! big_smile Själv körde jag lite, sen åkte och tvättade och dammsög bilen, uj va skönt det var att få bort vinterskiten, bättre än att duscha själv ju..

Sheezuz vad jag längtar till sommaren nu, gillar inte allt slask och all sunksnö, visst är det kul när det är mycket snö och man kan åka lite brett utan att slita däcken, men sommar i all ära. Finfälgar, torr asfalt och fina bilar ute..!

Någon som vet hur det går för ehm.. Minns inte vad dom heter men dragracingklubben i Örebro, blir det några fler uppvisningar och har ni fått tag i något ställe där man kanske kanske kan börja planera att köra "blackrace"?

ocertifierad klåpmekare
opelmtx
22 december 2007 ·

Någon som ska ut ikväll? funderar ju på att köra in nya handbroms backarna;P

J-P-R DO IT LOW STYLE
22 december 2007 · 1 342 Inlägg

Det är väl bara ut och rulla, alltid träffar man på någon. Ska väl försöka vänja mig vid att rycka handbromsen i nya tjänstepulkan.

John87 Stolt Volvoägare
22 december 2007 · 4 913 Inlägg

J-P-R skrev:
Det är väl bara ut och rulla, alltid träffar man på någon. Ska väl försöka vänja mig vid att rycka handbromsen i nya tjänstepulkan.

Vadå?
Caddyn är en riktig sleeper ju! cool

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
opelmtx
22 december 2007 ·

Ja det är väl bara att häva sig innåt dåtongue

J-P-R DO IT LOW STYLE
22 december 2007 · 1 342 Inlägg

John87 skrev:

J-P-R skrev:
Det är väl bara ut och rulla, alltid träffar man på någon. Ska väl försöka vänja mig vid att rycka handbromsen i nya tjänstepulkan.

Vadå?
Caddyn är en riktig sleeper ju! cool

Caddyn är nu ett minne blott

John87 Stolt Volvoägare
22 december 2007 · 4 913 Inlägg

J-P-R skrev:

John87 skrev:

J-P-R skrev:
Det är väl bara ut och rulla, alltid träffar man på någon. Ska väl försöka vänja mig vid att rycka handbromsen i nya tjänstepulkan.

Vadå?
Caddyn är en riktig sleeper ju! cool

Caddyn är nu ett minne blott

Tråkigt..
Om ni ska ut så är jag inte med förresten. Jobb jobb roll

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
J-P-R DO IT LOW STYLE
22 december 2007 · 1 342 Inlägg

John87 skrev:

J-P-R skrev:

John87 skrev:

Vadå?
Caddyn är en riktig sleeper ju! cool

Caddyn är nu ett minne blott

Tråkigt..
Om ni ska ut så är jag inte med förresten. Jobb jobb roll

Nu förstår jag inte, tråkigt ? Satans, det är väl kul att byta bil ? Omväxling förnöjer smile

bluelight turboabstinens
23 december 2007 · 442 Inlägg

hehe, direkt när jag såg saaben rulla in.. "garanterat en civilpolis". Någon som talat med grabben eller om du rent utav hänger här? Vad hände?

ocertifierad klåpmekare
vw-mannen
23 december 2007 · 295 Inlägg

Saknar hamncafét när dem hade de då hade man ju nånstans att träffas o snacka skit på.. men hur är de nu?? HELT dött! fasen hatar vintern.. nån som har nån ide på ett nytt ställe man kan träffas o snacka skit på??

Volkswagen Golf II Turbo CS "Challenge Stradale Turbo" (1988)
J-P-R DO IT LOW STYLE
23 december 2007 · 1 342 Inlägg

325ix skrev:
Saknar hamncafét när dem hade de då hade man ju nånstans att träffas o snacka skit på.. men hur är de nu?? HELT dött! fasen hatar vintern.. nån som har nån ide på ett nytt ställe man kan träffas o snacka skit på??

Vi har träffats på Gröna Grodan, dvs gamla Hamncafét. Har väl varierat med uppslutning men det tråkiga är ju att dem stänger redan vid 22.

vw-mannen
23 december 2007 · 295 Inlägg

Det är så sant.. har vart där några ggr ja med.. sen dem böt nya ägare.. men tycker det är Dåligt med bilfolk.. sen är de inte alls samma känska på cafe när nu längre de är så tråkigt..

Volkswagen Golf II Turbo CS "Challenge Stradale Turbo" (1988)
J-P-R DO IT LOW STYLE
23 december 2007 · 1 342 Inlägg

Om någon har förslag på en bättre plats är man ju alltid öppen för förslag. Det gäller allt från café till platser att hållas.

Mr_EmCom Med.lem
23 december 2007 · 3 759 Inlägg

bluelight skrev:
hehe, direkt när jag såg saaben rulla in.. "garanterat en civilpolis". Någon som talat med grabben eller om du rent utav hänger här? Vad hände?

Jag gick fram och snackade med han och polisen igår. Hans regplåt var trasigt, så han fick 1500 för det.

Sen frågade jag snuten om han inte tyckte det var bra att vi kör här på mässan istället för i rondellerna inne i stan. Då muttra han bara och sa att dom ringer hela tiden och tjatar på att det låter som fan.
Sen frågade jag var böterna var för att sladda omkring. Då sa han att om han möter nån som kommer på ställ så blir det Vårdslöshet i trafik. Sen är det ju onödigt buller (eller nått) och det var 1000 spänn i böter..

Men jag tror inte risken är så stor.. Killen i 745:an som han tog kom ju på ställ....

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
J-P-R DO IT LOW STYLE
23 december 2007 · 1 342 Inlägg

Ursäkta om jag är lite nyfiken, men var det möjligtvis en silvrig 745:a ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang